تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820790610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت چهره های موسیقی از سرخپوستان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: روزنامه بانی فیلم: آلیشیا کیز، بیلی جو آرمسترانگ و اعضای گروه های سرشناسی از جمله گانز ان رُزز، رِیدیوهد و ساوندگاردن در حمایت از قبیله استندینگ راک، نامه ای به رییس جمهور ایالات متحده را امضا کردند.

به نقل از د رپ، نامه ای که توسط خواننده و آهنگساز بریتانیایی کیت نش نوشته شد و بیش از ۱۰۰ موزیسین آن را امضا کردند، روز شنبه در حمایت از معترضان ساخت خط لوله داکوتا به پرزیدنت اوباما فرستاده شد تا خواستار توقف ساخت این لوله شود.
 

حمایت چهره های بزرگ موسیقی از حفظ سرزمین سرخپوستان



علاوه بر نش، می توان از کسانی که این نامه را امضا کردند به آلیشیا کیز، آنی لنو، سیا، بیلی جو آرمسترانگ از گرین دی، نیک میسون از پینک فلوید، موبی، هیلی ویلیامز از پارامور، جوجو، رِیدیوهد، گانز اند رُزِز و کریس کُرنل از ساوندگاردن اشاره کرد.

این خط لوله پیشنهادی طی ماه های اخیر اعتراض‌ها و انتقادهای بسیاری را به وجود آورده، مخصوصا از سوی قبیله سرخپوست استندینگ راک که می‌گویند این پروژه مکان‌هایی که برای قبیله آن ها مقدس است را نابود خواهد کرد و محیط زیست منطقه را آلوده می‌کند.

شیلین وودلی بازیگر مجموعه فیلم های «واگرا» هم از نخستین کسانی بود که در اعتراض به ساخت این خط لوله در جمع معترضان حاضر شد. مدتی قبل او به همین دلیل در محل ساخت خط لوله دستگیر شد.

در زیر می توانید متن نامه را کامل بخوانید:

پرزیدنت اوباما، مهندسان ارتش و وزارت دادگستری عزیز،

ما این نامه را می نویسیم تا شوک خودمان نسبت به برخوردی که با مردم قبیله استندیگ راک در داکوتای شمالی شده را به اطلاع شما برسانیم. ما عمیقا به خاطر اعمال پلیس ناراحت هستیم که در جاهایی صورت گرفته اند که اعتراض های غیرخشونت وار برگزار می شدند. این اعمال شامل تاکتیک های بسیار تهاجمی از جمله استفاده از تانک های آب فشار بالا در دمای زیر صفر درجه، استفاده از سلاح های شیمیایی، گلوله های پلاستیکی و سگ های شکاری می شوند. این ها همان متودهای ضدانسانی هستند که در جنگ جهانی دوم و در طی جنبش حقوق مدنی آمریکا مورد استفاده قرار گرفتند.

ما به شدت این حس را داریم که در جو سیاسی فعلی کسانی که قدرت را در دست دارند باید مسئولیت اعمال خود را بپذیرند. ما پشت استندینگ راک ایستاده ایم و از شما می خواهیم در مورد درخواست هایی که در بیانیه پیشین به تاریخ بیست و هفتم نوامبر مطرح شده اند، حرکتی انجام دهید.

«ما از کاخ سفید می خواهیم پروانه ساخت خط لوله گرفته شود، کارگران ساخت و ساز از محل تخلیه شوند و یک بررسی کامل رسمی در مورد تاثیر زیست محیطی این پروژه انجام شود. خشونت را تمام کنید.»

ما شما را تشویق می کنیم تا به یاد داشته باشید که این سیاره ما را تامین می کند، نه برعکس. آب زندگی است و چنین مسئله ای را نمی توان در سال ۲۰۱۶ نادیده گرفت یا سرسری از آن عبور کرد.

ما از گذشته طولانی و دردناک بین ایالات متحده و مردم بومی آن آگاه هستیم. این را بدانید که چشمان دنیا و گوش های جامعه موسیقی در حال حاضر روی شماست، آن هم در حالیکه دارید عهدنامه هایی که با مردم بومی آمریکایی امضا کرده اید را زیر پا می گذارید و رفتار وحشی گرایانه ای علیه آن ها اعمال می کنید.

استندینگ راک، ما پشت تو هستیم.




۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن