تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821090951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بکارگیری مجدد ۷۰۰۰ بازنشسته فرهنگی | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: رئیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال تعداد ۴۶ هزار فرهنگی، بازنشسته می‌شوند، گفت: تعداد ۷۰۰۰ بازنشسته به دلیل کمبود نیرو، ادامه خدمت خواهند داد.

به گزارش تراز ، اسفندیار چهاربند درباره تعداد فرهنگیان بازنشسته در سال جاری گفت: امسال تعداد ۴۶ هزار فرهنگی بازنشسته می‌شوند.

وی ادامه داد: احکام ۳۹ هزار نفر از بازنشستگان به تدریج تا بهمن ماه صادر خواهد شد و به دلیل کمبود نیروی انسانی، تعداد ۷۰۰۰ نفر ادامه خدمت خواهند داد.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش درباره ساماندهی نیروی انسانی گفت: به دلیل حذف یک پایه، تعداد ۳۲ هزار نفر از فرهنگیان از دوره متوسطه به دوره متوسطه اول و دوم ابتدایی منتقل شدند. همچنین ۴۵ درصد در دوره اول متوسطه طی دو سال گذشته ساماندهی شده‌اند.

وی افزود: استفاده از همکاران دبیر در دوره متوسطه اول و دوم ابتدایی به صورت خوشه‌ای است؛ یعنی دبیر ریاضی ۲۰ ساعت درس ریاضی باید بدهد و در هر دوره‌ای که به کار گرفته می‌شود باید دارای بازآموزی و آمادگی را در تابستان طی کرده باشد.

چهاربند یادآور شد: به دلیل بازنشستگی فرهنگیان و نقل و انتقالات، تعدادی از دبیرانی که به دوره ابتدایی منتقل شده بودند، مجدداً در دوره متوسطه به کار گرفته شدند.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: این موضوع کمک کرد تا بخشی از عدم تعادلی که به دلیل حذف یک پایه به وجود آمده بود، معتدل شود و این برنامه باید تا دو سال آینده ادامه یابد.

وی همچنین درباره جذب ۱۰ هزار نیرو طی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش ۱۰ هزار نیروی انسانی جذب خواهد کرد که این افراد باید پس از موفقیت در آزمون استخدامی، گزینش و مصاحبه دوره یکساله مهارت‌های معلمی را در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند و پس از موفقیت در آزمون اصلح این دوره‌ها، جذب وزارت آموزش و پرورش خواهند شد. 
 
 



منبع: مهر

تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 4 آذر 1395 - 11:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن