تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797712980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانلود Articulate Studio 13 Pro v4.8.0.0 - نرم افزار ساخت برنامه ی آم


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی دانلود:
دانلود Articulate Studio

Articulate Studio بسته آموزشی شامل 4 برنامه قدرتمند در زمینه ساخت آموزش های الکترونیکی و توسعه محتوای تعاملی، آزمون ها، ارزیابی و نظرسنجی ها می باشد. این بسته شامل برنامه های Articulate Presenter ،Articulate Quizmaker ،Articulate Engage Articulate Video Encoder می باشد.
همانطور که می دانید Powerpoint به عنوان یک برنامه ی آموزشی در بسیاری از مکان ها استفاده می شود ولی این برنامه فرمت های بسیار ساده ای برای ارائه ی اطلاعات به مخاطب دارد، شاید به سختی بتوان با استفاده از hyperlink و انیمیشن های Powerpoint کمی آن را از حالت خشک ارائه ی اطلاعات در آورد و رابطه ی آن را با مخاطب بهتر نمود. با ابزار هایی که این مجموعه در اختیارتان قرار می دهد شما قادر خواهید بود آموزش های الکترونیکی بسیار جذاب تر و تعاملی تری ایجاد نمایید. در ادامه به بررسی ابزار های این مجموعه می پردازیم:
Quizmaker: همان طور که از اسم آن برمیآید با آن می توان یک کوییز طراحی کرد که در ساخت کوییز امکانات زیادی برای ما وجود دارد، به عنوان مثلاً می توانیم در حین ساخت برنامه ی آموزشی، درس را یاد بگیریم و یک کوییز مختصر از طریق همان خود برنامه ی آموزشی آزمون گرفته می شود تا یادگیری تثبیت شود، اگر دقت کنید چنین امکانی حتی در آموزش های مستقیم وجود ندارد، چون دانش آموز آن قدر تمرکز و مهمتر از آن وقت ندارد.
Presenter: این برنامه به صورت یک تب داخل مایکروسافت پاور پوینت قرار دارد، این برنامه به پاور پوینت این امکان را می دهد که اسلاید های پاورپوینت را به صورت اسلاید های با کیفیت بالای فلش دربیاریم، این برنامه با برنامه های Quizmaker و Engage ترکیب می شود و از آن ها برای Interactive کردن اسلاید های پاورپوینت بهره می گیرد.
به وسیله ی این برنامه می توان به آسانی فایل های ویدئویی و صوتی را در اسلاید نمایش داد، بدون اینکه به سورسش در کامپیوتر نیاز داشته باشید، یعنی ویدیو ها را با سورس خودش وارد می کند و با سرعت بالا نمایش می دهد، از جمله امکانات این برنامه Attachments هست که اگر فایل یا Pdf ی مورد نیاز مخاطب باشد به راحتی می شود آن را به برنامه پیوست کرد.
همچنین می توان از مخاطب خودش باز خورد - FeedBack بگیرد و برای سازنده ی اسلاید ارسال نماید.
Engage: این ابزار مخاطب را با اسلایدها درگیر می کند و از آن برای پیشرفت اسلاید ها کمک می گیرد.
Video Encoder: که امکان تبدیل فایل های ویدئویی جهت استفاده در برنامه آموزشی و حتی ضبط ویدئو از طریق وب کم را خواهد داد.

Articulate Studio Screenshot 1

Articulate Studio Screenshot 2

Articulate Studio Screenshot 3

Articulate Rapid E-Learning Studio "09 is a suite of applications that was designed in order to bring you a set of powerful products in one integrated package. You"ll have everything you need to quickly create e-learning courses from PowerPoint and develop stunning interactive content, quizzes, assessments, and surveys - for one affordable price.

Even non-technical users will create professional, interactive e-learning courses easily, quickly, and affordably. That"s because we know e-learning — and we listen to our extensive and active community. Your workflow will be streamlined and intuitive because every tool has been designed from the ground up by e-learning experts.

All tools in Articulate Rapid E-Learning Studio "09 work together seamlessly. Insert selected quiz slides into your course. Set options for how participants navigate based on their assessment results. Use the Articulate Video Encoder "09 to import any video and convert it to Flash. And since the Studio Professional suite also includes Articulate Engage "09, you"ll easily add stunning interactive content.

With Articulate Rapid E-Learning Studio "09, you"ll enjoy the power of more complex authoring tools in one easy-to-use, affordable package.

سیستم مورد نیاز

مشخصات شرکت سازنده: Articulate Global
قیمت: (صرفاً جهت اطلاع)
حجم فایل:
تاریخ انتشار: 11:20 - 95/5/10
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:






راهنمای نصب 1- نرم افزار را نصب کنید.
2- نرم افزار را اجرا نکنید و اگر در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار داد آن را ببندید.
3- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار* کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز های 7 و 8 و یا 10 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
4- نرم افزار را اجرا کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:
- در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.
- در ویندوز 7: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
- در ویندوز 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در صفحه Start Screen کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
- در ویندوز 10: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
لینک های دانلود

دانلود - 273.8 مگابایت

دانلود کرک (به تنهایی)

بحث و تبادل نظر در مورد این مطلب
راهنمای دانلود اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM و یا FlashGet نصب کنید.برای دانلود، به روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.چنانچه در مقابل لینک دانلود عبارت بخش اول، دوم و ... مشاهده کردید تمام بخش ها می بایستی حتماً دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را می بایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.فیلم راهنمای دانلود و رفع عیب فایل های دانلود شده را در این صفحه ببینید.
www.p30download.comرمز فایل

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


www.p30download.comرمز فایل





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی دانلود]
[مشاهده در: www.p30download.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سایتهای دانلود

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن