تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817506754




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منافع ملي در انتقادها ديده نمي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: منافع ملي در انتقادها ديده نمي‌شود
طولاني شدن مذاکره با گزينه‌هاي مدنظر فدراسيون واليبال تيم ملي واليبال را در بلاتکليفي محض قرار داده است.


طولاني شدن مذاکره با گزينه‌هاي مدنظر فدراسيون واليبال تيم ملي واليبال را در بلاتکليفي محض قرار داده است. با اينکه گفته مي‌شد استويچف به پيشنهاد ايران پاسخ مثبت مي‌دهد، اما پاسخ منفي اين مربي بلغاري کلاف سردرگم انتخاب سرمربي جديد تيم ملي را پيچيده‌تر کرد. طبق گفته رئيس فدراسيون واليبال برناردو رزنده، مائورو بروتو، هيو مک کاچن، گلن هوگ، مارسلو مندز، آندره آناستازي، دي جورجي و رادوستين استويچف گزينه‌هاي مدنظر اين فدراسيون براي جانشيني لوزانو بوده‌اند که از بين آنها تنها بروتو هنوز جواب رد به ايران نداده است. مائورو بروتو جدي‌ترين گزينه اين روزهاي واليبال ايران در چهار سالي که هدايت تيم ملي واليبال ايتاليا را برعهده داشت مدال برنز المپيک 2012، دو‌نايب‌قهرماني اروپا، عنوان سومي ليگ جهاني در سال 2013 و 2014 را براي تيم کشورش به ارمغان آورد. 
   
اولويت منافع ملي 
نداشتن رزومه قوي در عرصه ملي يکي از انتقادهايي است که اين روزها نسبت به مسئولان فدراسيون واليبال مطرح مي‌شود. محمدرضا داورزني در گفت‌وگو با ايرنا با رد اين اظهارات، تضاد در انتقادها را نکته‌اي عجيب خواند: «نکته جالب انتقادات اين است که در تضاد با يکديگر هستند. از يک‌سو گفته مي‌شود که مربي بايد سابقه خوبي در باشگاهي داشته باشد، اما گزينه‌هايي که منتقدان معرفي مي‌کنند فاقد اين ويژگي هستند، يا برخي ديگر از کارشناسان اعلام مي‌کنند که براي انتخاب سرمربي تيم ملي افتخارات ملي اهميت دارد و بعد که گزينه براي هدايت تيم ملي معرفي مي‌کنند، اينگونه سوابق را ندارد. دليل اصلي اين موضوع اين است که منافع ملي در اولويت اين بحث‌ها قرار ندارد. اگر يک تحليل منطقي از مربيان برتر جهان صورت گيرد، مي‌بيند که با پارامتر‌هاي مختلفي روبه‌رو هستيم، اينگونه نيست که يک مربي به صرف سابقه طولاني در تيم ملي يک کشور يا برعکس سابقه باشگاهي، موفق باشد. حتي آنتيگا زماني که براي هدايت تيم ملي واليبال لهستان انتخاب شد، سابقه باشگاهي و ملي نداشت، اما فدراسيون واليبال لهستان انتخابش کرد. سرمربي ايتاليا نيز همين شرايط را داشت که بدون سابقه ملي و باشگاهي بود، فقط کمک مربي تيم ملي در دوره‌اي بود اما پس از پذيرش مسئوليت، ايتاليا با اين تيم نتيجه مي‌گيرد.»
  
لطفاً منطقي باشيد
رئيس فدراسيون واليبال با تأکيد بر استخدام مربي تمام وقت از منتقدان خواست در اين‌باره منطقي اظهارنظر کنند: «بحث ديگر در انتخاب سرمربي تيم ملي واليبال ايران نداشتن قرارداد مربيان با باشگاه‌هاي ديگر است درحالي که در اکثر کشورها مربيان هم با تيم ملي و هم با باشگاه همکاري مي‌کنند، مانند سرمربي صربستان که در باشگاه‌هاي ايتاليا نيز اشتغال دارد، سرمربي تيم ملي واليبال روسيه همزمان هدايت زينت کازان را نيز برعهده داشت. فدراسيون واليبال براي هدايت تيم ملي سراغ بهترين مربيان جهان رفته است، اما مربيان برتر جهان اين‌گونه نيستند که شما بفرماييد تشريف بياورد ايران و آنها بليت بگيرند و بيايند، بحث و مذاکره دارد و دو طرف بايد شرايط همديگر را بررسي کنند. الان تيم ايران در زمره تيم‌هاي برتر جهان است. يک کارشناس، مربي يا مدير که درباره واليبال اظهارنظر مي‌کند، بايد نگاه منطقي‌تري بايد داشته باشد.»
  
زود قضاوت نکنيد
از دست دادن زمان، سؤال ديگري است که داورزني به آن اين‌گونه پاسخ داد: «اعتقاد داريم که بايد حساب شده و با برنامه تصميم بگيرم. مربي تيم ملي بايد فرصت لازم براي اجراي برنامه خود در ايران داشته باشد. روزي که لوزانو را انتخاب کرديم، هدفمان کسب سهميه المپيک و رفتن به المپيک بود. برخي دوستان براي اين موضوعات به راحتي اظهارنظر مي‌کنند. به عنوان مثال هنوز مربي انتخاب نشده و به ايران نيامده است، برخي افراد انتقاد مي‌کنند که اين مربي از کواچ بهتر نيست.»
  
رقبا هم هنوز مربي انتخاب نکرده‌اند
رئيس فدراسيون واليبال با تأکيد براينکه ساير کشورهاي قدرتمند واليبال جهان نيز هنوز مربيان جديد خود را انتخاب نکرده‌اند، گفت: «در تابلوي نصب شده در اتاق من نام هشت گزينه را مي‌بينيد، اما تاکنون نتوانستيم با اين گزينه‌ها به توافق برسيم چون کاري زمان بر و سخت است و نمي‌توان به راحتي درباره آن تصميم گرفت. حتي لهستان براي انتخاب سرمربي خود با 15 گزينه مذاکره کرد و برنامه از آنان گرفت. کشورهايي مانند روسيه و فرانسه هم هنوز نتوانستند با فردي به عنوان سرمربي به توافق برسند. »





تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن