تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816946792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی خراسان برای بازگشت زائران /تامین 2800 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس در ایام پایانی ماه صفر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: آمادگی خراسان برای بازگشت زائران /تامین 2800 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس در ایام پایانی ماه صفر
مدیرکل حمل‌و‌نقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای از آمادگی خراسان برای بازگشت زائران خبر داد و گفت: طی سه روز پایانی ماه‌ صفر 2800 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس در استان خراسان رضوی در نظر گرفته شده‌است.

آمادگی خراسان برای بازگشت زائران /تامین 2800 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس در ایام پایانی ماه صفر
به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حمیدرضا شهرکی ثانوی  مدیرکل حمل‌و‌نقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای با اشاره به تمهیدات سفر زائران برای ایام پایانی ماه صفر اظهار داشت: یک جلسه هماهنگی در مشهد با حضور مدیران اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌های خراسان شمالی و جنوبی و گلستان به دلیل اعزام بیشترین زائر به بارگاه حضرت موسی‌الرضا از این استان‌ها تشکیل شد که در آن شیوه‌نامه مدیریت و نظارت بر ناوگان حمل‌ونقل عمومی تنظیم و به تمام ادارات‌ کل استان‌ها ابلاغ شد.


وی افزود: این شیوه نامه شامل موراد مربوط به رعایت ایمنی ناوگان، اطلاعات پایانه‌های مسافربری مشهد، شرایط ترافیکی محدوده حرم مطهر حضرت موسی‌الرضا، جابجایی از طریق ناوگان حمل‌ونقل درون شهری و سامان‌دهی کاروان‌های پیاده به استان‌ها است.


مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به تنوع کاروان‌های پیاده بیان داشت: علاوه بر کاروان‌های پیاده اعزامی از مبدا استان‌ها، برای بازگشت کاروان‌هایی که بر اساس نذر خود تا نیشابور با خودروهای حمل‌ونقل عمومی و از نیشابور تا مشهد را به صورت پیاده می‌روند، ناوگان مورد نیاز تامین شده است.


شهرکی‌ثانوی گفت: در مدت بازگشت طی سه روز پایانی ماه‌ صفر به طور متوسط روزانه ۱۴۰۰ دستگاه اتوبوس و ۱۴۰۰ دستگاه مینی‌بوس و تعدادی وسیله نقلیه دربستی در استان خراسان رضوی در نظر گرفته شده‌است.


وی با اشاره به طرحی ابلاغی قبل از اعزام ناوگان به تمام استان‌ها خاطرنشان کرد: در این ابلاغیه ضمن تاکید بر نظارت بیشتر بر عملکرد مدیران فنی و ایمنی اتوبوس‌های اعزامی شامل لاستیک، کمربند ایمنی، سیستم گرمایش و جلوگیری از اعزام خودروهای دارای نقص و جایگزین کردن خودرو مناسب،  همچنین توصیه‌نامه‌ای در خصوص حرکت زائران در خلاف جهت عبور خودروها ارسال گردید.  


مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری با اشاره به اقدامات راهداری درطول مسیر بیان داشت: گشت‌های مشترک راهداری و پلیس راهور در محدوده خراسان رضوی انجام می‌گیرد و به تمام  امدادخودروها در تمام محورهای شمالی، جنوبی، شرقی و غربی استان خراسان رضوی دستور داده شد تا تمام طول محورها را تحت پوشش خود قرار دهند.  


مدیرکل سابق حمل‌ونقل و پایانه‌های خراسان رضوی با اشاره به بررسی های انجام شده بر پیش‌بینی‌های هواشناسی طی سه روز آخر ماه صفر ابراز داشت: مقرر شد اطلاع رسانی مناسب از طریق سامانه‌های مختلف ۱۴۱ و مرکز مدیریت راه‌های کشور به مردم صورت بگیرند.


شهرکی ثانوی با بیان اینکه اولین موج اعزام دو روز گذشته از سوی بجنورد شروع شد، گفت: اما با تامین ناوگان مورد نیاز از سوی مشهد و تهران اتوبوس مورد نیاز به سمت مشهد و تهران اعزام شد و همه مسافران سوار شدند. 


وی در ادامه بیان داشت: طبق تلاش‌های انجام شده اداراه کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان خراسان به تصاویر پایانه‌های مسافربری امام رضا، معراج، شاهد و جاده ابریشم مشهد و سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری مشهد به تصاویر جاده‌ها دسترسی دارند و هم اکنون در حال تلاش برای اتصال سیستم‌های مانیتورینگ سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای مشهد به مرکز مدیریت راه‌های کشور با هدف مشاهده تصاویر در تهران هستیم.  


مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای در پایان از بازگشت  ۹۸ درصد زائران اربعین به کشور خبر داد و گفت: فقط تعداد کمی در آن سوی مرز عراق باقی‌مانده‌اند. 









۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن