تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816579715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نارضايتي توخل از جشنواره گل دورتموند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نارضايتي توخل از جشنواره گل دورتموند
شب پنجم رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا با نهايي شدن صعود پنج تيم و ثبت پرگل‌ترين بازي تاريخ اين مسابقات آغاز شد.
نویسنده : فريدون حسن 


سه‌شنبه شب و در جريان اين مسابقات تيم‌هاي رئال‌مادريد، لسترسيتي، يوونتوس، موناكو و بايرلوركوزن با برتري مقابل حريفان خود به  مرحله بعدي رقابت‌ها را پيدا كردند، اما جالب‌ترين و پرهيجان‌ترين بازي در ‌آلمان جايي كه دورتموند و لژيا ورشو به مصاف هم رفتند، انجام شد. ديداري كه طي آن توپ 12 بار از خط دروازه‌ها گذشت و در نهايت حكم به پيروزي هشت بر چهار بورسيا دورتموند داد. با اين پيروزي پرگل زردهاي آلمان پشت سر رئال‌مادريد قرار گرفتند، رئالي كه موفق شد با پيروزي دو بر يك برابر ميزبان خود اسپورتينگ ليسبون جواز حضور در مرحله بعد را كسب كند، اما بايد در آخرين بازي به مصاف دروتموند برود، ديداري براي تعيين صدرنشين جدول رده‌بندي، ديداري كه زيدان آن را فينال قلمداد كرده است و گفته: «تمام تمركزمان روي بازي آخر با دورتموند است، اين بازي براي ما يك فينال محسوب مي‌شود بايد براي حفظ صدرنشيني و اختلاف دو امتيازي‌مان اين بازي را ببريم.»
 
برد شيرين يووه
در ديگر بازي مهم سه‌شنبه شب سويا و يوونتوس به مصاف هم رفتند ديداري كه در نهايت با پيروزي سه بر يك و صعود قهرمان ايتاليا به  مرحله بعد به پايان رسيد. البته اخراج واسكوئز بازيكن سويا در دقيقه 36 و در حالي كه تيمش يك بر صفر پيش بود، تأثير زيادي روي روند بازي داشت.
در ديگر ديدار اين گروه ديناموزگراب برابر ليون يك بر صفر باخت. در اين گروه يووه صعود كرده و دو تيم سويا با 10 امتياز و ليون با 7 امتياز براي كسب عنوان دومي گروه و صعود به مرحله بعد تلاش مي‌كنند.
آلگري، سرمربي يووه بعد از مسجل شدن صعود تيمش گفت: «شكست دادن سويا در خانه‌اش كار آساني نيست ما هنوز كند بازي مي‌كنيم و بايد براي موفقيت در مراحل بعدي مسابقات اين ضعف خود را ترميم كنيم.»
 
صعود فوق‌العاده لستر
اما صعود لسترسيتي به مرحله بعد رقابت‌ها شايد مهم‌ترين اتفاق سه‌شنبه شب بود. لسترسيتي با پيروزي دو بر يك مقابل كلوب بروخه 13 امتيازي شد و به عنوان تيم اول گروه G گام به مرحله بعدي مسابقات گذاشت تا كلوديو رانيري، سرمربي ايتاليايي نماينده انگلستان اين صعود را باور نكردني عنوان كند و بگويد: «باور  نكردي است، تا همين جا هم يك افسانه خلق كرده‌ايم، تفاوتي نمي‌كند در مرحله بعد با چه تيمي برخورد كنيم چون در هر صورت فوق‌العاده خواهد بود.»
در اين گروه دو تيم پورتو و كپنهاگن با هشت و شش امتياز دوم و سوم هستند و جدالشان در روز پاياني براي صعود ديدني است.
 
خيال راحت موناكو
در گروه E رقابت‌ها تاتنهام انگلستان در زمين موناكو دو بر يك شكست را پذيرا شد تا هم شانس صعود خود به مرحله بعد را كاهش دهد و هم حكم صعود موناكو را امضا كرده باشد. در اين گروه موناكو 11 امتيازي است و صدرنشين و لوركوزن آلمان با هفت امتياز به عنوان تيم دوم جدول اصلي‌ترين گزينه براي صعود به مرحله بعد است.
 
نارضايتي سرمربي دورتموند
توماس توخل، سرمربي بورسيا دورتموند پس از پيروزي پرگل هشت بر چهار تيمش مقابل لژيا ورشو از عملكرد بازيكنانش ابراز نارضايتي كرد. توخل گفت: «ما در خط دفاعي‌مان فضاهاي زيادي را خالي گذاشته‌ بوديم و به همين دليل هم به دردسر افتاديم. ما اشتباهات فراواني داشتيم هرچند كه در نهايت بازي را برديم، من براي دروازه‌بانمان متأسفم و بايد اشتباهاتي را كه در اين بازي مرتكب شديم را جبران و اصلاح كنم.»
 
ركوردشكني بازيكن يوونتوس
سه‌شنبه شب در جريان بازي دو تيم يوونتوس و سويا، آلگري، سرمربي يووه بازيكن جواني را به ميدان فرستاد كه باعث ثبت يك ركورد جديد در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا شد.
آلگري، مويس كين 16 ساله را كه اصليتي ساحل‌عاجي دارد در دقيقه 84 راهي ميدان كرد كه در به ثمر رسيدن گل پيروزي‌بخش يووه نقش بسزايي داشت، اما او پيش از اين كار با به ميدان آمدن مقابل سويا موفق شد نام خود را به عنوان اولين بازيكن متولد هزاره سوم ميلادي كه در ليگ قهرمانان اروپا بازي كرده است، ثبت كند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن