تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816837761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلانتری: رویارویی با کاظمی حساسیتی برای ما ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری فارس: ایوب کلانتری در خصوص آخرین شرایط سیاه‌جامگان اظهار داشت: متأسفانه 2 بازی است که خوب نتیجه نمی‌گیریم و از داوری ضربه خورده‌ایم، در این بازی آخر در ثانیه‌های پایانی بازی را باختیم که واقعاً جای تأسف دارد.

وی در ادامه در خصوص ناراحتی خداداد عزیزی از شرایط داوری گفت: وقتی در ثانیه‌های پایانی بازی را می‌بازیم و داوری‌ها در بازی آخر به ضررمان بوده هرکسی که باشد ناراحت می‌شود.

هافبک تیم فوتبال سیاه جامگان درخصوص اینکه این تیم در رتبه چهاردهم جدول قرار گرفته است، گفت: متأسفانه جایگاهمان بد شده و ما در بازی با نفت که خداداد عزیزی به تیم اضافه شده بود خیلی خوب بازی کردیم و در مقابل استقلال خوزستان هم به همان شکل به میدان رفتیم، در بازی قبل هم در مشهد داور یک پنالتی هم برای ما نگرفت و فکر می‌کنم اگر خودمان اشتباه نکنیم شرایط بهتر می‌شود.

کلانتری در خصوص اینکه آیا صحت دارد سیاه جامگان برای کسب سهمیه آسیا بسته شده است، گفت: روزهای اول چون هنوز بازی‌ها شروع نشده بود و شرایط خیلی از تیم‌ها معلوم نبود و سطح بازیکنان هم مشخص نبود بعضی‌ها برای دلخوشی و روحیه گفتند که تیم برای آسیا بسته شده اما همه می‌دانند که برای صعود یک تیم به آسیا باید با تیم‌های قدر جنگید بخصوص در لیگ خودمان باید با تیم‌هایی مبارزه کنیم که پر طرفدار و البته با پشتوانه قوی هستند.

وی در خصوص اینکه آیا مشکلات مالی سیاه جامگان حل شد یا خیر گفت: من در همان ابتدای فصل مقداری از باشگاه پول گرفتم ولی دریافتی‌ام هنوز به 20 درصد نرسیده است! البته قرار بود باشگاه برای من خانه بگیرد ولی من مجبور شدم از پول خودم در مشهد خانه تهیه کنم.

هافبک سیاه‌جامگان در ادامه گفت‌وگو با فارس در خصوص اینکه فرهاد کاظمی در جلسه معارفه‌اش در تبریز مدعی شده جایی که در مشهد تمرین می‌کردیم دوش نداشت ولی موش داشت، گفت: زمینی که ما داخل آن تمرین می‌کنیم در محوطه شهربازی و داخل یک پارک است. جدا از بحث کیفیت چمن در اطراف زمین درخت زیاد است و مردم با فکر و انرژی مثبت به داخل پارک‌ها می‌آیند ولی تنها مشکلش اینجا است که زمین تمرین ما دوش ندارد و تا بازیکنان به منزل خودشان برسند وجهه مناسبی برای بازیکن فوتبال ندارد.

وی در خصوص اینکه کاظمی گفته آنجا موش داشت اما موش نداشت، گفت: ما که موشی ندیدیم اما شاید آقای کاظمی می‌خواست ردیف و قافیه را با هم بسازد.

فرهاد کاظمی در بازگشت خود به لیگ برتر این هفته باید به مصاف سیاه جامگانی برود که تا همین چند هفته پیش سرمربی‌اش بود.

وی در خصوص این رویارویی گفت: بازی بسیار سختی است چون ماشین‌سازی بعد از تعویض مربی و آمدن کاظمی روحیه می‌گیرد. فرهاد کاظمی را همه می‌شناسند چون او از لحاظ فنی یکی از خوب‌های ایران است. از نظر من این بازی 6 امتیازی است چون دو تیم پایین جدول هستند ولی امیدوارم بتوانیم مقابل این تیم خوب ظاهر شویم.

وی درخصوص اینکه آیا انگیزه خاصی برای نشان دادن خودشان به کاظمی دارند، گفت: فرهاد کاظمی مربی سیاه جامگان بوده و ما بازیکن او، حساسیت خاصی روی او نداریم و تمام حرف‌های او را در زمانی که مربیمان بوده گوش کردیم، مطمئناً بازی خوبی خواهد شد.

کلانتری در پایان با اشاره به مشکلات مالی باشگاه‌ها گفت: در لیگ برتر عادت کرده‌ایم که همه باشگاه‌ها مشکل مالی داشته باشند. من به فدراسیون التماس می‌کنم که به این حکم‌های اجرایی که می‌دهند پایبند باشند، کاش ما هم مثل خارجی‌ها می‌توانستیم شکایت کنیم و پولمان را بگیریم، من در تبریز در دمای 12- درجه تمرین و بازی کردم و کلی از تراکتورسازی طلبکارم، هیچ کجا هم نگفته‌ام که پولم را می‌خواهم اما فدراسیون کاری کند که بازیکنان متضرر نشوند. ما می‌رویم که بازی کنیم و پول در بیاوریم اما ظاهراً فی‌سبیل‌الله کار می‌کنیم.



۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن