تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817028875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دکتر استرنج ۶۴۵ میلیون دلاری شد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: روزنامه بانی فیلم: کارتون های والت دیسنی که بیش از ۸۵ سال است در سطح جهان می فروشند، این هفته نیز در قالب «موانا» درآمدساز ظاهر شدند و این فیلم انیمیشن موفق و پرطرفدار را در اعداد سودسازترین فیلم های هفته جهان قرار دادند.
 
این فیلم که سه هفته متوالی درصدر آثار پرفروش سینمای آمریکای شمالی قرار گرفته، در اروپا، آمریکای لاتین، شرق آسیا، شمال آفریقا و اقیانوسیه هم ۵/۲۳ میلیون دلار کسب کرد تا مجموع فروش اش در این مناطق از جهان به ۸/۹۳ میلیون دلار برسد و با احتساب آمریکای شمالی ۸/۲۳۸ میلیون دلار درآمدسازی کرده باشد.
 
 
دکتر استرنج ۶۴۵ میلیون دلاری شد



 
برای سازندگان «موانا» این نکته امیدسازتر از هر چیزی است که بساط موفقیت فروش این فیلم نیز در حال جمع شدن و پایان یافتن نیست و حداقل ۲ ماه خوب و ثمربخش دیگر نیز در انتظار این فیلم است و اکران های تازه و مستمری را برای «موانا» می توان حدس زد.

رونق میهمانی کریسمس در روسیه

«دفتر میهمانی کریسمس» همزمان با شروع اکرانش در آمریکا و کانادا، این هفته در سایر قاره ها و مناطق نیز به نمایش درآمد و اگر آمار دقیق تری را در این خصوص بطلبید، در ۴۹ کشور و بازار و منطقه مجموعاً ۴/۱۶ میلیون دلار کاسبی کرد و شاید فقط اوج آن درآمد ۳/۲ میلیون دلاری این فیلم در روسیه بوده باشد که رتبه دوم را در جدول پرفروش های این کشور نصیب این فیلم کرد و فقط «موانا» با بالای ۵ میلیون دلار پولسازی از آن فراتر رفت. از سایر کشورهایی که این فیلم را به خوبی تحویل گرفتند و فروش قابل توجهی را برای آن رقم زدند، می توان به مکزیک با ۸۵۵ هزار دلار، ایتالیا با ۶۴۸ هزار دلار، برزیل با ۶۲۰ هزار دلار و کلمبیا با ۲۲۲ هزار دلار سودسازی اشاره کرد. این فیلم با توجه به در پیش بودن ایام کریسمس و ژانویه و تعطیلات مرتبط با آن، قطعاً در روزها و هفته های پیش رو نیز بر میزان موفقیت مالی خود خواهد افزود و به آمار فعلی اش اکتفا نخواهد کرد.

رقمی بسیار بالا

«هیولاهای فوق العاده و کجا آنها را پیدا کنیم» که برگرفته از داستان های هری پاتر و دارای شماری از کاراکترهای درجه دوم اما جذاب آن سری داستان ها و فیلم ها است، این هفته نیز در سطح دنیا به خودنمایی و فروش چشمگیر خود ادامه داد و با اینکه اسمش در ۶۷ کشور جهان از ۱/۳۳ میلیون دلار فراتر نرفت، ولی بر پایه همین رقم تازه اینک ۴۸۰ میلیون دلار در اروپا، آسیای شرقی، آمریکای لاتین، شمال آفریقا و اقیانوسیه سودسازی کرده است و با اضافه شدن ارقام فروش فیلم در آمریکا و کانادا به رقم چشمگیرتر ۶۸۰ میلیون دلار می رسیم که برای فیلمی پس از گذشت تنها ۵ هفته از شروع اکرانش رقم بسیار بالایی به نظر می آید و رو به تزاید هم می رود و امواج فروش آن قابل بسط یافتن از سال رو به پایان میلادی (۲۰۱۶) به سال در آستانه آغاز (۲۰۱۷) است.

یک نام قطعی

وقتی صحبت فیلم های بسیار پرفروش و درو کننده پول های نجومی در فرصت های اندک به میان می آید، باید قطعاً نام «دکتر استرنج» هم بیاید که این هفته به رغم اکتفا به ۶/۱ میلیون دلار در بازارهای جهانی رقم مجموع فروش اش را در قاره هایی بجز آمریکای شمالی به عدد ۴/۴۲۳ میلیون دلار و با احتساب این منطقه به ۶۴۵ میلیون دلار رساند و از این طریق صاحب رتبه نهم در جدول پرفروش های جهان در سال ۲۰۱۶ شد. «دکتر عجیب» رونق شدید روزهای نخست اکرانش را در شرایط فعلی ندارد اما یک ریتم فروش ثابت اندک را در دستور کارش قرار داده است و از این راه شاید تا مرز ۷۰۰ میلیون دلار هم پیش برود. اگر هم فقط محصولات و فیلم های کمپانی مارول مبنای صدور رای قرار گیرد، باید متذکر شد که این فیلم هفتمین اثر سینمایی پرفروش این شرکت بسیار موفق در تمامی دوران فعالیت اش به حساب می آید و برای رسیدن به این رتبه، بر «تور: دنیای تاریک» که ۶/۶۴۴ میلیون دلار کسب درآمد کرده است و پیشتر در رده هفتم جدول قرار داشت، تفوق یافته است.

حرکت سرزمین لالا به سوی افتخار

«سرزمین لالا» یک موزیکال ابتکاری از دیمی ین چازه له که گمان می رود در دست کم ۵ شاخه کاندیدای اسکار شود و برنده برخی از آنها هم باشد و برای سایر جوایز پایانی سال ۲۰۱۶ هم آشکارا کورس برداشته است، این هفته در بخش هایی از اروپا، آسیا، آمریکای لاتین و اقیانوسیه مجموعاً ۶/۴ میلیون دلار سودسازی کرد و بیشترین رقم فروش اش را در کره جنوبی به ثبت رساند که حدود ۴ میلیون دلار بالغ شد. از کشورهای بعدی که در انتظار پخش این فیلم بسر می برند، باید از هلند در روز ۲ دی ماه و استرالیا در ۶ دی ماه یاد کرد.
 

دکتر استرنج ۶۴۵ میلیون دلاری شد
 






۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن