تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816998022




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت راه: مديركل حراست عضو هيئت مديره هيچ شركتي نيست


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: وزارت راه: مديركل حراست عضو هيئت مديره هيچ شركتي نيست
روز سه‌شنبه 16 آذرماه خبري با عنوان «برخي تخلفات مديركل حراست وزارت راه و عضويت در هيئت‌مديره هفت شركت» در خبرگزاري فارس منتشر شدكه در پي انعكاس اين خبر در روزنامه «جوان»، وزارت راه و شهرسازي جوابيه‌اي را كه به امضاي سيدقاسم بي‌نياز رئيس مركز ارتباطات و اطلاع‌رساني رسيده است، به روزنامه جوان ارسال كرد.
براساس اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري و همچنين تنوير افكار عمومي، توأمان جوابيه وزارت راه و شهرسازي و همچنين حواشي‌اي كه پيرامون اين جوابيه در جامعه شكل گرفته است مورد انعكاس قرار مي‌گيرد.

متن جوابيه وزارت راه به شرح ذيل است:
1- انتصاب رئيس مركز حراست وزارت راه و شهرسازي در ماه‌هاي نخست فعاليت دولت يازدهم در چارچوب مقررات معمول در كشور انجام شده و آنچه در خبر خبرگزاري فارس به عنوان «مخالفت وزارت اطلاعات» با اين انتصاب منتشر شده، كذب محض و قطعاً خلاف حقيقت است.
2- به‌كارگيري بازنشستگان، به موجب قوانين اداري و استخدامي كشور و ديگر قوانين موضوعه، مستلزم روندهاي قانوني خاص از جمله تصويب هيئت محترم وزيران است و همين روندهاي قانوني در خصوص اين انتصاب، دقيقاً منطبق بر مقررات كشور اعمال شده است.
3- عضويت در هيئت مديره بعضي شركت‌ها كه به عنوان ديگر تخلف در خبر ادعا شده، مربوط به سال‌هاي پيش از فعاليت در وزارت راه و شهرسازي بوده است و پس از انتصاب ايشان در مركز حراست وزارت راه و شهرسازي، از عضويت در هيئت مديره كناره گرفته است.
4- ادعاي مطرح شده در خبر خبرگزاري فارس، مبني بر خريد و فروش سهام در بورس از سوي رئيس مركز حراست وزارت راه و شهرسازي، كذب محض است و متأسفانه با توجه به نحوه طرح اين ادعاي كذب و حاشيه‌سازي براي اين دروغ با اين مضمون كه ايشان پس از «خريد سهام شركت‌ها در بورس پروژه‌هايي را در وزارت راه به اين شركت‌ها براي انجام واگذار مي‌كند و سپس سهام اين شركت‌ها را با قيمت چند برابر به فروش مي‌رساند» خبر آن خبرگزاري را مبتلا به كذب مضاعف ساخته و به علاوه مصداق بارز تهمت و افتراست.
در اين ميان خبرگزاري فارس كه ناشر خبر مورد جوابيه قرار گرفته از سوي روابط عمومي وزارت راه و شهرسازي بوده است پاسخ‌هاي مستند و مستدلي را در واكنش به جوابيه فوق منتشر كرده است كه روزنامه جوان نيز بدان اشاره مي‌كند.
 
انتشار جوابيه در فضاي مجازي قبل از ارسال به خبرگزاري!
در ابتدا اقدام غيرحرفه‌اي و سخيف روابط عمومي وزارت راه و شهر‌سازي مورد نقد است زيرا قبل از ارسال جوابيه به خبرگزاري نشر‌دهنده خبر، روابط عمومي در يك اقدام كذايي و براي فرار از پاسخ‌هاي مستند خبرگزاري، جوابيه را در شبكه‌هاي اجتماعي نشر داده است و با ساخت كليپ بغض وزير راه و شهرسازي از سوخته شدن 50 نفر از هموطنان در حادثه قطار تلاش كرد سوء‌مديريت‌ها را در وزارتخانه عريض و طويل راه و شهرسازي لاپوشاني كند كه دستمايه اين لاپوشاني هم استفاده از احساسات مردم بود.
در متن جوابيه وزارت راه و شهرسازي آمده است وزارت اطلاعات مخالفتي با مديركلي غلامرضا جابري‌انصاري نداشته است و آن را محل اشكال دانسته، بايد تأكيد كرد اين مسئله در بند دوم طرح استيضاح وزير راه و شهرسازي توسط نمايندگان مجلس اشاره شده و امری پنهاني نيست كه جاي تكذيب داشته باشد.
در بند دوم طرح استيضاح وزير راه آمده است: علت به‌كارگيري نيروي بازنشسته به رغم مخالفت وزارت اطلاعات به عنوان مسئول حراست وزارتخانه چيست و چرا به رغم تذكرات دستگاه‌هاي نظارتي ايشان را حفظ كرده‌ايد و در قبال دخالت‌هاي گسترده ايشان در تخلفات اقتصادي و سوء‌استفاده‌هاي مديريتي سكوت كرده‌ايد.
از سوي ديگر در اين جوابيه وزارت راه آمده است كه غلامرضا جابري‌انصاري در زمان مديركلي خود در حراست وزارت راه و شهرسازي از هيئت‌مديره شركت‌هايي كه در آنها عضويت داشته استعفا كرده كه مستندات اين موضوع راه تكذيب مي‌كند. علاوه بر اين وزارت راه و شهرسازي در جوابيه خود آورده است كه به‌كار‌گيري غلامرضا جابري‌انصاري به عنوان يك نيروي بازنشسته در سمت مديركلي حراست وزارت راه با مصوبه هيئت دولت بوده و مشكل قانوني ندارد كه بايد در پاسخ به اين مطلب گفت طبق قانون افراد بازنشسته در صورت نياز و در موارد استثنا با تشخيص و تصويب هيئت دولت مي‌توانند به عنوان مقامات ارشد به كار گرفته شوند، حال آنكه مديركلي حراست يك وزارتخانه جزو پست‌هاي ارشد به شمار نمي‌رود.




تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن