تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817475195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقدی به تماشای «خانه ابری» رفت


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
نقدی به تماشای «خانه ابری» رفت
حاشیه های روز سوم جشنواره تئاتر فجر
نقدی به تماشای «خانه ابری» رفت سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر در حالی روز سوم خود را پشت سر گذاشت که نمایشها، مخاطبان ویژه ای مانند سردار نقدی و یا چکناواریان داشتند. در این روز یکی از سانسهای نمایش اکسیژن به دلیل کسالت یکی از بازیگرانش برگزار نشد.


به گزارش  فرهنگ نیوز،به نقل ازمهر سومین روز جشنواره تئاتر فجر میزبان چهره های گوناگونی از چهره‌های فرهنگی و هنری گرفته تا حضور چهره‌های سیاسی و اجتماعی بود. هنرمندانی مانند لوریس چکناواریان هنرمند باسابقه موسیقی که به دیدن نمایشی از ژاپن رفته بود و یا سردار نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران که از تماشاگران خانه ابری بود. علاوه بر سردار نقدی، فریندخت زاهدی، سجاد افشاریان، محمود فرهنگ، هوشنگ قوانلو و برخی از مدیران بین‌المللی کمپانی‌های تئاتری نیز به تماشای این نمایش نشستند. نمایش نیمروز اسکاتلند کار ندا هنگامی هم در شرایطی در تالار چهارسو تئاتر شهر اجرا شد که برخی از تماشاگران و مهمانان خارجی به دلیل پر شدن سالن نتوانستند وارد تالار چهارسو شوند و نمایش را تماشا کنند.

اما نمایش جهش که در قالب اثری محیطی از کشور فرانسه اجرا داشت با استقبال تماشاگران رو به رو شد و ظاهرا این نمایش به خوبی توانست نظرات تماشاگران جشنواره را تامین کند. نمایش «اکسیژن» نیز تنها توانست در یک سانس اجرا داشته باشد و سانس دوم اجرای این نمایش یک ساعتی از مشهد به دلیل مساعد نبودن حال یکی از بازیگران اجرا نشد و کارگردان با حضور روی صحنه از تماشاگران عذرخواهی کرد و قرار شد هزینه بلیتهای خریداری شده، به تماشاگران داده شود.

برگزاری نشست نقد تئاتر با حضور هنرمند یونانی هم از دیگر رویدادهای روز گذشته بود. در روزهای بعدی نیز جشنواره گردهمایی هنرمندان کانون نابینایان و ناشنوایان را دارد که روز چهارشنبه 6 بهمن ساعت 15 در محوطه باز تئاترشهر برگزار می‌شود.

سانسهای اجرای نمایش «گرگ و میش» از کشور سوئیس در سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر که قرار است روزهای  ششم، هفتم و نهم در تالار مولوی اجرا داشته باشد، تغییر کرد.

«حسن جودکی»، مدیر فروش بلیت جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با اعلام این خبر گفت:«نمایش گرگ و میش به کارگردانی کریستینا گالبیاتی و ایلیالو گینبوهل از کشور سوئیس که در بخش ملل سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر  در تئاتر مولوی به صحنه می‌رود، دچار تغییراتی در سانسهای اجرایی خود  شده است».

وی افزود:«این نمایش در تاریخ پنجم بهمن ماه بدون تغییر در سانس های 18، 20 و 22  روی صحنه می‌رود و در تاریخ  شش و هفت بهمن با یک اجرای اضافه در ساعت های 15، 17، 19 و 21 اجرا خواهد شد. همچنین در تاریخ هشتم بهمن بدون تغییر در سانسهای 17، 19 و 21 و در تاریخ نهم بهمن صرفا با یک اجرا در ساعت 17 به صحنه می‌رود.  افرادی که بلیت نمایش «گرگ و میش» را در تاریخ 9 بهمن ماه در دو نوبت 19و21 خریداری کرده‌اند می‌توانند در تاریخ 6 و7 بهمن ماه ساعت 15 برای دیدن آن به تالار مولوی بروند.»جودکی درباره اجرای ویژه خبرنگاران نیز گفت:« اجرای ویژه خبرنگاران تغییر نکرده و روز پنجم بهمن، ساعت22 این نمایش برای اصحاب رسانه اجرا می‌شود.»
 




95/11/4 - 15:51 - 2017-1-23 15:51:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن