تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799490563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانلود Windows 10 Updates (August 2016) - دانلود جدیدترین آپدیت‌های وی


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی دانلود:
دانلود Windows 10 Updates (August 2016) - دانلود جدیدترین آپدیت‌های ویندوز ۱۰ (مرداد ۱۳۹۵)

Windows 10 در حال حاضر جدیدترین و آخرین سیستم عامل معرفی شده از سوی شرکت مایکروسافت بوده و هم اکنون بیش از میلیون کاربر در سراسر جهان از این سیستم عامل استفاده می‌کنند. محصولاتی که وارد بازار می‌شوند، علی رغم آزمایش‌های بسیار، باز هم ممکن است دارای ایرادات و مشکلاتی باشند؛ آپدیت‌هایی که هر ماه برای سیستم عامل‌ها منتشر می‌شوند برای رفع همین مشکلات و ارائه قابلیت‌های جدید به کاربران طراحی شده‌اند.
در گذشته برای رفع هر ایراد جزئی در ویندوز یک آپدیت تهیه شده و مجموع آپدیت‌های آن دوره در دومین سه شنبه هر ماه میلادی منتشر می‌شدند و کاربران با نصب آپدیت‌های مختلف سیستم خود را به روز می‌کردند اما بعد از گذشت چند سال، تعداد آپدیت‌ها بسیار زیاد شده و نصب آن همه آپدیت به طور یک دفعه باعث بروز مشکلات متعددی می‌شد.
خوشبختانه سیستم به روز رسانی در ویندوز ۱۰ به طور کامل تغییر کرده است؛ مایکروسافت تصمیم گرفته تا آپدیت‌های ماهانه ویندوز را طوری طراحی کند که شامل تمامی آپدیت‌های قبلی شده و کاربر با نصب صرفاً یک یا چند بسته بتواند ویندوز خود را تا آخرین تاریخ به روز کند.
در حال حاضر ویندوز ۱۰ در سه نسخه پایدار پشتیبانی شده و آپدیت‌هایی که هر ماه منتشر می‌شوند به طور خاص برای هر نسخه متفاوت هستند:
- Microsoft Windows 10 v1507 (10.0.10240.16384; 29 July 2015; Threshold 1)
- Microsoft Windows 10 v1511 (10.0.10586.0; 21 November 2015; Threshold 2)
- Microsoft Windows 10 v1607 (10.0.14393.0; 02 August 2016; Redstone 1)


آپدیت‌های ویندوز ۱۰ به چهار دسته کلی تقسیم می‌شوند:
1. Servicing Stack
2. Cumulative Update
3. Security Update
4. .NET Framework


1. Servicing Stack: این آپدیت‌های به ظاهر کوچک برای سیستم بسیار مهم بوده و شامل فایل‌ها و منابعی می‌شوند که برای مدیریت سیستم ضروری هستند و قبل از نصب سایر آپدیت‌های ویندوز، بایستی آخرین آپدیت Servicing Stack نصب شود.

2. Cumulative Update: این دسته از آپدیت‌ها نسبتاً حجیم بوده و بسیاری از قسمت‌های مختلف ویندوز را به روز می‌کنند؛ این نوع آپدیت‌ها در واقع جزء مهم‌ترین و اصلی‌ترین آپدیت‌های ویندوز به شمار رفته و به طور ماهانه منتشر می‌شوند؛ مهم‌ترین مزیت این آپدیت‌ها این است که علاوه بر تغییرات جدید هر ماه، تمامی آپدیت‌های ماه‌های قبل را نیز شامل می‌شوند.

3. Security Update: این آپدیت صرفاً Adobe Flash Player را برای مرورگر Internet Explorer آپدیت می‌کند؛ از آن جایی که مسبب بسیاری از حفرات امنیتی نرم افزار Adobe Flash Player است، پیشنهاد می‌شود که این آپدیت نیز به طور مداوم نصب شود.

4. NET Framework: این آپدیت نیز همانطور که از نام آن پیداست، کتابخانه‌های NET Framework را به روز رسانی می‌کند که البته فقط شامل نسخه 4.5 به بعد می‌شود؛ آخرین نسخه در حال حاضر 4.6.2 است.

علاوه بر آپدیت‌های فوق که به طور ماهانه منتشر می‌شوند، سه آپدیت دیگر نیز وجود دارند که قابلیت‌های خاصی به سیستم اضافه می‌کنند ولی هر ماه به روز رسانی نمی‌شوند:
1. RSAT
2. Windows Journal
3. Secure Boot
4. Media Feature Pack
5. Disk Cleanup


1. RSAT: آپدیت «RSAT» یا «» در واقع یک سری امکانات مدیریتی را به ویندوز ۱۰ اضافه می‌کند که برای مدیریت از راه دور سیستم عامل Windows Server 2016 کاربرد دارد.

2. Windows Journal: ابزار «ویندوز ژورنال» یک نرم افزار خلاصه‌برداری و یادداشت‌برداری است که برای اولین بار در Windows XP معرفی شد و تا Windows 10 v1511 مورد پشتیبانی قرار گرفت؛ از آن‌جایی که این نرم افزار مشکلات امنیتی خاصی برای ویندوز ایجاد می‌کند، مایکروسافت تصمیم گرفته است تا در آپدیتی کوچک، این ماژول را از ویندوزها حذف کند و حتماً پیشنهاد می‌شود که این آپدیت نصب شود. لازم به ذکر است که این نرم افزار به طور کامل توسط Microsoft OneNote جایگزین شده است.

3. Secure Boot: این آپدیت در واقع برای بستن حفره‌ای امنیتی در سیستم بوت ویندوز ۱۰ است که به نفوذکننده‌ها اجازه می‌دهد تا بتوانند سیستم حفاظتی ویندوز ۱۰ را در هنگام بوت شدن دور زده و به سیستم نفوذ کنند. نصب این آپدیت برای افزایش امنیت ویندوز، حتماً پیشنهاد می‌شود.

4. Media Feature Pack: این بسته امکانات چندرسانه‌ای و نرم افزارهای لازم نظیر Windows Media Player را به ویندوزهای ویرایش N (ویرایشی مخصوص کشورهای عضو اتحادیه اروپا که امکانات چند رسانه‌ای آن از ویندوز حذف شده است) باز می‌گرداند.

5. Disk Cleanup: با نصب این آپدیت، آپدیت‌های جامع قدیمی حذف شده و مقداری از فضای اشغال شده توسط آن‌ها بازگردانده می‌شود. همچنین در ماه‌های بعد نیز عملیات حذف فایل‌های قدیمی به طور خودکار انجام می‌شود.


Windows 10 Latest Updates Screenshot 1

Windows 10 Latest Updates Screenshot 2

Windows 10 Latest Updates Screenshot 3

Windows 10 Latest Updates Screenshot 4

Windows 10 contains major changes to Windows Update operations; it no longer allows the manual, selective installation of updates. All updates, regardless of type (this includes hardware drivers), are downloaded and installed automatically, and users are only given the option to choose whether their system will reboot automatically to install updates when the system is inactive, or be notified to schedule a reboot. Microsoft offers a diagnostic tool that can be used to hide updates and prevent them from being reinstalled, but only after they had been already installed, then uninstalled without rebooting the system.

All updates to Windows 10 are cumulative. Initially Microsoft withheld information on the specific changes within each update within its KB articles. However, since early 2016 Microsoft has begun releasing more detailed information on the specific changes within each update. Windows Update on Windows 10 supports peer to peer distribution of updates; by default, systems" bandwidth is used to distribute previously downloaded updates to other users, in combination with Microsoft servers. Users may optionally change Windows Update to only perform peer to peer updates within their local area network.
Here is a list of all needed files to fully update Windows 10 - Last updated
for (10.0.14393.0):
- Servicing Stack:
- Cumulative Update:
- Media Feature Pack:
- RSAT: for (10.0.10586.0):
- Servicing Stack:
- Cumulative Update:
- Security Update:
- .NET Framework:
- Media Feature Pack:
- RSAT: - Windows Journal: - Secure Boot:
- Disk Cleanup:
for (10.0.10240.16384):
- Servicing Stack:
- Cumulative Update:
- Security Update:
- .NET Framework:
- Media Feature Pack:
- RSAT: - Windows Journal: - Secure Boot:
- Disk Cleanup:
More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

مشخصات شرکت سازنده: Microsoft
حجم فایل:
تاریخ انتشار: 16:10 - 95/6/5
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:






راهنمای نصبآپدیت‌های ویندوز ۱۰ همگی به صورت جامع (Cumulative) بوده و تمامی آپدیت‌های پیشین را بدون آن که به آپدیت قبلی نیاز داشته باشند شامل می‌شوند، لذا صرفاً با نصب یک آپدیت می‌توانید هر نوع ویندوز ۱۰ را تا آخرین ماه آپدیت نمایید.


همیشه اولین آپدیتی که باید بر روی سیستم نصب شود، آپدیت Servicing Stack است؛ پس در مرحله اول، آخرین آپدیت Servicing Stack قرار داده شده را نصب کنید.


آخرین آپدیت جامع (Cumulative) را نصب کنید. نصب این آپدیت متناسب با قدرت سخت افزاری سیستم، ممکن است تا ۱ ساعت طول بکشد.

سیستم خود را Restart کنید. راه اندازی مجدد سیستم در این مرحله ضروری است.


حال می‌توانید سایر آپدیت‌ها را (بدون ترتیب خاص) نصب نمایید.

بعد از اتمام نصب تمامی آپدیت‌ها، سیستم را مجدد Restart کنید.

توجه:
با انتشار نسخه v1607 (14393)، پشتیبانی ویرایش‌های Professional ،Home و Enterprise نسخه v1507 (10240) متوقف شده است و فقط ویرایش Enterprise LTSB است که به مدت 10 سال پشتیبانی می‌شود. اگر همچنان از نسخه v1507 استفاده می‌کنید، حتماً پیشنهاد می‌شود به نسخه جدیدتر به روز رسانی نمایید.

نکات:
- پی سی دانلود اولین سایت دانلود فارسی زبان بوده که تمامی آپدیت‌های ویندوز ۱۰ را به طور جداگانه قرار داده است.

- تمامی فایل‌ها کاملاً رسمی بوده و به مستقیماً از سایت مایکروسافت دانلود شده است.

- قبل از شروع فرآیند به روز رسانی، ابتدا تمامی فایل‌های مورد نیاز خود را دانلود کنید.

- اجرای دقیق مراحل فوق برای نصب صحیح آپدیت‌ها الزامی است.

- برای دریافت آپدیت‌های جدید هر ماه کافی است به همین پست مراجعه کرده و فایل‌های جدید را جایگزین فایل‌های قبلی خود کنید.

- فایل‌های قرار داده شده صرفاً برای به روز رسانی سیستم Online (راه اندازی شده) بوده و برای یکپارچه سازی فایل ISO مناسب نیستند و برای این کار لازم است تا چندین آپدیت دیگر نیز ادغام شوند.

- برای این که متوجه شوید از کدام نسخه ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنید، در قسمت جستجوگر ویندوز عبارت winver را وارد کنید.

- از آپدیت‌های قرار داده شده برای به روز رسانی Windows Server 2016 استفاده نکنید.

- بهتر است قبل از به روز رسانی ویندوز، سیستم را یک بار Restart نموده و پس از آماده به کار شدن دستگاه، اقدام به نصب آپدیت‌ها کنید.

- اکیداً پیشنهاد می‌شود در حین نصب آپدیت‌ها (به خصوص آپدیت‌های جامع) هیچ گونه فعالیتی با سیستم انجام نشود.

- در طی هیچ کدام از مراحل نصب آپدیت‌ها، نیازی به اتصال اینترنت نمی‌باشد.

- تمامی فایل‌ها تا حد امکان فشرده شده و قابلیت تعمیر توسط نرم افزار WinRAR را در صورت ناقص دانلود شدن دارا می‌باشند.
لینک های دانلود
اطلاعات
لینک‌های دانلود آخرین آپدیت – به تاریخ :

اطلاعات
مخصوص نسخه – به شماره :

دانلود
دانلود - نسخه - 6 مگابایت

دانلود
دانلود - نسخه - 12 مگابایت


اطلاعات
مخصوص نسخه – به شماره :

دانلود
دانلود - نسخه - 6 مگابایت

دانلود
دانلود - نسخه - 13 مگابایت


اطلاعات
مخصوص نسخه – به شماره :

دانلود
دانلود - نسخه - 6 مگابایت

دانلود
دانلود - نسخه - 14 مگابایت ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
اطلاعات
لینک‌های دانلود آخرین آپدیت – به تاریخ :

اطلاعات
مخصوص نسخه – به شماره :

دانلود
دانلود - نسخه - 159 مگابایت

دانلود
دانلود - نسخه - 288 مگابایت


اطلاعات
مخصوص نسخه – به شماره :

دانلود
دانلود - نسخه - 553 مگابایت

دانلود
دانلود - نسخه - 1004 مگابایت


اطلاعات
مخصوص نسخه – به شماره :

دانلود
دانلود - نسخه - 407 مگابایت

دانلود
دانلود - نسخه - 865 مگابایت ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
اطلاعات
لینک‌های دانلود آخرین آپدیت – به تاریخ :

اطلاعات
مخصوص نسخه  – به شماره :

دانلود
دانلود - نسخه - 11 مگابایت

دانلود
دانلود - نسخه - 22 مگابایت


اطلاعات
مخصوص نسخه – به شماره :

دانلود
دانلود - نسخه - 11 مگابایت

دانلود
دانلود - نسخه - 22 مگابایت ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
اطلاعات
لینک‌های دانلود آخرین آپدیت – به تاریخ :

اطلاعات
مخصوص – به شماره :

دانلود
دانلود - نسخه - 75 مگابایت

دانلود
دانلود - نسخه - 100 مگابایت ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
اطلاعات
لینک‌های دانلود آخرین آپدیت – به تاریخ :

اطلاعات
مخصوص نسخه و – به شماره :

دانلود
دانلود - نسخه و - 65 مگابایت ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
اطلاعات
لینک‌های دانلود آخرین آپدیت – به تاریخ :

اطلاعات
مخصوص نسخه – به شماره :

دانلود
دانلود - نسخه - 81 مگابایت

دانلود
دانلود - نسخه - 124 مگابایت


اطلاعات
مخصوص نسخه – به شماره :

دانلود
دانلود - نسخه - 81 مگابایت

دانلود
دانلود - نسخه - 121 مگابایت


اطلاعات
مخصوص نسخه – به شماره :

دانلود
دانلود - نسخه - 80 مگابایت

دانلود
دانلود - نسخه - 120 مگابایت ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
اطلاعات
لینک‌های دانلود آخرین آپدیت – به تاریخ :

اطلاعات
مخصوص نسخه  – به شماره :

دانلود
دانلود - نسخه - 1 مگابایت

دانلود
دانلود - نسخه - 1 مگابایت


اطلاعات
مخصوص نسخه – به شماره :

دانلود
دانلود - نسخه - 1 مگابایت

دانلود
دانلود - نسخه - 1 مگابایت ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
اطلاعات
لینک‌های دانلود آخرین آپدیت – به تاریخ :

اطلاعات
مخصوص نسخه  – به شماره :

دانلود
دانلود - نسخه - 1 مگابایت

دانلود
دانلود - نسخه - 1 مگابایت


اطلاعات
مخصوص نسخه – به شماره :

دانلود
دانلود - نسخه - 1 مگابایت

دانلود
دانلود - نسخه - 1 مگابایت ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
اطلاعات
لینک‌های دانلود آخرین آپدیت – به تاریخ :

اطلاعات
مخصوص نسخه و – به شماره :

دانلود
دانلود - نسخه - 1 مگابایت

دانلود
دانلود - نسخه - 1 مگابایت ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
لینک به
دانلود Windows 10 Enterprise v1607 Build 14393 Redstone 1 x86/x64

لینک به
دانلود Windows 10 Professional/Home v1607 Build 14393 Redstone 1 x86/x64

بحث و تبادل نظر در مورد این مطلب
راهنمای دانلود اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM و یا FlashGet نصب کنید.برای دانلود، به روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.چنانچه در مقابل لینک دانلود عبارت بخش اول، دوم و ... مشاهده کردید تمام بخش ها می بایستی حتماً دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را می بایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.فیلم راهنمای دانلود و رفع عیب فایل های دانلود شده را در این صفحه ببینید.
www.p30download.comرمز فایل

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


www.p30download.comرمز فایل





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی دانلود]
[مشاهده در: www.p30download.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 281]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سایتهای دانلود

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن