تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805611439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد صندوق جدید با تجمیع بیمه‌ها مغایر است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: شکور پورحسین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درخصوص انتقادهای سازمان تامین اجتماعی به لایحه اصلاح قانون کار مبنی بر پیشنهاد احداث صندوق های موازی بیمه گر دراین لایحه، گفت: پیشنهاد احداث صندوق های موازی بیمه گر با تامین اجتماعی درلایحه اصلاح قانون کار با بحث تجمیع بیمه ها در منافات است، زیرا طبق قانون برنامه پنجم توسعه و سیاست های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری منابع صندوق های بیمه ای باید ادغام شوند.

نماینده مردم پارس آباد درمجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تجمیع منابع بیمه‌ها و صندوق‌های بیمه‌ای به نفع حوزه سلامت است، افزود: توجه به این موضوع سبب می شود قوانین واحدی بر فضای بیمه‌ای کشور حاکم شود بنابراین پیشنهاد این چنینی نه تنها مخالف اصل عملکرد و ماهیت موجودی تامین اجتماعی است بلکه با بحث تجمیع بیمه ها نیز درتعارض است.

وی با تاکید بر اینکه نه تنها درلایحه اصلاح قانون کار بلکه در هیچ طرح و لایحه دیگری نباید صندوق جدید بیمه ای تشکیل شود، تصریح کرد: متاسفانه لایحه اصلاح قانون کار نتوانسته آن طور که شاید و باید از حق و حقوق کارگران دفاع کند در این زمینه بهتر است نیم نگاهی به قوانین و ضوابط بین المللی کار در کشورهای پیشرفته داشته باشیم.

پورحسین با بیان اینکه مسئولان باید به مقاوله نامه ها، کنوانسیون ها و اصول بین المللی کار توجه کنند،گفت: خوشبختانه اکثر کشورها قوانین بین المللی را پذیرفتند اما به این موارد در لایحه اصلاح قانون کار هیچ توجهی نشده ومشخص نیست که چرا لایحه قانون کار به این شکل تنظیم شده است، ضمن اینکه دولت می توانست لایحه قانون اساسی کار را به مجلس ارایه کند و این قانون باید حمایتی و براساس 3 جانبه گرایی تنظیم می شد.

این نماینده مردم درمجلس دهم با اشاره به اینکه لایحه اصلاح قانون کار به هیچ عنوان تصویب نمی شود، افزود: همانطور که پیشتر گفته شد لایحه اصلاح قانون کار دربخش های مختلف دارای ایرادات و اشکالاتی است که یکی از مهم ترین آنها موضوع تعدد صندوق های بیمه ای و پیشنهاد تاسیس صندوق های جدید است که این موضوع باعث هدر رفت منابع تامین اجتماعی می شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از بی توجهی دولت به پس گرفتن این لایحه، تصریح کرد: این لایحه به هیچ عنوان نمی تواند قوانینی مناسب برای کارگران تصویب کند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: با بخش‌هایی از لایحه اصلاح قانون کار که منافع سازمان تامین اجتماعی و بیمه شدگان آن را هدف گرفته است، مخالفیم.

نوربخش در ارتباط با لایحه اصلاح قانون کار افزود: اگرچه قانون کار در ارتباط مستقیم با فعالیت های سازمان نیست، اما در خصوص لایحه باید گفت  مواردی در این لایحه هست  که بر روی عملکرد سازمان تاثیر گذار است و می‌تواند مشکل زا باشد، برای نمونه پیش‌بینی موضوع احداث صندوق های موازی بیمه گر با اصل عملکرد و ماهیت وجودی تامین اجتماعی در تعارض است و طبیعی است که با این اصلاحات مخالفیم.

۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن