تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817388368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارات مهتاب کرامتی درباره فیلم بنی‌اعتماد - ایسنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
 افتتاح کتابخانه صوتی نابینایان با حضور مهتاب کرامتی - بیرجند
مهتاب کرامتی از مردم خواست تا مستند «آی آدم‌ها» رخشان بنی‌اعتماد را ببینند و ادامه داد: من خواهشی از مردم دارم این که بروند و این فیلم را ببینند، چه بخواهند به زنجیره امید کمک کنند یا نکنند. اما آشنایی با این کودکان مسیر زندگیشان را عوض می‌کند. به گزارش ایسنا، این هنرمند به عنوان سفیر مهربانی و صلح یونیسف به بهانه اکران فیلم مستند «آی آدم‌ها» به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد، که از شهریور ماه در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شده است،گفت‌وگویی انجام داده است. مهتاب کرامتی در آغاز صحبت‌هایش گفت: فیلم «آی آدم‌ها» به ما این اجازه را می‌دهد که با فعالیت زنجیره امید، که برای کودکان محروم کار می‌کنند (از بچه‌های نوزاد تا 18 سال) آشنا شویم. این فیلم این زنجیره را به ما معرفی می‌کند و نشان می‌دهد، این انجمن که از سال 86 فعالیتشان را شروع کرده حدود 8 هزار کودک را به دور از این که چه نژادی داشتند در زمینه‌های مختلف قلب، ترمیمی و ارتوپدی درمان کرده است.
  این بازیگر معتقد است: خانم بنی‌اعتماد این فیلم را هنرمندانه ساخته است و مانند سایر فیلم‌های مستندشان حضور کارگردان و فیلمبردار را کاملا حذف کرده و شما تجربه این را دارید که مستقیما با این انجمن و فعالیت‌هایشان آشنا شوید. ماه رمضان گذشته ما را به دیدن این فیلم دعوت کردند و خیلی از هنرمندان حضور داشتند و همه اعلام آمادگی کردند که در کنار این زنجیره کمک کنند تا به هدف نهایی شان که ساخت یک بیمارستان 540 تخت‌خوابی است، عملی کنند.
  کرامتی در ادامه این گفت‌وگو که با برنامه «چراغ» رادیو تهران بود، درباره فعالیتش به عنوان سفیر یونیسف، توضیح داد: من قبل این که سفیر یونیسف شوم که این برمی‌گردد به 10 سال گذشته که فعالیت‌هایی با انجمن‌های مختلف داشتم. اما همکاری و آشنایی من با یونیسف چشمم را بازتر و من را  دغدغه‌مندتر کرد، تا ببینم کودکان ما چه نیازی دارند. کودکان ایرانی صرف نظر از این که کجا زندگی می‌کنند، از نظر معاش چه سطحی دارند که می‌تواند تغذیه، درمان و آموزش آنها را دربر بگیرد، باید در نظر داشت که اینها همه از سطح برابری در کودکی برخوردار باشند. تعداد انجمن‌ها نسبت به 10 سال پیش که من کارم را شروع کردم خیلی بیشتر شده است. من دغدغه و هدفم کودکان و به هر انجمنی که در این زمینه فعالیت کند، بتوانم کمک خواهم کرد و درکنارشان هستم. بازیگر فیلم سینمای «جامه‌دران» گفت: عشق اول من سینماست و در این عرصه کماکان فعالیت خواهم کرد، علاوه بر عرصه بازیگری من به تازگی عرصه تهیه‌کنندگی را شروع کردم، اما در کنار آن مقوله مسئولیت اجتماعی یکی  دیگر از دغدغه های من بوده و هست.
 خدا را شکر دوستانی دارم که در تمامی عرصه‌ها من را همراهی میکنند، اگر به شخصه قرار بود این کار را انجام دهم نمی‌توانستم. تقسیم وقت و انرژی به راحتی امکانپذیر نیست، زمانی که دغدغهها و اولویتها و هدفها در زندگی بیشتر می‌شود، برنامه ریزی باید دقیق‌تر شود تا به اهدافمان برسیم. تمام تلاشم را میکنم تا جایی که زمان و انرژی دارم به کودکان کمک خواهم کرد. من خواهشی از مردم دارم این که بروند و این فیلم را ببینند، چه بخواهند به زنجیره امید کمک کنند یا نکنند. اما آشنایی با این کودکان مسیر زندگیشان را عوض می‌کند.
  انتهای پیام 


یکشنبه / ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۰:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن