تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 4 آبان 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1824008364




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود یک سامانه بارشی به کشور


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



ورود یک سامانه بارشی به کشور
امین حسین نقشینه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: دو موج بارشی از اواخر وقت امروز از کشورمان عبور خواهد کرد که ثمره آن برخی ناپایدارهای جوی در شمال و شرق کشورمان خواهد بود.
روز نو : وی ادامه داد: با توجه به عبور این موجهای بارشی، طی 72 ساعت آینده بخش‌هایی از آذربایجانها، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان،‌ خراسان شمالی، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان دچار رگبار پراکنده باران،‌ رعد و برق و وزش باد شدید خواهند شد که این وضعیت تا روز یکشنبه ادامه می یابد.
این کارشناس سازمان هواشناسی کشورد با بیان اینکه وزش باد نسبتا شدیدی امروز و فردا در دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از کشور پدید می‌آید، تصریح کرد: استانهای تهران،‌ البرز، قم، زنجان، مرکزی، همدان،‌ اصفهان، سمنان،‌ خراسان رضوی، خراسان شمالی، ایلام و خوزستان طی ساعت‌های آتی با وزش باد شدید مواجه خواهند شد.
نقشینه همچنین از نفوذ جریانات خنک شمالی طی 24 ساعت آینده خبر داد و گفت: این نفوذ جریانات خنک شمالی به کشور موجب کاهش نسبی دما در استانهای شمالی خواهد شد.
وی  تصریح کرد: برخی استانهای شمالی و استان تهران یک تا دو درجه با کاهش دما مواجه خواهند شد که البته از یکشنبه دوباره شاهد روند افزایشی دما خواهیم بود.
این کارشناس سازمان هواشناسی کشور  افزود: سایر نقاط کشور نیز طی سه روز آینده با جوی نسبتاً پایدار  با آسمانی صاف و پایدار مواجه خواهند شد.
نقشینه اهواز با 49 درجه بالای صفر را گرمترین و شهرکرد با 9 درجه بالای صفر را خنک‌ترین استانهای کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرم‌ترین لحظات به 37 درجه بالای صفر رسید که فردا شاهد کاهش یک درجه‌ای آن خواهیم بود.
وی همچنین تصریح کرد: بر اساس تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی، از اوایل امشب تا اواسط روز یکشنبه به سبب وزش باد شدید شمال غربی، مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود و ارتفاع موج در مناطق مرکزی و شرقی آن بین یک و نیم تا دو متر برآورد می‌شود که البته توصیه می‌شود طی این مدت جهت تردد ایمن قایقهای تفریحی، شناورهای سبک و نیمه سنگین احتیاط لازم به عمل آید.  






تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن