تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 12 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813622929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صعود مقتدرانه شاختاردونتسک/نماینده پرتغال حذف شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: صعود مقتدرانه شاختاردونتسک/نماینده پرتغال حذف شد
مسابقات هفته ششم مرحله گروهی لیگ اروپا در گروه H دقایقی پیش به اتمام رسید.
به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ هفته پایانی مرحله گروهی لیگ اروپا در نقاط مختلف قاره سبز در جریان است و امشب تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله بعدی مشخص می شود. در برخی گروه ها از جمله گروه H این رقابت ها، مسابقات از ساعت 19:30 آغاز شد.

در بازی های این گروه تیم شاختاردونتسک اوکراین که سرگروهی خود را پیش از این قطعی کرده بود، در خانه براگای پرتغال، تیم دوم گروه، به میدان رفت و با نتیجه 4 بر 2 به برتری رسید. در این بازی جذاب ابتدا کریوتسوف و تایسون شاختار را با 2 گل پیش انداختند و در ادامه استویلیکوویچ اختلاف را به حداقل رساند، در نیمه دوم مجددا کریوتسوف و تایسون برای تیم اوکراینی گلزنی کردند و در دقایق پایانی ووکچویچ از شدت باخت براگا کم کرد. بدین ترتیب شاختار با کسب 18 امتیاز از مرحله گروهی با قدرت به دور بعد راه پیدا کرد و براگا منتظر نتیجه بازی دوم گروه ماند.

در دیگر دیدار گروه هشتم رقابت ها، کنیاسپور ترکیه میزبان خنت بلژیک بود. این دیدار تنها برای خنت اهمیت داشت چرا که تیم ترکیه ای با کسب یک امتیاز از پیش حذف شده بود. این دیدار که تقریبا یکطرفه دنبال می شد، در پایان با تک گل دقیقه 90 کولیبالی به سود خنت به اتمام رسید.
با این نتایج، تیم فوتبال خنت بلژیک با 8 امتیاز براگا را پشت سر گذاشت و به مرحله حذفی لیگ اروپا راه پیدا کرد.



صعود مقتدرانه شاختاردونتسک/نماینده پرتغال حذف شد






۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن