تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820142759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هشدار حماس به رژيم صهيونيستي


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: هشدار حماس به رژيم صهيونيستي


خاورميانه- همشهري آنلاين:
حماس در خصوص نقض قرارداد آتش‌بس به مقامات رژيم صهيونيستي هشدار داد.

به گزارش به گزارش واحد مركزي خبر از دمشق،‌ خالد مشعل، در آغاز جلسه كميته عالي پيگيري همايش ملي فلسطين كه پيش از ظهر يكشنبه (2 تير) با حضور سران گروههاي فلسطيني در دمشق برگزار شد تصريح كرد: اگر رژيم صهيونيستي در اجراي مفاد آتش‌بس كارشكني كند رزمندگان گروههاي مقاومت با در نظر گرفتن همه گزينه‌هاي دفاع از مردم فلسطين پاسخهاي مناسب را خواهند داد.

وي تاكيد كرد: پايمردي رزمندگان مقاومت و حمايت فراگير مردم فلسطين از آنها، علاوه بر خنثي كردن همه توطئه‌هاي دشمن و شكست محاصره ظالمانه، زمينه ساز تن دادن دشمن صهيونيستي به خواسته‌هاي مقاومت در برقراري آتش‌بس شد.

وي افزود: عمليات گروه‌هاي مقاومت و پايمردي فلسطينيان سبب شد تا معادله‌هاي جديدي در نبرد عليه دشمن صهيونيستي حكم فرما شود و موازنه قوي صرف در اختيار داشتن سلاح و جنگ افزارهاي بيشتر نيست.

رئيس دفتر سياسي حماس با تاكيد بر ادامه راه مقاومت عليه دشمن تا تحقق اهداف و آرمانهاي ملت فلسطين در ازادسازي همه فلسطين و بازگشت پناهندگان به موطن اصلي خود ، خطاب به برخي فلسطينيان و اعراب گفت: راه پيروزي در گرو مقاومت است و گفتگو و سازش با دشمن راه باز پس گيري سرزمينمان نيست.

خالد مشعل با اشاره به اهميت تحقق آشتي ملي در فلسطين و در پيش گرفتن گفتگو ميان طرفهاي درگير بويژه حماس و فتح از اقدام هفته گذشته محمود عباس رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين استقبال كرد و گفت: اين گفتگوها بايد به تحكيم وحدت ملي بيانجامد كه بي شك در گرو بازنگري در ساختار سازمان آزاديبخش فلسطين(ساف) است بطوري كه شامل همه طيفهاي ملي و اسلامي ملت فلسطين باشد.

وي يادآور شد در برابر لجاجت‌هاي دشمن صهيونيستي و حمايت‌هاي آمريكا از آن براي دستيابي به حقوقمان راهي جز اتحاد و ادامه مبارزه عليه دشمن نداريم.

خالد مشعل، از مقامات مصري نيز خواست تا هرچه سريع تر مقدمات بازكردن گذرگاه رفح ميان نوار غزه و اين كشور را فراهم كنند.

رئيس دفتر سياسي جنبش حماس درباره تشكيل نشست كميته عالي پيگيري همايش ملي فلسطين گفت: اين نشست براي بررسي اوضاع سياسي فلسطين، رايزني براي راهكارهاي از سرگيري گفتگوي فراگير با مشاركت همه طيفهاي ملت فلسطين به منظور دستيابي به آشتي ملي تشكيل شده است.

مشعل همچنين درباره گفتگوهاي دمشق و تل آويو گفت: اين حق دمشق است كه از هر راه ممكن جولان اشغالي را از دشمن پس بگيرد اما در عين حال مطمئن هستيم كه مذاكرات سوريها با صهيونيستها اثر منفي بر روابط دمشق با مقاومت فلسطين يا نگاه سوريه به مساله فلسطين نخواهد داشت.

تاريخ درج: 2 تير 1387 ساعت 17:32 تاريخ تاييد: 2 تير 1387 ساعت 22:11 تاريخ به روز رساني: 2 تير 1387 ساعت 21:41
 يکشنبه 2 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 192]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن