تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816965380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پدیده 0-سایپا 1؛ تیم فرکی جان گرفت :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پدیده 0-سایپا 1؛ تیم فرکی جان گرفت
نارنجی پوشان موفق شدند با پیروزی در مشهد دومین برد پیاپی خود را رقم بزنند و وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند. این در حالیست که پدیده ای ها برای هشتمین دیدار متوالی موفق به پیروزی نشدند.

به گزارش "ورزش سه"، پدیده که در هفته های اخیر موفق به پیروزی نشده بود در بازی امروز نیز موفق نشد رنگ برتری را ببیند و به ناکامی های خود ادامه داد، در طرف مقابل یاران حسین فرکی موفق شدند به دومین پیروزی پیاپی دست پیدا کنند و نکته جالب در این باره اینکه این تیم با ضربه پنالتی که در آخرین دقایق دیدار به ثمر رساند موفق به پیروزی شد، خطایی که در موقعیت کاملا مشکوک تبدیل به ضربه پنالتی شد.

هفته نوزدهم لیگ شانزدهم، شنبه 09/11/95، ساعت 14:30، ورزشگاه ثامن مشهد
داور: حسن اکرمی                 کمک ها: حسن ظهیری، قهرمان نجفی
پدیده:   شهاب گردان،وارادات هارویان،محمد حسین مرادمند،کریم احمدی(46 میلاد کمندانی)،رضا حقیقی،محسن یوسفی،معین عباسیان،حسین زامهران(66 محمدرضا ناصحی)،مرتضی منصوری،حمزه خضیراوی(59 یونس شاکری) و محمد علی فرامرزی
سرمربی: رضا مهاجری 
سایپا:   حامد لک،عزت پورقاز،روزبه شاه علی دوست،سیامک کوروشی،غلامرضا رضایی(75 رضا جعفری)،علی قلی زاده(4 + 90 امین جوادی مقدم)؛حامد شیری،علیرضا علیزاده،امید خالدی،ایوب کلانتری(89 ابراهیم صادقی) و محمد رضا خلعتبری
سرمربی: حسین فرکی   کارت زرد 
زامهران(25)،محمدعلی فرامرزی(83)، شهاب گردان(83) از پدیده   حامد لک(2 + 90) از سایپا   شرح گل:
پدیده 0 سایپا 1 (دقیقه 85، حامد شیری) : نارنجی پوشان در آخرین دقایق این بازی توانستند از ضربه پنالتی خود نهایت استفاده را ببرند و تنها گل دیدار را توسط حامد شیری به ثمر برسانند.   دقایق حساس:
دقیقه 17 – ارسال هارویان در موقعیت فوق العاده ای به زامهران رسید اما این بازیکن در حالی که با حامد لک، تک به تک شده بود نتوانست از این فرصت استفاده کند و این دروازه بان سایپا بود که توانست این موقعیت خطرناک را مهار کند. دقیقه 23 – ضربه بلند بازیکنان پدیده از روی نقطه کرنر بازهم با واکنش حامد لک از روی دروازه نارنجی پوشان دور شد. دقیقه 27 – ضربه راه دور خلعتبری اولین موقعیت نارنجی پوشان را روی دروازه حریف ایجاد کرد اما این توپ توسط گردان مهار شد. 
دقیقه 31 – شوت دیگری از نارنجی پوشان و این بار از سوی علیزاده دروازه پدیده را تهدید کرد اما این توپ نیز از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 38 – ضربه ارسالی بازیکنان تیم سایپا روی دروازه پدیده ایجاد موقعیت خطرناکی کرد و ضربه سر مهاجم این تیم را گردان از روی خط دروازه برگرداند. 
دقیقه 41 – یک موقعیت فوق العاده دیگر در این بازی به وجود آمد و این بار ایوب کلانتری نتوانست از فرصت تک به تک به دست آمده استفاده کند و در نهایت ضربه خود را به بیرون زد. دقیقه 47 – اولین موقعیت نیمه دوم را پدیده به دست آورد و ضربه محکم فرامرزی از فاصله دور با برخورد به مدافع سایپا به کرنر رفت. 
دقیقه 47 – اشتباه مدافع پدیده در پاس رو به عقب باعث ایجاد فرصت حساسی به ضرر پدیده شد اما گردان زودتر از مهاجم سایپا به توپ رسید و این فرصت را راهی کرنر کرد. 
دقیقه 48 – ضربه کرنر نارنجی با ضربه سر مهاجم این تیم ایجاد خطر کرد اما این توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 65 – شوت راه دور رضا حقیقی با با فاصله از کنار دروازه سایپا به بیرون رفت. 
دقیقه 67 – اشتباه پیاپی مدافعان پدیده چیزی نمانده بود تا سایپا را صاحب یک موقعیت خوب کند اما رضا حقیقی به خوبی توانست این فرصت را از حریف بگیرد. دقیقه 81 – ضربه محکم قلی زاده از درون محوطه جریمه دروازه پدیده را سخت تهدید کرد اما مدافع و دروازه بان سایپا موفق شدند این توپ را راهی کرنر کنند. 
دقیقه 81 – این بار محمدرضا خلعتبری توانست روی دروازه تیم میزبان خطرساز شود اما ضربه این بازیکن نیز راهی به دروازه نیافت.

16:20  1395/11/09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن