تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820209263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقات مدهامتان به پاکدشت رسید/رقابت حافظان و قاریان قرآن کریم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران؛
مسابقات مدهامتان به پاکدشت رسید/رقابت حافظان و قاریان قرآن کریم

قرآن کریم


شناسهٔ خبر: 3814600 - پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
استانها > تهران

.jwplayer{ display: inline-block; } پاکدشت-یازدهمین دوره مسابقات مدهامتان با حضور قاریان و حافظان برتر قرآن کریم در پاکدشت برگزار شد. به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی حسن زاده مسئول فرهنگی هنری دبیر خانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران عصر پنج شنبه و در حاشیه مسابقه مدهامتان، در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقه مدهامتان برگرفته از آیه ۶۴ سوره الرحمن بوده که هرساله در دو رده سنی هشت تا ۱۵ سال و ۱۸ تا ۳۰ سال برگزار می شود. وی افزود: یازدهمین دوره این مسابقات در پنج منطقه اسلامشهر، قدس، پردیس، پاکدشت و تهران برگزار می شود. حسن زاده گفت: تاکنون این مسابقه در سه منطقه پردیس، اسلامشهر وقدس برگزار شده و هم اکنون در پاکدشت انجام می شود و فردا آخرین روز از این سری مسابقات است که در مناطق باقی مانده تهران، شهرری و شمیرانات برگزار خواهد شد که نتیجه این مسابقات هفته آینده مشخص می شود.

مسئول فرهنگی هنری دبیرخانه کانون های مساجد استان تهران، اضافه کرد: این مسابقات در شش رشته شفاهی، حفظ کل، حفظ بیست جزء، قرائت تحقیق، ترتیل، اذان، صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز برای برادران و رشته های حفظ کل و قرائت ویژه خواهران برگزار می شود. حسن زاده اظهار داشت: ثبت نام این سری مسابقات برای اولین بار به صورت اینترنتی انجام شده که رشد خوبی دیده می شود. وی افزود: از هر رشته سه نفر به عنوان منتخبین به مسابقات کشوری راه خواهند یافت که مرحله کشوری طبق آئین نامه در هفته وحدت مصادف با آذر ماه سال جاری به میزبانی استان قم انجام می شود.

وی گفت: سال گذشته ۱۳ نفر از استان تهران به مرحله کشوری رسیدند که شش نفر از برادران حائز رتبه کشوری شدند و باعث افتخار است که نفرات اول و دوم رشته حفظ کل قرآن و نفر اول حفظ ۲۰ جز قرآن از کاروان استان تهران بود. حسن زاده افزود: مسابقات کتبی این مسابقات شامل تفسیر است که ویژه ائمه جماعات و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه ویژه عموم یوده و در پنجم آذر سال جاری برگزار خواهد شد. وی در پایان گفت: ثبت نام این مسابقات هرساله در خرداد ماه انجام می شود.  









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن