تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814065328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم برای رشد و تعالی جامعه کتاب شناس باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
مردم برای رشد و تعالی جامعه کتاب شناس باشند

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه کتاب عامل تحرک و انقلاب جامعه است،گفت:جامعه ای که رشد ندارد از کتاب محروم است،مردم اگر کتاب شناس باشند به سرعت رشد خواهند کرد و به تعالی می رسند.
به گزارش ایسنا منطقه گیلان،آیت الله زین العابدین قربانی در دیدار با کتابداران کتابخانه های عمومی استان گیلان که امروز در بیت ایشان انجام شد، با اشاره به درپیش بودن اربعین،اظهار کرد:اربعین حسینی شوری در جهان اسلام پدید آورده که بین 20 تا 30 میلیون جمعیت به مناسبت اربعین در کربلا تجمع کرده اند.
وی با بیان اینکه پیامبر(ص)قبل از رحلتش با اشاره به حدیث ثقلین کتاب خدا و عترت را برای ما به یادگار باقی گذاشتند، افزود:متاسفانه در امت اسلامی عده ای نه قدر قرآن را شناختند و نه اهل بیت را قدر دانستند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه اهل بیت(ع)مفسران قرآن هستند،ادامه داد:یک عده قرآن را تفسیر به رأی کردند که همین امر موجب بوجود آمدن داعش و تکفیری ها شده است که جنایت های بسیاری را به نام اسلام انجام می دهند.
آیت الله قربانی با بیان اینکه داعش و تکفیری برادرکشی می کنند و با دشمن واقعی قرآن کاری ندارند، تاکید کرد:هر روز صدها نفر انسان بی گناه کشته می شوند و این جنایتکاران اقدامات وحشیانه خود را به نام اسلام انجام می دهند و دنیای اسلام را گرفتار خودشان کردند و این امر دشمنان برحق مسلمانان را شاد می کند.
وی با بیان اینکه خدا را شاکریم که جمهوری اسلامی را به ما عطا کرد که پیاده کننده اهداف رسول خدا(ص)است،گفت:مردم ایران اسلامی به برکت انقلاب و تجلی اهداف ناب اسلامی است که جمعیت بالغ بر دو میلیون نفر از ایران راهی کربلا شده اند.
...
[ مشاهده متن کامل مردم برای رشد و تعالی جامعه کتاب شناس باشند در خبرگزاری دانشجویان ایران ]اخبار پیشنهادی:




مردم برای رشد و تعالی جامعه کتاب شناس باشند






چهارشنبه ، ۳آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.gilan.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن