تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817147695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده ازامکانات دولتی برای تبلیغ انتخابات ممنوع


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
استفاده ازامکانات دولتی برای تبلیغ انتخابات ممنوع
استفاده ازامکانات دولتی برای تبلیغ انتخابات ممنوع رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران از صدور یک ابلاغیه 19 بندی تحت عنوان «اطلاع رسانی و تعامل مستقیم با مردم» توسط وزارت کشور به استانداری ها و فرمانداری ها خبر داد و گفت: این مدل در شأن رئیس جمهور نیست.


به گزارش فرهنگ نیوز، مجتبی شاکری در جریان سیصد و نوزدهمین جلسه شورای شهر تهران که بدون حضور مستمع برگزار شد، با بیان اینکه شهرداری تهران پیاده راه را با هزینه هنگفت در کنار خیابان ها ایجاد می کند در حالی که برای احداث بیش از دوهزار و 200 بوستان در پایتخت هزینه شده و فضای مفرحی در تمام مناطق شهر وجود دارد که قابل بهره برداری است، گفت: با این حال برای اینکه ظرفیت بوستان ها در سبد هزینه های فرهنگی و اجتماعی خانوارها بگنجد، طرح خاصی شکل نگرفته است. 
 
وی خاطرنشان کرد: اغلب بوستان ها فاقد فضای فاخر و برنامه ریزی برای برپایی تئاتر خیابان، اجرای موسیقی، گالری نمایش آثار هنری و حتی کرسی تلاوت قرآن، ارائه آموزش های شهروندی در فضای باز و اقداماتی از این دست هستند و در نتیجه به جز موارد معدود، از امکاناتی که یک بوستان می تواند در حوزه فرهنگی و اجتماعی فراهم کند، خبری نیست. 
 
شاکری با اشاره به اینکه شهرداری می تواند در قالب تفاهمنامه مشترک با مدارس، زمینه استفاده از این فضاهای تفرجی را در ساعات اوقات فراغت دانش آموزان برای مدارس نزدیک هر بوستان فراهم کند، گفت: این مدل بهره برداری از بوستان ها نیازمند همکاری دوجانبه آموزش و پرورش و شهرداری است. 
 
وی در ادامه با اشاره به حضور خود در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار که روز جمعه برگزار شد، گفت: صورت برگزاری این جشنواره می تواند به مدلی برای جشنواره های شهرداری ، وزارت ارشاد و حوزه هنری تبدیل شود که با کمترین هزینه، بتوان با بهره گیری از مشارکت مردم، کارهای بزرگی را رقم زد. 
 
رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران درباره ابتکار در تعیین جوایز جشنواره مردمی عمار، توضیح داد: بر خلاف اغلب جشنواره های هنری که اغلب منتخبان را سکه باران می کنند، در این جشنواره 25 فانوس و هفت جایزه دیگر که اغلب آنها یادگاری های عزیز خانواده شهدا بودند، تقدیم برگزیدگان شد. 
 
وی به چینش کسانی که جوایز را تقدیم کردند نیز اشاره کرد و گفت: ترکیبی از خانواده های شهدای هسته ای، مدافع حرم و دفاع مقدس برای تقدیم جوایز روی سن حاضر شدند و فضای انقلابی منحصر به فردی در این مراسم رقم خورد که باید از این بابت به دست اندرکاران جشنواره عمار تبریک گفت. 
 
شاکری در بخش پایانی سخنانش از صدور یک ابلاغیه 19 بندی تحت عنوان "اطلاع رسانی و تعامل مستقیم با مردم" توسط وزارت کشور به استانداری ها و فرمانداری ها خبر داد و گفت: در قالب این ابلاغیه معاونان سیاسی استان ها به عنوان مسوولان اطلاع رسانی طرحی انتخاب شده اند که طی آن قرار است تمام بدنه دولت برای تبلیغات عملکرد رییس جمهور در آستانه انتخابات پیش رو بسیج شود و با تابلو "سلام کشور" چهره دیگری از ستاد تبلیغات انتخاباتی پیش رو قرار می دهد. 
 
وی ضمن توصیه به مطالعه این ابلاغیه به تمام فرهیختگان و سیاست ورزان که دغدغه انتخابات ریاست جمهوری 96 را دارند، ادامه داد: پیش از این با چنین مدلی روبرو نشده بودم که دولت به این شکل مجموعه خود را برای تبلیغ رییس جمهور وقت بسیج کند و معتقدم این مدل در شان رییس جمهور نیست که از طریق رسانه های متعلق به دولت به دنبال تبلیغات انتخاباتی باشد که ممنوع است و جا دارد شورای نگهبان و سایر نهادهای نظارتی به عنوان ناظر در این خصوص و مواردی از این دست اقدام کند .
 
 


منبع: فارس


95/10/19 - 17:25 - 2017-1-8 17:25:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن