تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818966221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راز ۳۰ سال رانندگی بدون جریمه یک کلاردشتی | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: یک فرد اهل کلاردشت با 77 سن تاکنون از سوی راهنمایی و رانندگی جریمه نشده است.

به گزارش تراز ، حسن محمدی، راننده نمونه اخلاق کلاردشتی متولد سال 1322 اکنون با 77سال سن در این شهرستان زندگی می کند. وی در سال 1349 کارمند شرکت نفت شهرستان چالوس شد و طی 30 سال خدمت هیچ گونه جریمه و تصادفی نداشته است.

حسن محمدی   گفت: در سال 1349 اولین گواهینامه ام را دریافت کردم، در آن روز ها تعداد خودروها و آموزشگاه‌های رانندگی بسیار کم بود و باید مسافت طولانی را طی می‌کردیم و اگر مردود می شدیم باید مدت زیادی را تا تاریخ آزمون بعدی به انتظار می نشستیم.

وی بیان کرد: در آن سال‌ها که تعداد خودرو برای تمرین کردن محدود بود، استعداد شرط لازم برای دریافت گواهینامه بود. با اینکه تمرین بسیار کمی داشتم اما استعداد و ذوق زیادم در رانندگی موجب شد اولین گواهینامه‌ام را کسب کنم. در سال 1356 موفق به کسب گواهینامه پایه یک شدم و راننده نفتکش 10تن شرکت نفت در شهرستان چالوس بودم و پس از بازنشستگی به مدت 10سال در جاده کندوان راننده نیسان بودم.

محمدی خاطرنشان کرد: فرزندان من نیز در رانندگی استعداد بسیاری دارند و رانندگان موفقی هستند.

وی از راز های 30سال رانندگی بی نقص گفت و بیان کرد: در رانندگی سه راز وجود دارد اول اینکه همیشه فکر کنید راننده مقابل رانندگی خوبی ندارد و دوم اینکه گذشت و صبوری را سرلوحه کار خود در رانندگی قرار دهید و سوم اینکه همیشه با سرعت مطمئنه برانید.

به گزارش ایسنا، این راننده کلاردشتی در سال 1390 از سوی رئیس پلیس وقت تهران به عنوان راننده با اخلاق و قانونمدار قدردانی شده است. 
 
 



منبع: ایسنا

تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 29 آبان 1395 - 18:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن