تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820871901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور اصحاب قلم در فضای مجازی بر فروش کتابشان اثرگذار است!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حضور اصحاب قلم در فضای مجازی بر فروش کتابشان اثرگذار است!
با توجه به گستره شبکه‌های مجازی بر افراد، اگر شاعر تبلیغ نکند و در این فضا فعالیت نداشته باشد قطعا در فروش کتابش تاثیرگذار خواهد بود.

حضور اصحاب قلم در فضای مجازی بر فروش کتابشان اثرگذار است!
صنم نافع شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرامون رسالت شاعران در شبکه‌های اجتماعی گفت: در حال حاضر که تلگرام، اینستاگرام و کلا شبکه‌های اجتماعی بر زندگی مردم تاثیر دارند، شعرا و نویسندگان هم از این قاعده مستثنا نبوده و در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند.

وی افزود: به اعتقاد من اولین مسئله‌ای که نه فقط اصحاب قلم بلکه همه هنرمندان باید به آن توجه داشته باشند، بازتاب رفتاری آن‌هاست. آن هم به این دلیل که یکسری از افراد، حرکات و رفتارشان بر اجتماع اثرگذار است. در حقیقت صرف نظر از هر گونه اعتقاد و باوری، توجه به اخلاقیات مسئله‌ای است که در همه جای دنیا و همه باورها یکسان بوده و باید رعایت شود.

نافع در بخش دیگری از این گفتگو اظهار داشت: موضوع دیگر در این زمینه آن که شاعران غیر حرفه‌ای اشعار خود را در این شبکه ها به اشتراک می‌گذارند و این مورد ایجاب می کند که شاعران صاحب کتاب هم از آن پیروی نمایند؛ آن هم به این دلیل که اگر شاعر تبلیغ نکند و در این فضا فعالیت نداشته باشد، قطعا در فروش کتابش تاثیرگذار خواهد بود.

این شاعر در پایان خاطرنشان کرد: به طور کلی به دلیل سرعت بالایی که در فضای مجازی وجود دارد، شعرا، نویسندگان و سایر هنرمندان باید در این فضا محتاط‌تر عمل کرده تا به دلیل تاثیر عمیقشان بر اجتماع دینی به گردن نداشته باشند.





۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن