تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815925532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رويارويي کهکشاني‌ها با دورتموند براي اعاده حيثيت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: رويارويي کهکشاني‌ها با دورتموند براي اعاده حيثيت
مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا امشب با جدال حساس رئال‌مادريد و دورتموند به پايان مي‌رسد. زردپوشان آلماني اين فرصت را دارند تا با کسب پيروزي در اين ديدار با صدرنشيني به مرحله بعد صعود کنند.
نویسنده : شيوا نوروزي 


گروه F يکي از عجيب‌ترين گروه‌هاي اين فصل از رقابت‌ها بوده است. با اينکه همه تصور مي‌کردند رئال يک سرو گردن بالاتر از همگروهي‌هايش ظاهر شود در حال حاضر اين دورتموند است که با 13 امتياز صدرنشيني را در اختيار دارد و مادريدي‌ها با دو امتياز کمتر دوم گروه هستند. البته صعود هر دو تيم به مرحله بعد مسجل شده است. کهکشاني‌ها در سانتياگو برنابئو تلاش مي‌کنند تا رکورد شکست‌ناپذيري خود را حفظ کنند. ضمن اينکه اين تيم در هفته‌هاي اخير نتايج خوبي در لاليگا کسب کرده و در آخرين ديدارش نيز از شکست در ال‌کلاسيکو گريخته است. تيم زيدان با شش امتياز از بارسا سبقت گرفته و اين مربي اميدوار است به رکورد کارلتو دست يابد. البته صعود به عنوان تيم دوم براي رئالي‌ها ناکامي محسوب مي‌شود و هواداران امشب در برنابئو منتظر يک پيروزي ديگر هستند. در اين صورت رئال صعودش را با صدرنشيني جشن مي‌گيرد.

تساوي دو بر دو بازي رفت اگرچه براي زردپوشان شيرين بود، اما اين نتيجه قطعاً براي مدعي قهرماني اروپا مطلوب نيست. قوهاي سفيد در پنج بازي اخيرشان در مقابل دورتموند در خانه شکست نخورده‌اند. فرار رئال از باخت مقابل بارسلونا روحيه بازيکنان زيزو را افزايش داده تا جايي که همه بازيکنان هم‌قسم شده‌اند تا در اين بازي به برتري برسند. رئال در آخرين بازي خود در ليگ قهرمانان دو بر يک و به سختي از سد اسپورتينگ گذشت. دورتموند اما برخلاف ليگ قهرمانان در بوندس‌ليگا شرايط ايده‌آلي ندارد. تيم توماس توخل در ليگ آلمان در رده ششم قرار دارد که اين جايگاه از نظر هواداران تيم در شأن دورتموند نيست. زردپوشان در دور مقدماتي ليگ قهرمانان 19 گل زده دارند در حالي که رونالدو و هم‌تيمي‌هايش 14 گل به ثمر رسانده‌اند. ماريو گوتسه اين ديدار را به دليل مصدوميت از دست داده است. تغيير در شيوه بازي از جمله اقداماتي است که توخل براي شکست نخوردن در برنابئو در نظر گرفته است. به غير از گوتسه، احتمال دارد شينجي کاگاوا بازيکن مورد علاقه توخل نيز بازي برگشت با رئال را به خاطر آسيب‌ديدگي از دست بدهد. رافائل گوئريرو مدافع پرتغالي ديگر مصدوم و غايب دورتموند به شمار مي‌رود. ديگر ديدار اين گروه را لژيا و اسپورتينگ برگزار مي‌کنند، لژياي قعرنشين فقط يک امتياز گرفته و اسپورتينگ هم سه امتيازي است. رقابت اين دو تيم براي صعود به ليگ اروپا نيز جالب توجه است.

در گروه پنج رقابت اصلي بين دو تيم پايين جدول است. موناکو با 11 امتياز به عنوان صدرنشين گروه E صعودش را مسجل کرده و بايرلورکوزن نيز هفت امتياز اندوخته و نگراني از اين بابت ندارد. جدال لورکوزن و موناکو تغييري در بالاي جدول ايجاد نمي‌کند، اما در عين حال هيچ يک از دو تيم نيز دوست ندارند در آخرين بازي گروهي طعم شکست را بچشند. با اين حال اوضاع تاتنهام و زسکا مسکو حساس‌تر از اين حرف‌هاست، چراکه تيم انگليسي چهار امتيازي است و تيم روسي سه امتيازي. پيروزي يا تساوي مي‌تواند حکم صعود تاتنهام به ليگ اروپا را امضا کند.

لسترسيتي و کلوب بروژ هيچ دغدغه‌اي در بازي‌هاي امشب ندارند. در گروه G قهرمان فصل گذشته ليگ جزيره يکه‌تاز است و با 13 امتياز در بازي قبلي جشن صعود گرفت. از سوي ديگر تيم بروژ نيز بدون امتياز در قعر جدول نه انگيزه‌اي براي ليگ قهرمانان دارد و نه براي ليگ اروپا. در اين بين رقابت اصلي بين پورتو و کپنهاگن است، تيم پرتغالي هشت امتيازي است و دوم جدول و تيم دانمارکي با شش امتياز در رده سوم قرار دارد. از آنجا که پيش‌بيني مي‌شود پورتو در خانه ديداري سخت مقابل لسترسيتي در پيش دارد کپنهاگن اين فرصت را دارد تا در زمين کلوب بروژ اين تيم را شکست دهد و به عنوان تيم دوم به مرحله حذفي ليگ قهرمانان صعود کند. در اين صورت پورتو بايد به ليگ اروپا برود.
در گروه H اگرچه يوونتوس صعودش قطعي شده است، اما در صورت از دست دادن امتياز و پيروزي سويا صدرنشيني‌اش را از دست مي‌دهد. بانوي پير در خانه برابر ديناموزاگرب به ميدان مي‌رود و ليون در خانه پذيراي سوياست. سويا با 10 امتياز تيم دوم جدول است و ليون با هفت امتياز در تعقيبش است. در اين بازي در صورتي که ليون با اختلاف بيش از دو گل به برتري برسد به دور بعد ليگ قهرمانان صعود مي‌کند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن