تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797699540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فيلم‌هاي جشنواره فجر امسال در همه مراكز استان‌ها نمايش داده می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: فيلم‌هاي جشنواره فجر امسال در همه مراكز استان‌ها نمايش داده می‌شود
بدهی 500 ميليون تومانی وزارت كشور به تهيه‌كنندگان سينما
حجت‌الله ايوبي اعلام كرد امسال هم فيلم‌هاي جشنواره فجر در 30 استان كشور به طور همزمان به نمايش درخواهد آمد. در رابطه با اين موضوع غلامرضا موسوي عضو هيئت رئيسه شوراي عالي تهيه‌كنندگان به جزئيات بيشتري درباره نمايش همزمان فيلم‌هاي جشنواره فجر در سينماي شهرستان‌ها اشاره كرد و گفت در هر استان، 20 فيلم سينمايي در سه نوبت اكران خواهد شد. 
حجت‌الله ايوبي رئيس سازمان سينمايي درباره نمايش فيلم‌هاي جشنواره فجر در سينماهاي مراكز استان‌ها گفت: «از جمله مهم‌ترين مطالبات و خواسته‌هاي استان‌هاي كشور اين است كه در مهم‌ترين رويداد فرهنگي كشور كه در دهه مبارك فجر برگزار مي‌شود، سهيم باشند. برايم جاي خوشحالي است كه در سال اول دولت تدبير و اميد جشنواره فجر را در 30 نقطه كشور برگزار كرديم و امسال هم در سال پاياني دولت افتخار اين را داريم كه جشنواره فيلم فجر را همزمان در تمام استان‌ها برگزار كنيم.»


نمايش فيلم‌هاي جشنواره فجر درتمامي مراكز استان‌ها را مي‌توان به عنوان يكي از اتفاقاتي عنوان كرد كه در طول مديريت حجت‌الله ايوبي در سازمان سينمايي رقم خورده است. 
غلامرضا موسوي دبير سابق و عضو هيئت رئيسه شوراي عالي تهيه‌كنندگان درباره اكران فيلم‌هاي جشنواره فجر در مراكز استان‌ها به جزئيات بيشتري اشاره مي‌كند و به ايلنا مي‌گويد: «با هماهنگي و صحبت‌هايي كه با دبير جشنواره فيلم فجر انجام شده، قرار است امسال فيلم‌هاي جشنواره در ۳۰  استان و در هر استان ۲۰ فيلم نمايش داده شود.»


موسوي با اشاره به اينكه در تمامي استان‌ها هر فيلم سه بار نمايش داده مي‌شود، درباره رأي‌گيري از مخاطبان شهرستاني براي معرفي بهترين فيلم جشنواره فجر از نگاه مردمي گفت: «به هيچ عنوان بحث برگزاري داوري و مسابقه جداگانه در استان‌ها مطرح نيست ولي درحال برنامه‌ريزي هستيم تا در صورت موافقت دبير جشنواره فيلم فجر، بابك رضايي (مدير بخش استان‌ها) و به‌وجود آمدن ساختار‌هاي لازم در استان‌ها؛ فقط يك جايزه به بهترين فيلم از نگاه تماشاگران اهدا شود. همچنين تلاش داريم با هماهنگي جشنواره فيلم فجر تعدادي از هنرمندان در زمان نمايش فيلم‌ها در برخي استان‌ها حضور داشته باشند و با مردم گفت‌وگو كنند.»


اما از سال 92 كه نمايش فيلم‌هاي جشنواره در استان‌ها به شكل جدي‌تري پيگيري شد، بحث بدهي وزارت كشور به تهيه‌كنندگاني كه فيلم‌هاي خود را در شهرستان‌ها اكران كردند، به وجود آمد. در سال 92 وزارت كشور طي قراردادي تعهد كرد، يك سوم هزينه نمايش فيلم‌هاي سي‌ودومين جشنواره فيلم فجر را در استان‌ها بپردازد كه رقم آن برابر با 500 ميليون تومان بود. 
اما بنا به گفته موسوي با گذشت سه سال از اين موضوع، وزارت كشور بدهي خود به 52 تهيه‌كننده سينمايي را هنوز نپرداخته است: «همچنان 500 ميليون تومان از وزارت كشور طلبكاريم كه هنوز پرداخت نشده است. در جريان برگزاري سي و دومين دوره جشنواره فيلم فجر تفاهمي با وزارت كشور صورت گرفت تا فيلم‌ها در استان‌ها نمايش داده شود. بخشي از حق پخش اين فيلم‌ها پرداخت شد اما 500 ميليون تومان آن باقي مانده است. در ديداري كه با نهاونديان (رئيس دفتر رئيس‌جمهور) داشتيم، موضوع را با ایشان در ميان گذاشتيم و ايشان نيز گفت موضوع را منعكس كنيد و قول پيگيري دادند. پيگيري نيز صورت گرفت اما همچنان طلب تهيه‌كنندگان ازسوي وزارت كشور پرداخت نشده است.»


موسوي در پايان گفته است: «وزارت كشور هم بدهي را تأييد كرده و پذيرفته است كه بخشي از پول را داده و بخش ديگر را نداده است. متأسفانه ارزش اين پول به خاطر بحث تورمي حداقل 30 درصد كاهش پيدا كرده است.»





تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن