تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817089978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یورش هیولاهای فوق العاده به گیشه سینماها


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: روزنامه بانی فیلم: فروش ۶۰ میلیون دلاری دکتر استرنج در قاره های اروپا، آمریکای لاتین، آسیای شرقی، شمال آفریقا و در سطح اقیانوسیه سبب شد لقب سودسازترین فیلم این هفته جهان نصیب این فیلم کمیک استریپی شود که شرکت قدیمی والت دیسنی و کمپانی تازه اوج گرفته مارول آن را با مشارکت یکدیگر ساخته و به یک مخلوق هنری جدید و ویژه تبدیل اند. فروش مذکور آمار پولسازی دکتر عجیب در مناطقی بجز آمریکای شمالی را به ۳۳۹ میلیون دلار بالغ ساخت و این بسیار فراتر از مجموع درآمدسازی های سایر فیلم های معروف کمیک بوکی در این مناطق طی سالهای اخیر است.
 

آغاز یورش هیولاهای فوق العاده
 


 
از این گونه فیلم ها می توان به «هالک شگفت انگیز» (با ۱۲۹ میلیون دلار فروش)، «کاپیتان آمه ریکا: انتقامجوی اول» (۱۹۴ میلیون)، «ایرون من یک» (۲۶۶ میلیون)، «تور» (۲۶۸ میلیون)، «ایرون من ۲» (۳۱۰ میلیون) و «مرد مورچه ای» (۳۳۹ میلیون دلار) اشاره کرد. با احتساب آمار سودسازی هفته گذشته دکتر عجیب این فیلم تا این لحظه نیم میلیارد دلار در سطح جهان با احتساب آمریکای شمالی فروخته است.

سال ۳/۲ میلیارد دلاری والت دیسنی

این آمار کمک کرده است تا والت دیسنی در بهترین و سودسازترین سال حیات خود ۳/۲ میلیارد درآمدسازی کرده باشد و  چون هنوز یک ماه و نیم از سال ۲۰۱۶ مانده است،‌ می توان همچنان بر این آمار افزود و اگر متذکر شویم که «موانا» و «سال ناجور: یک داستان استاروارزی» در نوبت اکران طی همین مدت قرار دارند، بالا رفتن این رقم را غیرقابل اجتناب می یابیم. این دو فیلم در ۴ هفته پیش رو اکران خواهند شد و برای هر دو نیز حداقل ۳۰۰ میلیون دلار فروش در سطح جهان پیش بینی شده و برای «موانا» که چهار سال است روی آن کار می شود، بالای ۵۰۰ میلیون دلار هم قابل تحقق است و سران دیسنی به ۷۰۰ میلیون دلار در این ارتباط اطمینان دارند.

حرکت فضایی ها در امتدادی ۳ ماهه

«رسیدن»،‌ فیلم فضایی ـ علمی ـ تخیلی جدید شرکت سونی پیکچرز، این هفته در اروپای شرقی و آمریکای لاتین و مجموعاً در ۲۱ کشور دنیا اکران شد و ۶/۴ میلیون دلار بدست آورد که ۸/۱ میلیون دلار آن در روسیه بود که رتبه دوم را در جدول سودسازترین فیلم های این کشور نصیب آن ساخت. این در حالی است که اکران «Aurival» در کشورهای عمده دیگری طی سه ماه پیش رو صورت می پذیرد و این به معنای استمرار در درآمدسازی آن در درازمدت است. از آن قبیل اند اسپانیا (از ۲۸ آبان)، برزیل (۴ آذر)،‌ آلمان (۵ آذر)، فرانسه (۱۷ آذر)، ایتالیا (۲۹ دی) و کره جنوبی (۲۶ بهمن).

سالن های ۶۰ هزار دلار آنگ لی

این هفته فیلم جدید انگ لی تایوانی هم که نام آن «راه پیمایی طولانی بین دو نیمه بیلی لین» است، در فقط دو سالن در سطح آمریکای شمالی اکران شد و در این تالارها ۱۲۰ هزار دلار درآمدسازی کرد و این به معنای ۶۰ هزار دلار سودسازی هر یک از دو سالن محل اکران فیلم است. این فیلمی است که بسیاری اعتقاد دارند کاندیدای جایزه اسکار برترین فیلم سال خواهد شد و کارنامه اسکاری این هنرمند تایوانی را که پیشتر نیز با «ببر خیزان، اژدهای پنهان»، «کوهستان بروک بک» و «زندگی پای» به مجسمه های طلایی نایل شده است، پربارتر خواهد کرد.
 
قرار است این فیلم از پنجشنبه این هفته به ۱۱۰۰ سالن در آمریکای شمالی بسط یابد و در ۵۰ کشور دیگر دنیا هم به نمایش در آید و با افزایش سطح تاثیرگذاری آن، کار جدید انگ لی به سوی جوایز پایانی سال خیز کامل تری بر دارد. البته نقدهای کارشناسان درباره این فیلم تابحال چندان امید بخش و مثبت نبوده است و نمی توان این امر را در میزان فروش آن به کلی بی تاثیر دانست.

آنچه در راه است

در هفته پیش رو فیلم «هیولاهای فوق العاده و کجا آنها را پیدا کنیم» در آمریکای شمالی و حداقل ۴۵ کشور دیگر در سطح دنیا اکران خواهد شد و از حالا مشخص است که به مدد یورش دو جانبه اش سودسازترین فیلم این هفته آمریکای شمالی خواهد بود و در سطح جهان نیز رقابت قابل توجهی با دکتر استرنج بر سر عنوان سودسازترین فیلم خواهد داشت. از آنجا که «دکتر عجیب» چهارمین هفته اکران جهانی اش را تجربه می کند و در برخی کشورها متاعی نو به حساب نمی آید، «هیولاهای فوق العاده» که فیلمی برخاسته از داستان های هری پاتری است و اولین هفته پخش اش را تجربه خواهد کرد، می تواند به پیشی جستن بر این رقیب ویژه و صدرنشینی در شماری قابل توجه از کشورها امیدوار باشد.




۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن