تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821222485




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازیگر برنده اسکار، به سئوالات شما پاسخ می‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: هنرآنلاین: مارک رایلنس یکی از برندگان جوایز آکادمی اسکار، با وب چت به صورت زنده به سئوالات مخاطبان خود پاسخ می‌دهد.
 

بازیگر برنده اسکار، به سئوالات شما پاسخ می‌دهد



 مارک رایلنس بازیگر شناخته شده بریتانیایی 16 نوامبر (چهارشنبه 26 بهمن‌ماه) ساعت 11:30 از طریق وب چت به صورت زنده پاسخگوی سئوالات مخاطبان و دوستداران خود خواهد شد؛ به این طریق ارتباط با این هنرمند شناخته شده و با سابقه بسیار راحت و قابل دسترس خواهد بود.

مارک رایلنس یک دهه از عمر هنری خود را به عنوان کارگردان در شکسپر گلوب گذراند و جوایز الیویر و تونی را به عنوان بهترین بازیگر به دست آورد.

از جمله فیلم‌هایی که او در آن نقش داشته می‌توان به نزدیکی (۲۰۰۱)، دختر دیگر بولین (۲۰۰۸)، بلیتز (۲۰۱۱)، بی‌نام (۲۰۱۱)، پل جاسوس‌ها (۲۰۱۵) و غول بزرگ مهربان (۲۰۱۶) اشاره کرد.

پروژه بعدی او در لندی تئاتر "ماهی زیبا" است؛ نمایشی شاعرانه در مورد دو ماهیگر در دریاچه یخ زده "مینه سوتا" که توسط همسر او کلر ون کمپن کارگردانی می‌شود.




۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن