تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غِنا از خود نفاق بر جای می گذارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814260050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جذب بازرس نامحسوس برای کاهش تخلفات | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: امروز برخی از فناوری ها نظیر دوربین های کنترل سرعت و ثبت تخلفات به کمک پلیس شرق استان تهران آمده است.

به گزارش تراز ، سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به این نکته که استفاده از فناوری و امکانات در بهبود عملکرد پلیس در حوزه راهنمایی ورانندگی موثر است، اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی و راه شرق استان تهران تلاش های خوبی را برای بهبود انضباط در حوزه ترافیک انجام داده است.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با تأکید بر تلاش نیروهای پلیس در طول سال بویژه در ایام تعطیلات افزود: در ایام تعطیل که بسیاری از مردم استراحت کرده و در کنار خانواده های خود هستند، مأموران پلیس در جاده ها و محورهای مواصلاتی شرق استان تهران حضور داشته و به رانندگان و مسافران خدمت رسانی می کنند.

وی با اشاره به نصب دوربین های کنترل سرعت در برخی محورهای پرتردد شرق استان تهران و برخی معابر شهری اضافه کرد: امروز برخی از فناوری ها نظیر دوربین های کنترل سرعت و ثبت تخلفات به کمک پلیس شرق استان تهران آمده است.

استفاده از دوربین های کنترل سرعت برای بهبود انضباط در حوزه رانندگی

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با تأکید بر این نکته که استفاده از دوربین های دورن شهری و برون شهری برای کنترل ترافیک و بهبود انضباط در حوزه رانندگی بسیار موثر است، ادامه داد: بدون تردید دوربین های کنترل سرعت و ثبت تخلفات در حوزه انضباط بخشی هر چه بیشتر و بهبود مدیریت ترافیک می تواند به پلیس کمک کند.

ناظری با اشاره به نقش استفاده از تجهیزات به روز در بهبود عملکرد پلیس در حوزه های تعریف شده، عنوان کرد: استفاده از فناوری و تجهیزات به روز که عملکرد و کارایی پلیس در حوزه های مختلف را ارتقا می دهد در دستور کار فرماندهی انتظامی شرق استان تهران قرار دارد.

وی با تأکید بر این نکته که جذب بازرسان نامحسوس نیز توسط پلیس شرق استان تهران دنبال می شود، بیان داشت: بازرسان نامحسوس پلیس نیز در محورهای مختلف حضور داشته و به وظیفه خود عمل می کنند.

استفاده از فناورهای جدید در انضباط بخشی هرچه بیشتر در حوزه ترافیک موثر است

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به این نکته که پلیس نامحسوس وظایف تعیین شده ای را بر عهده دارد، افزود: پلیس نامحسوس نیز به وظیفه و رسالت خود در برخورد با تخلفات راهنمایی ورانندگی که سلامت مردم و مسافران را به خطر می اندازد، عمل خواهد کرد.

وی با اشاره به این نکته که کاهش تصادفات در حوزه دورن شهری و برون شهری هدفی است که از سوی پلیس شرق استان تهران با جدیت دنبال می شود، متذکر شد: بدون تردید استفاده از فناورهای جدید در کنار حضور نیروهای نامحسوس و تلاش شبانه روزی مأموران در جاده ها و محورهای مختلف شرق استان تهران می تواند به کاهش تصادفات و انضباط بخشی هر چه بیشتر به حوزه راهنمایی ورانندگی کمک کند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تأکید کرد: بهبود انضباط در تردد وسایل نقلیه از جمله اولویت هایی است که از سوی پلیس شرق استان تهران در سال جاری دنبال می شود و در این راستا گسترش فرهنگ ترافیک و آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با جدیت دنبال خواهد شد. 
 
 



منبع: مهر

تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 15 آذر 1395 - 09:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن