تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799029894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانه‌های ۵۰ متری که چهار خانوار را در خود جای می‌دهند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: خانه‌های ۵۰ متری که چهار خانوار را در خود جای می‌دهند
جداول منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران نشان می‌دهد حدود هزار و ۶۴۴ واحد مسکونی ۵۰ مترمربع و کمتر وجود دارد که در هر واحد از آن چهار خانوار و یا بیشتر زندگی می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز : بر اساس جداول سرشماری سال ۱۳۹۵ که از سوی مرکز آمار ایران منتشر شده است، تعداد خانوارهای ایرانی که در واحدهای مسکونی معمولی آپارتمانی و یا غیرآپارتمانی زندگی می‌کنند ۱۸ میلیون و ۴۵۲ هزار و ۶۶ خانوار است.

به گزارش ایسنا، بر این اساس تعداد خانواری که در آپارتمان‌های ۵۰ متر یا کمتر زندگی می‌کنند معادل یک میلیون و ۴۱۵ هزار و ۸۳ خانوار است. همچنین تعداد خانواری که در واحدهای مسکونی آپارتمانی و یا غیرآپارتمانی ۵۱ تا ۷۵ مترمربع زندگی می‌کنند، سه میلیون و ۸۴۴ هزار و ۷۰۲ خانوار است.

همچنین تعداد خانواری که در واحدهای مسکونی آپارتمانی و غیرآپارتمانی ۷۶ تا ۸۰ مترمربع معادل یک میلیون و ۴۸۴ هزار و ۲۳۷ خانوار، ۸۱ تا ۱۰۰ مترمربع معادل ۴ میلیون و ۳۴۶ هزار و ۸۹۱ خانوار، ۱۰۱ تا ۱۵۰ مترمربع معادل ۴ میلیون و ۲۴۱ هزار و ۸۱۷ خانوار، ۱۵۱ تا ۲۰۰ مترمربع معادل یک میلیون و ۳۴۲ هزار و ۱۵۸ خانوار، ۲۰۱ تا ۳۰۰ مترمربع معادل ۵۴۷ هزار و ۸۶۵ خانوار، ۳۰۱ تا ۵۰۰ متر مربع معادل  ۱۲۶ هزار و ۴۶۷ خانوار، ۵۰۱ متر و بیشتر معادل ۱۹ هزار و ۵۴۱ خانوار هستند.

بنابر این اطلاعات، فراوانی خانوار ایرانی که در آپارتمان‌های ۸۱ تا ۱۰۰ مترمربع زندگی می‌کنند از سایر دسته‌بندی‌های بر مبنای متراژ خانه بیشتر است و همچنین فراوانی تعداد خانوارهایی که در آپارتمان‌های ۵۰۰ مترمربع زندگی می‌کنند نیز نسبت به سایر دسته بندی‌ها کمتر است.

همچنین بر اساس اطلاعات منتشر شده در جداول آماری سرشماری ۱۳۹۵، از تعداد ۱۷ میلیون و ۴۵۲ هزار و ۶۶ خانواری که در واحدهای مسکونی آپارتمانی و غیر آپارتمانی زندگی می‌کنند، ۱۷ میلیون و ۸۰ هزار و ۵۳۹ (یک خانوار) در یک واحد مسکونی و ۲۳۰ هزار و ۱۰۱ (دو خانوار) در یک واحد مسکونی زندگی می‌کنند، ‌ ۴۲ هزار و ۲۷۱ (سه خانوار) در یک واحد مسکونی و ۹ هزار و ۱۲۵ (چهار خانوار و بیشتر) در یک واحد مسکونی زندگی می‌کنند.

گفتنی است از این میان ۹ هزار و ۱۲۵ (۴ خانوار)، که در یک واحد مسکونی زندگی می کنند، یک هزار و ۶۴۴ (چهار خانوار و بیشتر) در واحدهای ۵۰ متری و کمتر، ۹۰۵ (۴ خانوار و بیشتر) در واحدهای ۵۱ تا ۷۵ متری و بیشتر،   ۴۸۹ هزار (۴ خانوار و بیشتر) در واحدهای ۷۶ تا ۸۰ متری و بیشتر، ۱۴۳۰ (۴ خانوار و بیشتر)، در واحدهای ۸۱ تا ۱۰۰ متر و بیشتر، ۲۱۴۵(۴ خانوار و بیشتر) در واحدهای ۱۰۱ متری تا ۱۵۰ متری و بیشتر، ۱۲۸۴(۴ خانوار و بیشتر) در واحدهای مسکونی ۱۵۱ تا ۲۰۰ متری، ۷۸۸ (۴ خانوار و بیشتر) در واحدهای مسکونی ۲۰۱ تا ۳۰۰  متری و ۳۰۶ (۴ خانوار و بیشتر)  در واحدهای مسکونی ۳۰۱ تا ۵۰۰ متری و  ۲۱ (۴ خانوار و بیشتر) در واحدهای مسکونی ۵۰۱ متر و بیشتر  زندگی می‌کنند. 




۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن