تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816960588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فضای «بیست‌ویک روز بعد» چالش‌برانگیز بود


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
فضای «بیست‌ویک روز بعد» چالش‌برانگیز بود
فضای «بیست‌ویک روز بعد» چالش‌برانگیز بود طراح صحنه و لباس فیلم «بیست و یک روز بعد» کار در این پروژه را چالش‌برانگیز دانست.


به گزارش فرهنگ نیوز، کامیاب امین عشایری، درباره آخرین فعالیت سینمایی خود گفت: مدتی است در پروژه سینمایی «بیست و یک روز بعد» به عنوان طراح صحنه و لباس مشغول به کار هستم که این روزها مراحل نهایی فیلمبرداری خود را پشت سر می‌گذارد.

وی درباره طراحی صحنه این فیلم بیان کرد: اولین چیزی که زمان خواندن یک فیلمنامه نظرم را جلب می‌کند، تصوری است که از لوکیشن‌ها در ذهن دارم. همواره تعدد لوکیشن‌ها و جذابیت‌های بصری کار برایم مهم است. «بیست و یک روز بعد» جدا از اینکه داستانی بسیار زیبا دارد، جای کار در مورد لوکیشن و فضاها داشت که برای من هم جذاب و هم چالش برانگیز بود و به همین خاطر انتخابی خوب برای یک طراح صحنه محسوب می شد.

امین عشایری درباره لوکیشن‌های فیلم «بیست و یک روز بعد» گفت: بیشتر لوکیشن‌های فیلم خارج از شهر و کنار ریل راه آهن هستند. ما سعی کردیم همه لوکیشن‌هایمان شبیه به حال و هوا و فضای محل زندگی کاراکتر اصلی فیلم باشد و با اینکه تعدد لوکیشن داریم، اما فضاها از نظر حال و هوا تفاوتی با یکدیگر ندارند.

او افزود: فکر می‌کنم این فیلم به واسطه داستان زیبا، فیلمنامه خوب و عوامل فنی حرفه‌ای و کارگردانی باانگیزه، در زمان نمایش دیده شود. من هم به عنوان یکی از اعضای این گروه همه تلاشم بر این است که خروجی کار اثری محترم و با ارزش باشد.

فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» نخستین ساخته سینمایی سیدمحمدرضا خردمندان و تازه‌ترین محصول سازمان سینمایی حوزه هنری، ملودرامی اجتماعی از قصه زندگی نوجوانی به نام «مرتضی» است که در راه تحقق آرزوی ناکام پدرش، با چالش بسیاری روبرو می شود.

این فیلم هم اکنون توسط محمدرضا مویینی و هدی مویینی در مرحله تدوین قرار دارد و به زودی صداگذاری آن آغاز می شود. عوامل «بیست و یک روز بعد» فرم حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر را پرکرده‌اند.

فیلمنامه این اثر توسط سیدمحمدرضا خردمندان و احسان ثقفی به نگارش درآمده است و بازیگرانی چون ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، مهدی قربانی، جلال فاطمی، رضا استادی، سینا رازانی و حسین شریفی در آن نقش آفرینی می کنند.

در خلاصه داستان «بیست و یک روز بعد» آمده است: "همیشه همینجوریه! آخرین بار هوا ابر شد. باد گرفت. درختا داشتن از جا کنده می شدن. اونقدر بارون شدید شد که سیل شهرو گرفته بود. پرنده ها دور و بر لونه هاشون جیغ می کشیدن. یکی از بچه‌ها قسم می‌خورد خودش دیده خورشید یکی دو بار نورش کم و زیاد شده... ."

منبع: ایسنا


95/9/24 - 08:49 - 2016-12-14 08:49:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن