تبلیغات
تبلیغات متنی
محبوبترینها
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1834593141
از انتقاد بازیگر خردسال تا واکنش کارگردان به یک خبرنگار
واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: جشنواره فیلم فجر- برج میلاد؛ از انتقاد بازیگر خردسال تا واکنش کارگردان به یک خبرنگار
حسین شریفی بازیگر نوجوان فیلم با لهجه کرمانی خطاب به خبرنگاران گفت: شما آدمهای خوشبختی هستید که توانستید فیلمی را ببینید که داوران جشنواره سی و پنجم هیچگاه ندیدند. به گزارش خبرنگار ایلنا، نشستخبری فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» ساخته محمدرضا خردمندان با حضور عوامل فیلم در برج میلاد برگزار شد. ابتدای این نشست محمدرضا خردمندان با بیان اینکه از استقبال خبرنگاران از فیلم بسیار خوشحال است، اظهارکرد: ایامی که برج میلاد بعد از اعلام کاندیدها به حالت نیمه تعطیل درمیآید تصور نمیکردم بیایید و من را بسیار هیجان زده و خوشحال کردید. او به حرف هایی که برای این نشست خبری آماده کرده بود اشاره کرد و گفت: یکسری حرفها را از قبل آماده کرده بودم تا در این نشست بگویم اما این قدر از این استقبال حالم خوب است که ترجیح میدهم آن را خراب نکنم. این کارگران ادامه داد: ایده کار از حدود سه سال و نیم پیش زمانی که خودم درگیر این ماراتن 21 روز بعد بودم در داروخانه سیزده آبان به ذهنم رسید. کم کم تصاویر پراکندهای از آن ایام کنار هم قرار گرفت و تبدیل به یک ایده شد و بعد روی متن آن کار کردم و به احسان ثقفی نشان دادم. خوشبختانه او هم با متن ارتباط برقرار کرد و دغدغه های مشترکی نسبت به کار پیدا کردیم. فیلمنامه هفت بار بازنویسی شد و در مرحله آخر و زمان پیشتولید هم یکبار دیگر مورد بازنویسی قرار گرفت و در نهایت شهریورماه کار امسال کلید خورد. خردمندان با بیان اینکه این فیلم یکی از پرلوکیشنترین فیلمهای حاضر در جشنواره است، گفت: آنچه در فیلم مهم است اتمسفری است که اطراف این بچه است و هر کدام از فضاها کاراکتری دارند که باید به آنها میپرداختیم. تمرکز اصلی ما روی مرتضی بود. دغدغه ما این نبود که بهوجهه غم و غصه غالب بر فضای بیماران سرطانی بپردازیم. برای ما شخصیت فعال و پویا و حماسی مرتضی مهم بود. او در پاسخ به این سوال که اثر شما مانند کارهای دهه 60 و آثار مجید مجیدی است، گفت: منکر نمیشوم که از آثار مجیدی متاثر هستم اما این فیلم کهنه نیست و در شرایط روز و معاصر اتفاق میافتد. موضوع این فیلم مسئلهای فراتر از کودک و نوجوان است چراکه این روزها با همه اقشار جامعه این فیلم را دیدهام و خوشبختانه اکثریت جامعه با آن ارتباط برقرار کردهاند. این کارگردان گفت: برای کودک و نوجوان فیلم نساختهام و در واقع فیلم از نگاه یک نوجوان به یک مسئله اجتماعی میپردازد و یک ملودرام اجتماعی است. البته میتواند برای نوجوانان هم جذاب باشد و تخیل جوانان را برانگیزد و بگوییم فیلم کودک و نوجوان است و در جشنواره کودک و نوجوان هم که در حال انقراض است جای داشته باشد. خردمندان درباره انتخاب خانم بیات در نقش مادر گفت: از ابتدا گزینه اول ما برای این نقش ساره بیات بود و خوشبختانه او فیلمنامه را دوست داشت و با تمام وجود آمد و انرژی زیادی برای کار گذاشت تا نقش را آنطور که ما میخواهیم بازی کند. او ادامه داد: مهمترین نکته این بود که در مواجه با مشکلات، اراده بر حل آن داشته باشیم. وقتی اراده میکنیم مشکلی را حل کنیم پیروز هستیم و این دقیقا مانند مفهوم شهادت است. وقتی یک مجاهد عزم نبرد علیه باطل را میکند حتی اگر کشته شود باز هم پیروز است. موضوع ما در فیلم هم مسئله عزم و اراده برای حل مشکل بود و این موضوع در کاراکتر مرتضی بسیار برای ما اهمیت داشت.. خردمندان درباره نمایش این فیلم دو روز بعد از انتخاب اسامی نامزدها گفت: فیلم بیست و یک روز بعد تنها فیلمی است که در بخش مسابقه دو روز بعد از اعلام اسامی نامزدها نمایش داده شد. من با احترام به تمامی کارگردانها میگویم اگر اولویتبندی شما به گونهای است که بخشی را برای مسابقه انتخاب میکنید و 34 فیلم را برای نمایش در آن قرار میدهید چرا باید یک فیلم در این بخش دو روز بعد از اعلام اسامی نمایش داده شود. این کار با چه استدلالی صورت گرفته؟ متاسفانه هیچ پاسخی از هیچ مسئولی در جشنواره نگرفتیم. او با تاکید بر اینکه این موضوع تعمدی بوده، گفت: فیلم ما آیا کمدی است؟ آیا شوخی جنسی در آن مطرح شده ؟ نه! فیلم ما یک ملودارم اجتماعی است که یک کودک قهرمان آن است، اگرچه بازیگران حرفهای در آن حضور ندارند اما آیا شایستگی حضور در هیچ بخشی را نداشت؟ متاسفانه فیلم ما در بخش جلوههای ویژه نامزد میشود که اصلا در فیلم وجود نداشت چون ما وقت کم آوردیم و قرار شد بعد از جشنواره آن را کامل کنیم اما جالب است این بخش کاندیدا میشود! آیا فیلم را ندیدید؟ در چه شرایطی فیلم را دیدند؟ او درباره رضایت از فیلمهای جشنواره سی و پنجم گفت: ابتدا تصور ما خوب بود و فکر میکردیم حتما تدبیری وجود داشته که فیلم اولیها را با دیگر فیلمها در بخش رقابتی قرار دادند اما الان متوجه شدیم زحمات ما فیلم اولیها نادیده گرفته شده و احساس میکنم امروز که روز آخر جشنواره است این ادغام با این نحوه داوری کاملا غلط است. او همچنین درباره موسیقی فیلم توضیح داد: متاسفانه ما زمان کافی برای موسیقی فیلم نداشتیم و آقای کهندل قرار بود برای این فیلم موسیقی بسازد که موفق نشدد و ما مجبور شدیم دو قطعه انتخابی را برای فیلم درنظر بگیریم تا بعد از جشنواره تکلیف آن مشخص شود. مهدی قربانی(بازیگر) این فیلم درباره شباهت این فیلم به فیلمهای سینمایی دهه 60 گفت: قرار نیست این فیلم چیز جدیدی را اضافه کند. این تصویر زندگی روزمره آدمهاست، آن چیزی که ممکن است خیلی از ما ندانیم این است که بسیاری از این افراد هستند که در شهر ما زندگی میکنند و مشکل دارو دارند و یا در آرزوی فیلمسازی هستند. او درباره کلوپهای بازی که در فیلم نمایش داده شده بود، گفت: من برای اینکه با این فضاها آشنا شوم چند مرتبه آنجا رفتم، متاسفانه فضای کلوپها بسیار بیرحم است و در آنجا شرطبندی میکنند، کتک میزنند و ممکن است گاهی اوقات برنده باشی و گاهی اوقات بازنده. حسین شریفی دیگر بازیگر نوجوان این فیلم گفت: درست است ما اینجایی نیستیم اما بالاخره در شهر ما هم کلوپ هست و ما آنجا بازی میکنیم. محمدرضا شفاه(تهیهکننده) با بیان اینکه 10 روز است منتظر دیدن این فیلم در برج میلاد است، گفت: بیصبرانه منتظر اکران این فیلم برای اهالی رسانه بودم و صبر بسیار سختی بود. نقطه استارت ما دقیقا روز پایانی جشنواره است و انتظار این حضور فوقالعاده شما را نداشتم. او ادامه داد: معمولا روز آخر فرشها را جمع میکنند و ما خیلی شانس آوردیم به ما نگفتند بیرون میروی چراغها را خاموش کن.فکر میکنم حالا که فیلم را دیدید تایید میکنید علاوه بر اشکالاتی که بر کاندیداها تاکنون گرفته شده، باید اشکالات جدیدی را نیز به آن اضافه کرد.از این اشکالات نگذرید چراکه من هم نمیگذرم. شفاه درباره کارتهای مهمان گفت: از طرف گروه ما تنها 36 نفر برای حضور در سالن دعوت شده بودند اما بقیه سالن در اختیار اهالی رسانه و منتقدین بود. شفاه با بیان اینکه حرفها درباره جشنواره سیوپنجم بسیار زیاد است، گفت: همیشه اختلافاتی بین سیاستگذاران حوزه فرهنگی وجود دارد که بسیار موثر است اما در این فیلم همه چیز دست ما بود و هیچ چیز به فیلم اضافه یا کم نشد. او همچنین درباره دو تابعیتی داوران جشنواره و تاثیر آن در عدم انتخاب فیلم «بیست و یک روز بعد» گفت: تابعیت افراد به من ربطی ندارد اما معتقدم این اثر به شدت ایرانی است، مانند قصههای مجید. کسی که برای دریافت ارزش این اثر نیاز به یک فهم عمیق است و کسی که به ایران علاقه داشته باشد میتواند آن را درک کند اما کسی که تابعیت ایرانی برایش کافی نیست و دنبال تابعیت دیگری است فهم این فیلم برایش سخت است. در ادامه علیرضا برازنده مدیر فیلمبردار فیلم درباره صحنههای این فیلم گفت: درباره صحنههای فیلمبرداری هر سکانس در پیش تولید صحبت شده بود و آقای خردمندان منابع و ایدههای خود را به من گفته بودند و به عنوان فیلمبردار سعی کردم ایدههای او را ویراش کنم. سپس احسان ثقفی درباره متن فیلمنامه گفت: دو سال است منتظرم تا تخیلات خودم و محمدرضا را روی پرده ببینم در ادامه نیز سید محمود موسوینژاد مدیر صدابرداری این فیلم با انتقاد از صدای سالن نمایش برج میلاد گفت: متاسفانه ما مجبوریم برای نمایش فیلم در برج یکساعت صدا را تنظیم کنیم. این فیلم در همه سالنها بدون مشکل به نمایش درآمد اما اینجا همیشه این مشکل وجود دارد. چند وقت زمان لازم است که صدای سالن درست شود و نخواهیم هر دفعه صدا را تنظیم کنیم. از جمله حواشی این نشستخبری این بود که خبرنگاری با تعریف از فیلم «بیست و یک روز بعد» گفت: من نیز تجربه چنین مشکلی را داشتم و کمتر از یکسال است که مادرم را به دلیل سرطان از دست دادهام. از این فیلم بسیار خوب سپاسگزارم و همینجا اعلام میکنم سایت ما تبلیغات این فیلم را رایگان برعهده میگیرد. شفاه تهیهکننده فیلم نیز از حاضران خواست به احترام مادر این خبرنگار بایستند و صلوات بفرستند.
۱۳۹۵/۱۱/۲۰ ۲۳:۵۰:۳۳
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]
صفحات پیشنهادی
بازیگر زن به انتقادها واکنش نشان داد + عکس
زیبا بروفه در صفحه اینستاگرام خود درخصوص حضورش در محل حادثه پلاسکو توضیح و نسبت به انتقادهای مردم واکنش نشان داد به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرآنلاین زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون که روز گذشته با حضور در محل حادثه ساختمان پلاسکو از امدادگران و آتش نشانان با گل و شیریانتقادهای تند کارگردان «دریاچه ماهی» در نشستخبری
جشنواره فیلم فجر- برج میلاد انتقادهای تند کارگردان دریاچه ماهی در نشستخبری نشستخبری فیلم دریاچه ماهی با حضور عوامل فیلم در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در برج میلاد برگزار شد به گزارش خبرنگار ایلنا ابتدای این نشست مصطفی رستگاری فیلمنامهنویس با بیانواکنش خانم بازیگر به قهر و آشتیهای کی روش
واکنش خانم بازیگر به قهر و آشتیهای کی روش بازیگر زن سینمای ایران گفت کیروش باید کمی آرامتر و منطقیتر خواستههایش را بیان کند با عصبانیت و ناراحتی مشکل حل نمیشود و همان طور که گفتم این بداخلاقیها به نفع فوتبال نیست و هواداران را نگران میکند به گزارش فرهنگ نیوز نیوشا ضواکنش بازیگران به انتخاب نامزدهای سیمرغ/ الناز شاکردوست: پلاسکوی جشنواره فجر فرو ریخت! +تصاویر
واکنش بازیگران به انتخاب نامزدهای سیمرغ الناز شاکردوست پلاسکوی جشنواره فجر فرو ریخت تصاویر در پی اعلام شدن نامزدهای بخش مسابقه سینمای ایران در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برخی از بازیگران سینما در اینستاگرام خود پستی منتشر کرده و هریک واکنش های متفاوتی داشتند آفتابنیوزبازیگر زن به انتقادها واکنش نشان داد
بازیگر زن به انتقادها واکنش نشان دادتاریخ انتشار دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸ ۰۸ زیبا بروفه در صفحه اینستاگرام خود درخصوص حضورش در محل حادثه پلاسکو توضیح و نسبت به انتقادهای مردم واکنش نشان داد به گزارش خبرآنلاین زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون که روز گذشته با حضور در محل حاانتقاد یک کارگردان: رفتار خوبی با فیلم ما نداشتند
انتقاد یک کارگردان رفتار خوبی با فیلم ما نداشتند نویسنده و کارگردان بیست و یک روز بعد ضمن تشریح روند شکلگیری ایده فیلم از رفتار جشنواره فیلم فجر با این اثر انتقاد کرد مهر فیلم بیست و یک روز بعد به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه از تولیدات باشگاه فیمامور درِ خانه کدام کارگردانها را میزند/ بیپولی، دلالی و رو زدن برای پیدا کردن بازیگر
افشین سنگچاپ در گفتوگو با ایلنا مطرح کرد مامور درِ خانه کدام کارگردانها را میزند بیپولی دلالی و رو زدن برای پیدا کردن بازیگر بیپولی ربطی به کارگردان ندارد اما وقتی از روز اول پیشتولید با کابوس و هیولایی به نام بیپولی روبرو میشوی کارگردان مانند یک دلال بین هنرپیشههاانتقاد کارگردان «دریاچه ماهی» از «هفت»/ نقد با تخریب فاصله دارد
فیلم فجر ۳۵ در آینه مهر انتقاد کارگردان دریاچه ماهی از هفت نقد با تخریب فاصله دارد شناسهٔ خبر 3895904 - شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰ ۳۰ هنر > سینمای ایران jwplayer display inline-block; کارگردان فیلم سینمایی دریاچه ماهی از نوع نقدهایی که در برنامه هفت میشود انتقاد کواکنش بازیگر زن به حادثه پلاسکو: شب چه طور مى خوابید آقایان مسئول؟! +عکس
واکنش بازیگر زن به حادثه پلاسکو شب چه طور مى خوابید آقایان مسئول عکس بازیگر جوان کشورمان در واکنش به حادثه تلخ ریزش ساختمان پلاسکوی تهران پُست انتقادی علیه مسئولان در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد به گزارش آخرین نیوز باران کوثری با انتشار عکسی که در ادامه آمده نوشت ایرانتقاد خانم بازیگر از تجمع مردم در حادثه پلاسکو +عکس
انتقاد خانم بازیگر از تجمع مردم در حادثه پلاسکو عکس نخستین برج بلندمرتبه تهران یعنی پلاسکو همواره برای مردم تهران و بعضاً سایر نقاط کشور با خاطرات متعددی همراه بود این ساختمان روز پنجشنبه بر اثر آتش سوزی فرو ریخت و از بین رفت آفتابنیوز نخستین برج بلندمرتبه تهران یعنی پلاسک-
فرهنگ و هنر
پربازدیدترینها