تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803970406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مانعی برای تفحص از شهرداری تهران وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: نماینده تهران با اشاره به دیدار سه نفر از نمایندگان متقاضی تحقیق و تفحص از شهرداری تهران با رییس مجلس گفت که در این جلسه آقای لاریجانی مطرح کرد که هیچ مانعی برای تفحص از شهرداری تهران وجود ندارد.

علیرضا رحیمی اظهار کرد: امروز بنده به همراه آقایان صادقی و مازنی به نمایندگی از سایر متقاضیان تحقیق و تفحص از شهرداری تهران دیداری با آقای لاریجانی داشتیم که این دیدار برای اطمینان از روند عادی انجام تفحص در کمیسیون عمران صورت گرفت.

وی یادآور شد: بعد از آنکه بررسی تفحص از شهرداری تهران از طرف هیات رئیسه به کمیسیون عمران ارجاع شد، کمیسیون عمران در جلسه بررسی تحقیق و تفحص شبهه آیین نامه‌ای را مطرح کردند که براساس آن امکان بررسی تحقیق و تفحص از شهرداری تهران وجود ندارد که علی رغم پاسخ متقاضیان تفحص باز هم اعضای کمیسیون عمران شبهه دیگری مطرح کردند مبنی بر اینکه با توجه به مطرح بودن پرونده قضائی در همین رابطه براساس تبصره 7 ماده 214 آیین نامه نمی‌توان از موضوع املاک نجومی و تخفیف‌های داده شده در واگذاری املاک توسط شهرداری تهران تحقیق و تفحص شود.

نماینده تهران ادامه داد: با توجه به اینکه نمایندگان متقاضی تفحص این شبهه را برای عدم بررسی تقاضای تفحص وارد نمی‌دانستند در نهایت کمیسیون عمران تصمیم گرفت استعلامی از هیات رئیسه برای رفع ابهام انجام دهد، حال اینکه این استعلام وجاهت قانونی نیز ندارد. با این وجود نمایندگان متقاضی برای حفظ روند تحقیق و تفحص با این موضوع موافقت کردند و در همین راستا امروز ما به نمایندگی از متقاضیان دیداری با آقای لاریجانی داشتیم.

رحیمی ادامه داد: نامه‌ای از سوی متقاضیان تفحص آماده و امضا شده است مبنی بر اینکه شبهه کمیسیون عمران مبنی بر اینکه طبق آیین نامه به دلیل مطرح بودن پرونده قضائی درباره املاک شهرداری تهران نمی‌توان تحقیق و تفحص کرد، وارد نیست. این دیدار با آقای لاریجانی تقدیم شد که برخورد آقای لاریجانی نسبت به این موضوع سازنده بود و نگاه ایشان این بود که مانعی برای تحقیق و تفحص از املاک شهرداری تهران تحت هیچ عنوانی وجود ندارد و حتما کمیسیون عمران روند قانونی و عادی‌اش را پیگیری خواهد کرد و این موضوع براساس آیین نامه داخلی مجلس پیش می‌رود.

وی در پایان یادآور شد: این درخواست تحقیق و تفحص با امضای 15 نماینده مطرح شده که دارای سه محور تفحص از نحوه تملک املاک و واگذاری، تراکم‌ها و تغییر کاربری‌ها است.




۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن