تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819386674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرزبان: جام حذفی، خامه روی کیک است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مرزبان: جام حذفی، خامه روی کیک است
سرمربی تیم خونه به خونه بابل معتقد است هدف اصلی این تیم حضور در لیگ برتر است و آنها به جام حذفی به عنوان سکویی برای نمایش بازیکنانشان نگاه می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا مرزبان در رابطه با اوضاع تیم خونه به خونه و دیدار این تیم در جام حذفی می گوید:
این بازی ها می تواند بازیکنان ما را بیشتر نشان بدهد
ما به جام حذفی به عنوان تورنمنتی حساس نگاه می کنیم، بازی هایی که می تواند تریبونی باشد برای بازیکنان. این بازی ها می تواند سکویی باشد که با ایستادن روی آن خودشان را نشان بدهند. بازی های بیشتر که جام حذفی هم می تواند شامل آنها شود باعث هماهنگی بیشتر بازیکنان خواهد بود.
جام حذفی برای ما، خامه روی کیک است
اینکه بخواهم بگویم ما برای این بازی ها برنامه های خاصی نداریم، خیر، برنامه و هدف گذاری اصلی ما این است که به عنوان یکی از دو تیم اول لیگ دسته اول به لیگ برتر برسیم. در حقیقت جشن اصلی ما زمانی اتفاق می افتد که به لیگ برتر برسیم و بازی های جام حذفی در حقیقت برای ما حکم خامه روی کیک را دارد.
بازیکنانی داریم که سال ها ملی پوش بوده اند
خونه به خونه بازیکنان بسیار بزرگی دارد که سال ها برای تیم های ملی و بزرگ این مملکت بازی کرده اند، عمران زاده، زارع، نوری، فشنگچی، محمدرضایی، غلامی، رافخایی و .. تنها تعدادی از بازیکنانی که برای ما به میدان می روند و هرکدام از آنها تجربه زیادی را از حضور در تیم های بزرگ به دست آوردند، ما تاکنون سعی کردیم از این تجارب به خوبی استفاده کنیم و یکی از برتری های تیم ما همین موضوع است.
تفکر حرفه ای تزریق شدنی نیست
من در فوتبال اروپا بوده ام و در تیم هایی مانند پرسپولیس و سپاهان هم حضور داشتم، در مجموع با اصول حرفه ای در فوتبال آشنا هستم اما باید بگویم تفکر حرفه ای چیزی نیست که بتوان آن را به تیمی تزریق کرد، شما اگر بخواهید فوتبال حرفه ای داشته باشید باید هدفمند باشید و سعی کنید با فوتبال روز دنیا به طور موازی حرکت کنید. بسیار امیدوارم که روزی همه تیم های ایرانی به همین ترتیب عمل کنند، این اتفاق باعث رشد فوتبال ایران خواهد شد.
بازیکنان من شریف و بامعرفتند
به غیر از هدفمند بودن، یکی از دلایل دیگری که باعث می شود از تیم خونه به خونه به عنوان تیمی حرفه ای نام ببرند، بازیکنان با شرافتی هستند که در این تیم حضور دارند، بازیکنان من مسائل را به خوبی می دانند، آنها بازیکنان شریف و بامعرفتی هستند که سعی می کنند تحت هر شرایطی اصول خود را زیر پا نگذارند و از طرفی باعث از دست دادن نتیجه دیداری نشوند.
در این تیم تقسیم مسئولیت کرده ایم
شاید خیلی ها بگویند جمع و جور کردن تیمی که ستاره های زیادی دارد سخت است، اما من یاد گرفته ام که چگونه رختکن، زمین، رفتارها و مسائل حاشیه ای را کنترل کنم، ما در تیم مان انتقال مسئولیت کرده ایم و سعی کرده ایم در این زمینه به مانند تیم های بزرگ دنیا عمل کنیم. تیم خونه به خونه به صورت شورایی و توسط بازیکنانش گردانده می شود، تقسیم مسئولیت در تیم صورت گرفته و بازیکنان بزرگ هوای تیم را دارند.
مدیریت مدرن با دیکتاتوری فاصله زیادی دارد
تیم های بزرگ دنیا اکنون به صورت شورای تیمی اداره می شوند، یعنی شورایی از بازیکنان به صورت هدفمند با کادرفنی و مدیریتی همکاری می کنند و ما هم در تیم خونه به خونه همین کار را کرده ایم. اصولا پنج بازیکن بزرگ به علاوه کاپیتان تیم درباره مسائل مختلف اظهار نظر می کنند و شک نکنید به همین ترتیب همه حواشی و اتفاقات ناگوار جمع می شود، یقین داشته باشید مدیریت مدرن در جهان با دیکتاتوری فاصله بسیاری دارد.

13:41  1395/08/09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن