تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):زيارت امام حسين عليه السلام را رها نكن و دوستان خود را هم به آن سفارش كن، كه در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817476021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد تند بازیگر زن از سونامی جراحی زیبایی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: انتقاد تند بازیگر زن از سونامی جراحی زیبایی
پرستو گلستانی درباره موضوعاتی مثل جراحی عمل زیبایی، استفاده بی‌رویه از شبکه‌های اجتماعی و کم‌توجهی به فرهنگ و هنر و ادبیات صحبت کرده و گفته چاره رفع این مشکلات، فرهنگ‌سازی است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش جام‌جم‌آنلاین، پرستو گلستانی درباره موضوعاتی مثل جراحی عمل زیبایی، استفاده بی‌رویه از شبکه‌های اجتماعی و کم‌توجهی به فرهنگ و هنر و ادبیات صحبت کرده و گفته چاره رفع این مشکلات، فرهنگ‌سازی است. پرستو گلستانی درباره موضوعاتی مثل جراحی عمل زیبایی، استفاده بی‌رویه از شبکه‌های اجتماعی و کم‌توجهی به فرهنگ و هنر و ادبیات صحبت کرده و گفته چاره رفع این مشکلات، فرهنگ‌سازی است.

به زودی قرار است تئاتری از آقای زنجانپور روی صحنه برود که شما هم در آن نقش‌آفرینی می‌کنید. جز این کار، مشغول چه فعالیت‌های دیگری هستید؟
خودم هم یک نمایش را کارگردانی می‌کنم. کاری است به اسم «سیرک سیار» که هر شب ساعت 19:15 در تالار هنر اجرا می‌شود. در عرصه تلویزیون و سینما چطور؟
فعلا کاری نیست. من اصولا تئاتری هستم. اول تئاتر بودم و بعد به تلویزیون آمدم. تئاتر فضا و دنیای دیگری دارد و با روحیه من سازگارتر است. در تمام دنیا اکثر بازیگران از تئاتر شروع کردند و بعد وارد سینما و تلویزیون شدند. تئاتر مادر هنر بازیگری است. اهل ورزش هم هستید؟
اگر پیش بیاید ورزش می‌کنم. چقدر کتاب می‌خوانید؟
هر وقت فرصت کنم مطالعه می‌کنم. بیشتر در چه حوزه‌هایی می‌خوانید؟
اصلا حوزه خاصی ندارد که بگویم رمان یا نمایشنامه می‌خوانم. کتاب‌های مختلفی مطالعه می‌کنم. چقدر وقت خود را با خانواده می‌گذرانید؟
اگر کار نداشته باشم اکثر وقتم را با خانواده می‌گذرانم. نمی‌گویم دوست و رفیق ندارم، اما بیشتر با خانواده وقتم را سپری می‌کنم. نظر شما درباره این همه عمل جراحی زیبایی بازیگران چیست؟
واقعا سونامی است. البته این سونامی فقط مخصوص بازیگران نیست. موضوعی است که گریبان جامعه ما را گرفته؛ چه خانم‌ها و چه آقایان. این‌که می‌خواهند زیبا باشند و این‌که فکر می‌کنند اگر جراحی کنند یا تغییراتی در صورتشان بدهند، اتفاق وحشتناکی است. چطور باید این خلأ را پر کرد؟
مستلزم یک فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی است که در جامعه باید رخ دهد. از کودکی باید این اتفاق بیفتد. در این زمینه خانواده‌ها، مدارس و دولت نقش مهمی دارند. باید ببینند چه خوراکی باید به نوجوانان و جوانان بدهند که این حس خلأ را نداشته باشند. وقتی جوان ما از ابتدا از نظر فرهنگ، هنر، موسیقی و مسائل معنوی خالی است، رو به این چیزها می‌آورد. زیبایی در روح و فکر قشنگ است. این فرهنگ‌سازی را باید در خانواده و مدارس ایجاد کرد، نه با فشار و زور و زیر منگنه گذاشتن جوان‌ها. شاید هم جوان‌ها به دلیل فشارهایی که روی آنها هست، احساس خلأ می‌کنند. اگر فضای امن برای جوان‌ها باشد، فکر کنم این نیاز برطرف می‌شود و دیگر خیال نمی‌کنند باصرف داشتن زیبایی، می‌توانند زندگی موفقی داشته باشند، ازدواج موفقی کنند یا انسان موفقی در جامعه شوند. مساله دیگری که با آن مواجهیم، استفاده بی رویه از شبکه‌های اجتماعی است.
استفاده از این شبکه‌ها چیز بدی نیست. شبکه‌های اجتماعی می‌تواند خبرساز باشد و همه را در جریان اخبار قرار دهد و افراد از طریق آن می‌توانند مطالعات خود را گسترش دهند؛ به شرطی که فرهنگ درست استفاده کردن از آن را هم بلد باشند. الان بسیاری از جوان‌ها در شبکه‌های اجتماعی وقت تلف می‌کنند. همه اینها به‌ دلیل این است که فرهنگ استفاده از امکانات نیست. ما یاد نگرفتیم و کسی به ما یاد نداده است. خانواده‌ها و مدارس شاید بلد نباشند راه و روش درست استفاده کردن از فضاهای مجازی را آموزش دهند، وگرنه فضای مجازی و شبکه‌ها می‌توانند به ما کمک کنند. مثل این می‌ماند که من ماشین داشته باشم و این وسیله باید مرا ببرد سر کار یا خانه‌ام. اما به‌جای این‌که چنین استفاده‌ای را کنم، الکی به خیابان بروم و مدام بچرخم. شمـــا خواهرزاده مرحوم مهدی اخوان‌ثالث هم هستید. به‌نظر شما اخوان‌ثالث به اندازه‌ای که بایسته باشد، خوانده یا فهم شده است؟
به نوعی بله و به نوعی نه. کلا ادبیات ما، ادبیاتی است که نسل جوان خیلی با آن آشنایی ندارد. نه فقط اخوان، متاسفانه جوان‌های ما با ادبیات بیگانه شده‌اند، همان‌طور که خیام، فردوسی و مولوی را نمی‌شناسند. این ربطی به یک فرد ندارد و به یک مساله کلی در جامعه تبدیل شده است.



۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن