تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820299778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيا مرد اول رسانه‌هاي جهان بي‌رسانه است؟


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: آيا مرد اول رسانه‌هاي جهان بي‌رسانه است؟
سه سال است كه احمدي نژاد، مرد اول رسانه هاي جهان مي باشد. آن چنان كه "تايم" را مجبور مي كند تا عكس او را به عنوان طرح جلد خود، انتخاب كند و هر روز ضرورت رابطه و مذاكره با او را به دولتمردان اروپايي و آمريكايي، گوشزد نمايد.


باشگاه جواني برنا/ عليرضا عالمي - معلوم نيست كه زمان زدوده شدن غبارغليظ مظلوميت از چهره محمود‌ احمدي نژاد كي فرا مي‌رسد. "رييس جمهور"روزهاي سختي را پشت سر مي‌گذارد. به جرات مي‌توان گفت كه تا به حال در تاريخ انقلاب اسلامي، رييس جمهوري اينگونه غريب و تنها نمانده است. اگرچه محبوبيت "مرد تنها" در ميان مردم ايران همچنان رو به افزايش است و همه او را نه به خاطر وعده‌هاي عدالت طلبانه اش، كه به خاطر مردمي بودن و ساده زيستي دوست مي دارند.

"مرد تنها"ي ايران، همچنان در صدر اخبار جهان به سر مي برد. نقشه‌ي گربه اي شكل ايران، كمتر رييس جمهوري را به خود ديده است كه اينگونه در اتمسفر جهاني خبر ساز شود. آن هم نه يك روز و 2 روز، و نه يك ماه و 2 ماه، بلكه 3 سال!
سه سال است كه احمدي نژاد، مرد اول رسانه هاي جهان مي باشد. آن چنان كه "تايم" را مجبور مي كند تا عكس او را به عنوان طرح جلد خود، انتخاب كند و هر روز ضرورت رابطه و مذاكره با او را به دولتمردان اروپايي و آمريكايي، گوشزد نمايد.
اما "قصه هاي رئيس دولت نهم" اين روزها به قسمت‌هاي جالب خود رسيده است. يقينا كاسه صبر هر كسي ، روزي لبريز مي‌شود و سر ريز آن دور تا دورش را فرا مي‌گيرد."مرد تنها" گرچه كماكان با قدرت و اقتدار مثال زدني خود به پيشبرد اهداف و برنامه هاي خود ادامه مي دهد اما هيچ وقت نتوانست از سر ريز شدن كاسه صبر خود جلو گيري كند.

"رييس جمهور احمدي نژاد" كمي دلتنگ شده است. به هر حال هر چه هست، چند وقتي است كه به دنبال "جمعي" خودماني مي‌گردد تا حرف هاي "ناگفتني اش" را به "گفتني" تبديل كند. آنجا كه رازهاي خود را اولين بار در محضر يكي از علماي قم مطرح كرد و حرف هايش آنچنان خبر ساز شد كه تا مدت ها، فيلم آن ديدار، سوژه خوبي براي برخي رقيبان و تخريب‌گران خبري شده بود.

البته اين آخر خط نبود. "مرد تنها" هنوز هم حرف هايي براي گفتن داشت. البته كه بايد گذشت از حرف هايي كه يقينا "او" يكي از شب‌هاي هفته، با مراد خويش در ميان مي‌گذارد. "او" ديگر حرف‌هايش بوي وعده و وعيد نمي‌دهد. او دوست ندارد از مظاهر دنياي امروز صحبت كند كه آن را تمام شده مي‌بيند. چه، "مرد تنها" بحث مهدويت را پيش مي‌كشد و به دولت آخر الزماني و مديريت دنيا اشاره مي‌كند.

كافي است كسي "پژواك" صداي احمدي نژاد را در يكسال اخير، بررسي و آناليز كند. صداي "او" غم دارد. غم در صدا و صورتش هويداست. اگرچه در ميان مردم، وقتي از مافيا و دست هاي پنهان صحبت مي‌كند، سررشته اي از همين غم را به دست مردم مي‌دهد. اما اين همه‌ حرف‌هاي او نيست.

كافي است تا جمعي مثل دانشجويان را پيدا كند، "مرد تنها" ديگر باكي ندارد كه اين هم‌نشيني تا ساعت 2 بامداد طول بكشد كه او اين جلسات را غنيمتي مي‌داند تا مگر كمي از "حرف‌هاي دلش" را بزند.

وجه اشتراك همه اين جلسات، خبرساز بودن آن است. هر حرفي كه "او" در اين جمع هاي خصوصي بيان كرده است، بدون استثنا پس از انتشار خبرساز شده است. يادمان نمي‌رود صحبت‌هاي رييس جمهور را در جمع طلاب مشهد كه با تاخير معناداري، پس از يك ماه پخش شد و البته كه خبرهاي درز كرده از ديدارش با دانشجويان، به حد كافي سرو صدا كرده است.

همين مي‌شود كه خاطره سوم تير 84 حالا با كمي رنگ و بوي مصلحت‌انديشي آميخته شده است و رئيس‌جمهورمان در ميان همه خواسته‌هاي ملت و با وجود تلاش‌هاي شبانه‌روزي‌اش در تنگناي سخن گفتن بي‌واسطه با مردم آن هم از مشكلات گرفتار است و دريغ از رسانه‌اي دلسوز و همراه و حرفه‌اي...
***
در باشگاه جواني برنا ثبت‌نام كنيد: [email protected]
 سه شنبه 4 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن