تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818790354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسکنر اثر انگشت برای سامسونگ مشکل ساز شد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اسکنر اثر انگشت برای سامسونگ مشکل ساز شد
طبق گزارشات شرکت سامسونگ برای همخوان سازی دستگاه های خوانش بصری اثر انگشت دچار مشکل شده است. زیرا فناوری موجود به مشکلاتی در میزان نور دستگاه منجر می شود.
آفتاب‌‌نیوز : طبق گزارشات شرکت سامسونگ برای همخوان سازی دستگاه های خوانش بصری اثر انگشت دچار مشکل شده است. زیرا فناوری موجود به مشکلاتی در میزان نور دستگاه منجر می شود.

به گزارش آفتاب نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، در حال حاضر به نظر می رسد این شرکت  مشغول حل مشکل میزان نور صفحه نمایش دستگاه و همخوان کردن  آن با حسگرهای اثر انگشت است.

به گفته کارشناسان، در منطقه ای که  اسکنر اثر انگشت کار گذاشته می شود، صفحه نمایش بیش از اندازه روشن می شود. البته تاکنون درباره شدت این مشکل گزارشی منتشر نشده است.  از سوی دیگر سامسونگ تاکنون توانسته نمونه های اولیه اسکنر اثر انگشت را بدون هیچ مشکلی در صحفه نمایش کار بگذارد.

این اخبار در حالی منتشر می شود که گفته می شود OEM شرکت تولید کننده تجهیزات در کره جنوبی با  کارگذاشتن حسگر بصری اثر انگشت در تلفن های گلکسی نوت ۸  مخالفت کرده است. این شرکت دلیل مخالفت خود را مشکلاتی درباره اجرا اعلام کرده بود.

به هرحال سامسونگ اعلام کرده در بهار ۲۰۱۸  میلادی فناوری اسکنر بصری اثر انگشت و مجموعه گلکسی S۹ را به بازار عرضه  خواهد کرد.



۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن