تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798635742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نعمت‌زاده: سال آینده بازنشسته می‌شوم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نعمت‌زاده: سال آینده بازنشسته می‌شوم
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: قرار است سال آینده ما بازنشست شویم ولی از خودروسازان می خواهم که مسایل روز صنعت خودرو را پیگیری کنند.
فارس: محمدرضا نعمت زاده در چهارمین همایش بین المللی خودرو ایران اظهار داشت: قرار است ما سال آینده بازنشسته شویم و کارهایمان را انجام داده ایم ولی شما (خودروسازان) کنفرانس هایی را برای حل مشکلات روز صنعت خودرو برگزار کنید.
 
وزیر صنعت با اشاره به سفر اخیر نخست‌وزیر سوئد به ایران گفت:‌ این مقام اروپایی امروز از یک سایت خودرو در قزوین بازدید می‌کند و مشارکت با آنها از امروز آغاز خواهد شد.  
 
وی با اشاره به ادامه مذاکرات با شرکت‌های خودروساز فرانسوی گفت: مشارکت با رنو مراحل نهایی را طی می‌کند و قرار است جلسه همفکری با آنها داشته باشیم تا این مشارکت قبل از عید به یک قرارداد نهایی منجر شود.  
 
نعمت‌زاده تصریح کرد: با خودروسازان کره جنوبی نیز صحبت کردیم و آنها متعهد به سرمایه‌گذاری در ایران شدند.
 
وی ادامه داد: به صورت صریح به آنها اعلام کردیم که اگر بازار ایران را می‌خواهید باید بیایید اینجا سرمایه‌گذاری کنید که ظاهراً دارند سر عقل می‌آیند.  
 
وزیر صنعت گفت: کره‌ای‌ها با کرمان موتور مذاکراتی را پیگیر هستند‌، ولی ما راضی نیستیم و امیدواریم به حرف ما گوش بدهند، همانطور که فرانسوی‌ها آمدند، فکر نکنند که اینجا فقط بازار آنهاست، بلکه باید بخشی از بازار خود را نیز دراختیار ما بگذارند.  
 
وزیر صنعت در ادامه با اشاره به تدوین برنامه 10 ساله صنعت خودرو گفت: طبق این برنامه، تا سال 1404 به 200 تا 250 هزار گیربکس اتوماتیک برای خودروهای سبک نیاز داریم که کلنگ تولید آن زده شده است.  
 
وی همچنین با بیان اینکه 25 درصد نارضایتی مشتریان به دلیل کمبود قطعات در تعمیرگاه‌ها بوده است، گفت: خودروسازان دیگر بهانه تحریم‌ها را ندارند و دلیل این مشکل چیزی به جز انضباط مدیریت نیست.  
 
نعمت زاده با تأکید بر اینکه این مشکل طی یک ماه قابل برطرف شدن است، گفت: خودروسازان می‌توانند نهایت 6 ماهه این مشکل را برطرف کنند، کار خیلی پیچیده‌ای نیست.  
 
وزیر صنعت تأکید کرد: نتیجه کنفرانس بین‌المللی خودرو برای مردم این باشد که در یک سقف 6 ماهه تمام نارسایی‌های موجود را در خدمات پس از فروش رفع شود.  
 
وی همچنین با اشاره به تغییر استاندارد تولید خودرو در کشور به یورو 4 از سال گذشته گفت: این استاندارد در سال آینده باید یورو5 باشد و بعد از آن به یورو 6 تغییر کند.  
 
به گفته نعمت‌زاده، در فرایند تبدیل استاندارد یورو 2 به یورو 4 معادل یک میلیون تن کاهش آلایندگی خودروها اتفاق افتاده است.  
 
وی در ادامه از زمانبندی‌ انجام شده برای ارتقاء استاندارد تولید خودرو در کشور از 54 مورد به 81 مورد طی دو سال آینده گفت: استانداردهای اجباری صنعت خودرو از 54 مورد به 81 مورد می‌رسد که به این ترتیب، چند تلت‌فرم باید کاملاً تغییر کنند تا با این استانداردها همخونی داشته باشند.  
 
نعمت‌زاده با اشاره به تولید 730 هزار دستگاه خودرو در سال 92 گفت: امسال یک میلیون و 300 هزار دستگاه خودرو در کشور تولید خواهد شد و رتبه صنعت خودروی ایران در جهان به 16 می‌رسد،‌این در حالی است که رتبه ما دو سال گذشته 18 بود.  
 
وی همچنین با اشاره به پرداخت 1100 میلیارد تومان حقوق گمرکی، عوارض شماره‌گذاری و... از سوی خودروسازان به دولت، گفت: خودروسازان 4 هزار میلیارد تومان به بانک‌های کشور سود تسهیلات پرداخت می‌کنند که باید در جهت رفع این مشکل تلاش کنند.  
 
وزیر صنعت به خودروسازان توصیه کرد که بانکداری را رها کنید، سهام‌تان در بانک‌ها را واگذار کنید و به اموری که با تولید ارتباطی ندارد، نپردازید.  
 
وی خطاب به مدیرعامل ایران‌خودرو گفت که سهامتان را در بانک واگذار کنید و در عین حال، تأکید کرد: پرداختن به اموری که ارتباطی به تولید ندارد، بدترین چیز برای صنعتگر است.  
 
وزیر صنعت همچنین با تأکید بر لزوم تولید خودروهای کاملاً بدون عیب در کشور گفت: سال گذشته یک عده افراد مغرض کمپینی را برای تحریم خرید خودرو ایجاد کردند که ما این مسئله را پیگیری کردیم، خائنین این مسئله را پیدا کردیم و به رئیس‌جمهور گزارش دادیم که ایشان نیز به مقامات گزارش دادند.   
 
وی ادامه داد: این خائنین افرادی بودند که خودرو را عامل توسعه کشور می‌دانستند و فکر کردند که قبل از انتخابات می‌توانند شلوغ‌بازی کنند و مشکل ایجاد کنند، اما کور خواندند.  
 
وی افزود: خیلی‌ها نوشتند که نعمت‌زاده، رانت و... که به آنها گفتیم، چرا به آنهایی که خلاف می‌کردند این حرف‌ها را نگفتید؟





تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن