موتور بازی سازی آنریل انجین ( Unreal Engine ) توسط شرکت Epic Games توسعه یافته است و اولین بار در سال 1998 در بازی تیراندازی اول شخص Unreal به نمایش در آمد. با اینکه موتور بازی سازی آنریل انجین در ابتدا برای بازی های تیراندازی اول شخص ساخته شده بود، اما در انواع ژانرهای دیگر نیز با موفقیت مورد استفاده قرار گرفته است، از جمله ژانر مخفی کاری و بازی های نقش آفرینی. کد آنریل انجین به زبان C++ نوشته شده است. آنریل انجین قابلیت portability بالایی دارد و ابزاری است که بسیاری از توسعه دهندگان از آن استفاده می کنند. نسخه کنونی این نرم افزار، Unreal Engine 4 است که برای Microsoft DirectX 11 و 12 (برای مایکروسافت ویندوز، Xbox One، Windows RT)، OpenGL (برای OS X، لینوکس، PlayStation 4، iOS، اندروید، Quya و ویندوز XP)، Vulkan (برای اندروید)، Metal (برای iOS) و JavaScript/WebGL (برای مرورگرهای وب HTML5) طراحی شده است. در دوره آموزشی Lynda Unreal: Learn Lighting به طور تخصصی با نورپردازی در این موتور آشنا می شوید. سرفصل های دوره آموزشی Lynda Unreal Learn Lighting: - نور مستقیم - نور پردازی غیر مستقیم - ایجاد یک آسمان با طرح - سایه معوق - آسمان پویا و خورشید
Unreal"s shading and lighting pipeline now approaches film quality, thanks to its implementation of advanced features such as Lightmass global illumination. What more can you want from an open-source game engine? Join Tom Sirdevan as he shows how to create realistic, physically based lighting for your own games with Unreal Engine 4. He begins with a look at direct lighting (point, spot, and directional lights) and then moves into the indirect lighting domain, including skylights, global illumination, and reflection capture. Learn how the lights differ, and how to optimize their use for real-time performance with static, stationary, and dynamic game types. Chapter 3 covers deferred shading, distance fields, and dynamic skies with Blueprint. Post-process effects like bloom, lens flare, vignettes, and depth of field finish off the scene and the course. Topics include: - Direct lighting - Indirect lighting - Creating a sky with Blueprint - Deferred shading - Dynamic sky and sun More info (open/close)
مشخصات شرکت سازنده: لیندا / Lynda زبان آموزش: English مدرس: Tom Sirdevan سطح آموزشی: , intermediate زمان آموزش: 1h 32m حجم فایل: 3788 مگابایت تاریخ انتشار: 11:13 - 95/5/8 منبع: پی سی دانلود امتیاز:
لینک های دانلود
دانلود فایل های آموزشی - حجم: 408 مگابايت
فایل های تمرین - حجم: 3.38 گیگابایت
دانلود - بخش اول
دانلود - بخش دوم
دانلود - بخش سوم
دانلود - بخش چهارم
دانلود - بخش پنجم
دانلود - بخش ششم
دانلود - بخش هفتم راهنمای دانلود اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM و یا FlashGet نصب کنید.برای دانلود، به روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.چنانچه در مقابل لینک دانلود عبارت بخش اول، دوم و ... مشاهده کردید تمام بخش ها می بایستی حتماً دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را می بایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.فیلم راهنمای دانلود و رفع عیب فایل های دانلود شده را در این صفحه ببینید. www.p30download.comرمز فایل
توسعه نرمافزار از مرحله طرح یک راه حل مفهومی برای مساله خواسته شده امکانسنجی آغاز شده پس از دریافت خواستهها و تحلیل سیستم طراحی صورت گرفته و در نهایت این طراحی با کمک ابزارهای پیادهسازی تبدیل به یک سیستم واقعی میشود هدف این فرایند آن است که از یک سو برآورده ساختن نیازهای
در این دوره آموزشی کاربران با یکی از بهترین ابزارهای بازی سازی جهان یعنی یونیتی Unity آشنا خواهد شد و می توانند تا به بازی سازی در این زمینه پرداخته و به نکاتی توسط که توسط توسعه دهندگان بازی های بزرگ اشاره شده است نیز توجه داشته باشند ساخت بازی های بزرگ برای کامپیوتر و کنسول ها
95 4 31 تغییرات فایل های آموزشی دوره ی جدید 2016 جایگزین شد ادوبی آدیشن سی سی Adobe Audition CC یک ویرایشگر صوتی بسیار حرفه ای و کارآمد با مجموعه ای از قابلیت های کوچک و بزرگ است که همه را می تواند در انجام یک پروژه یاری دهد این نرمافزار امکان تبدیل میکس و اعمال افکتهای
SBK16 Official Mobile Game نام عنوانی زیبا و مهیج در سبک بازی های موتورسواری می باشد که توسط استودیوی Digital Tales S r l ساخته و برای سیستم عال اندروید منتشر شده است اگر به دنبال بازی موتورسواری حرفه ای می باشید این بازی نیز درهمین سبک برای اندروید عرضه شده است تا با گیم پلی مه
SOLID دربرگیرنده ی اصولی در برنامه نویسی شیء گرایی است که در اوایل سال 2000 توسط مهندسی به نام Robert Martin که تحت عنوان Uncle Bob یا عمو باب شناخته میشود ابداع شد وقتی این اصول به درستی در کنار یکدیگر به کار گرفته شوند این امکان را به برنامه نویس یا توسعهدهنده میدهند تا
صدا یا صوت از انواع انرژی است که از تحرک ذرات ماده بوجود میآیند به این گونه که یک ذره با حرکت برخورد خود به ذرهای دیگر ذرهٔ دیگر را به حرکت در میآورد و به همین ترتیب است که صوت نشر مییابد صدا ارتعاشیست که توسط حس شنوایی انسان درک میشود ما معمولاً اصواتی که در هوا حرکت می
Windows Server 2012 R2 یکی دیگر از سیستم عاملهای مایکروسافت میباشد که برای سرورها طراحی شده است و میتواند توسط مراکز اطلاعاتی بزرگ دنیا و یا حتی شرکتهای کوچک مورد استفاده قرار گیرد این نسخه از ویندوز ویژگیهای جدید و پیشرفتهای را در زمینه مجازی سازی شبکه ذخیره سازی تجرب
در این دوره آموزشی هدف ما این است که یک بازی کامل را ساخته و تحویل دهیم برای آموزش این دوره شما هیچ نیازی به برنامه های پرحجم و پیچیده و یا نصب هیج یک از از ابزارهای مختلف نخواهید داشت تنها چیزی که برای آموختن این دوره لازم می باشد یک ویرایشگر متن ساده به همراه یک مرورگر می باش
وقتی به گذشته نگاه میکنیم و سراغ بازیهای قدیمیتر میرویم خیلی راحت جای پای استودیو ناتیداگ در شکلگیری خاطراتمان از بازیهای ویدیویی را حس میکنیم از آن کِراشِ دوستداشتنی تا جک و دکستری که تأثیر زیادی روی بازیهای همسبک خود داشتند حالا در زمان سفر کنیم و به روزی برسیم
بازی Resident Evil Umbrella Corps جدیدترین نسخه از این سری است این نسخه یک شوتر سوم شخص رقابتی و البته آنلاین است که با موتور یونیتی ساخته شده است در این بازی نقشههایی قرار داده شده است که در نسخههای قدیمی این سری درگذشته آنها را تجربه کردهایم مراحل و داستان بازی دقیقا پ