تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814795311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چند اشاره به گیشه‎ی این روزهای سینماها/ استقبال از سیانور و فروشنده ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: چند اشاره به گیشه‎ی این روزهای سینماها/ استقبال از سیانور و فروشنده ادامه دارد
سینما در سال95 تاکنون در گیشه وضعیت موفقی را نسبت به سال های گذشته تجربه کرده است و پیش بینی می شود سینمای ایران همچنان تا پایان امسال به فراخور فیلم ها، گیشه ی پررونقی را به خود ببیند.
عصرایران - سینمای ایران در روزهای پاییزی گیشه متفاوتی را تجربه می کند و مردم از برخی آثار اکران شده استقبال خوبی داشته اند.

آمار فروشی که از 7 فیلم پرمخاطب یک هفته اخیر سینمای ایران در دسترس است در جدولی که در ادامه می آید خلاصه شده که پس از بررسی آن می توان به اختصار به چند نکته اشاره کرد.

«سیانور» به کارگردانی بهروز شعیبی این روزها با استقبال مردم مواجه شده است و در حالی که بیش از 22 روز از اکران آن می گذرد به فروش یک میلیارد و 500 میلیون تومانی رسیده است. استقبال مردم در حالی از این فیلم صورت گرفته است که «سیانور» در جشنواره فیلم فجر سال گذشته با بی توجهی هیات داوران مواجه و این مساله دلخوری عوامل آن را نیز موجب شد. این نکته را نیز نباید از یاد برد که «سیانور» نه کمدی است نه فیلم عامه پسند و اجتماعی پرهیاهو بلکه اثری خوش ساخت است که قصه ای سیاسی عاشقانه را در سال های دهه 50 روایت می کند و استقبال مردم از این اثر نیز جالب توجه است و نشان می دهد مخاطب فیلم خوش ساخت را دوست دارد در سینماها ببیند.

«فروشنده» فرهادی همچنان می فروشد و در یک هفته اخیر نیز پرمخاطب ترین اثر بوده است. این در حالی است که این فیلم هفته آخر اکران خود را سپری می کند و به تدریج سینماهای خود را از دست خواهد داد. فروش بالای این فیلم نشان می دهد مردم فرصت دیدن آثار اجتماعی خوش ساخت و قابل اعتنا را از دست نمی دهند.



تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - 12 November 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن