تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816998800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بلای فرکی و استیماچ بر سر ویسی!  :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بلای فرکی و استیماچ بر سر ویسی! 
اگرچه دیروز یکی از روزهای خوب سپاهان و عبدالله ویسی بود اما  این مربی از رفتارهای روی سکو ناراحت است! 

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در بازی رفت با نفت هم ارایه گر بازی خوبی بود و شاید اگر قدر موقعیت ها را می دانست یا دست کم موقعیت پنالتی را تبدیل به گل می کرد اکنون به جای این تیم در فینال جام حذفی حاضر بود. در بازی دیروز ابتدا این تیم نفت بود که به گل رسید. همزمان با گلزنی نفتی ها چالش از روی سکو برای عبدالله ویسی و تیمش ایجاد شد اما این رفتارها بیشتر به جای اینکه به ضرر سپاهان تمام شود این تیم را به خود آورد بطوریکه علاوه بر جبران گل خورده – گل برتری را به ثمر رساندند و در نهایت سپاهان بازی را دو بر یک به سود خود به پایان برد و به سه امتیاز ارزشمند دست یافت. 
فشار این بازی و هم چنین رفتار برخی از طرفداران سپاهان این قدر برای عبدالله ویسی سنگین بود که موجب بدحالی وی و حتی اعزام به بیمارستان شد. هر چند سرمربی تیم سپاهان بعد از چند ساعت از بیمارستان مرخص اما تداوم این رفتار از سوی برخی از طرفداران سپاهان هم می تواند برای تیم و هم عبدالله ویسی خطرناک باشد. 
سرمربی سپاهان با توجه به تغییر و تحولاتی که در این تیم ایجاد کرده که موازی بوده با کاهش چشمگیر بودجه تیم انتظار داشت با حمایت همه جانبه طرفداران سپاهان همراه شود اما آنها قهرمانی می خواهند و به این بهانه خود را مجاز به هر رفتاری می دانند. حتی اینکه از دقیقه 20 و به بهانه گل حریف برای تیم خود چالش ایجاد کنند. غافل از اینکه فوتبال 90 دقیقه است و تا زمانی که داور در سوت خود به علامت پایان بازی ندمیده وقت برای جبران وجود دارد. 
حاشیه ها یک بار حسین فرکی را از پا در آورد. مربی تیم قهرمان خیلی در سپاهان دوام نیاورد. با اینکه نتایجش در این تیم خیلی بد نبود و چه بسا اگر فرصت لازم به او داده می شد می توانست امتیازات از دست رفته را جبران کند. همین حواشی در ادامه به استیماچ هم اجازه بلند کردن سپاهان از روی زمین را نداد و این مربی کروات با همه برنامه هایی که برای موفقیت سپاهان ترسیم کرده بود ترجیح داد چمدان ها را ببندد.
عبدالله ویسی از این رفتارها گله مند است و باورش برایش سخت است. آیا او باز هم در برابر این رفتارها ایستادگی خواهد کرد یا اینکه راه حسین فرکی و استیماچ را در پیش می گیرد؟ 
ویسی پیش تر وقتی در استقلال خوزستان به خاطر کسب نتایج ضعیف مورد انتقاد قرار گرفته بود ماند و در نهایت استقلال خوزستان را قهرمان کرد. البته باید به این نکته اشاره کرد استقلال خوزستان تیم کم طرفداری است اما سپاهان طرفداران بی شماری دارد که که در هر شرایطی فقط به دنبال قهرمانی هستند؟ 
در روزهای آتی شاهد واکنش عبدالله ویسی به اتفاقات دیدار با نفت تهران خواهیم بود. سپاهان امروز تعطیل است و قرار است فردا هم ریکاوری کند.

10:54  1395/10/30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن