تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815251049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در روز بهزیستی اعضای تیم ملی اسکیت بانوان از خانه احسان بازدید کردند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در روز بهزیستیاعضای تیم ملی اسکیت بانوان از خانه احسان بازدید کردند
خبرگزاری فارس: اعضای تیم ملی اسکیت بانوان از خانه احسان بازدید کردند
همزمان با روز بهزیستی ملی‌پوشان اسکیت بانوان ایران از مرکز نگهداری خانه احسان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی اسکیت بانوان ایران به بهانه روز بهزیستی از سرای احسان بازدید کرد. سرای احسان مرکزی برای نگهداری، درمان و توانبخشی بیماران روانی بی سرپرست یا کم بضاعت. این مؤسسه میزبان 471 نفر بیمار مبتلا به اختلالات روانی است. 341 مرد و 120 زن که سال هاست «سرای احسان» خانه آن هاست.

نگین دادخواه رکورددار اسکیت سرعت ایران و دارنده تنها مدال انفرادی اسکیت بانوان در مسابقات آسیایی بعد از بازدید از این مکان متنی را نوشته که در زیر می‌خوانید: باورتان نمی شود چقدر دوست داشتنی هستند و مهربان! نمی توانید تصور کنید با دیدنِ ما چقدر خوشحال و ذوق زده شدند! نمی توانید حتی فکر کنید که بینشان چقدر آدمایِ خاص و تحصیل کرده هست! کسی که مسلط به زبان فرانسس! کسی که زبان انگلیسی را مثل بلبل حرف میزند! کسانی که وقتی آنها را می بینید محوِ صورتِ زیبایشان می شوید! کسانی که گولهای از استعداد هستند! ولی اینکه چه شوکی باعث شده آنجا خانه شان باشد، خدا می داند! توصیه می کنم سر بزنید! شک نکنید در کنارشان لذّت می برید! این دوستان به کمکِ تک تکِ ما نیاز دارند! شاید توانستیم آنها را به خانه هایشان برگردانیم.

انتهای پیام/ر

95/04/26 :: 10:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن