تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815461973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه نمونه گوشی آیفون منطبق با زیرساخت های ارتباطی ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: سه نمونه گوشی آیفون منطبق با زیرساخت های ارتباطی ایران است ایلنا: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران(رگولاتوری) تاییدیه لازم را برای واردات سه مدل گوشی تلفن همراه با نشان تجاری اپل داد تا وارد کنندگان برای واردات آنها اقدام کنند.
سه نمونه گوشی آیفون منطبق با زیرساخت های ارتباطی ایران است

به گزارش ایلنا به نقل از رگولاتوری، بر همین اساس تعدادی از شرکت های واردکننده در هفته های اخیر سه نمونه از گوشی های برند تجاری اپل را به این سازمان ارایه دادند تا بررسی شود و در صورت تایید آنها، برای واردات قانونی این نوع گوشی ها اقدام کنند. رگولاتوری در راستای وظیفه ذاتی خود سه مدل گوشی 7 ، SE و 6S(شش اس) از گوشی‌های آیفون را بررسی کرده و تاییدیه لازم را برای واردات داده است. این سه مدل گوشی از نظر رگولاتوری منطبق با زیرساخت های ارتباطی ایران تشخیص داده شده است و واردکنندگان قانونی می توانند برای واردات آن اقدام کنند. غلامحسین کریمی خراسانی رییس اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی تهران به تازگی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا از ورود رسمی گوشی تلفن همراه با نشان تجاری آیفون از هفته آینده ( این هفته)به بازار ایران خبر داد. وی گفته بود، تعدادی از شرکت های ایرانی که در هفته های اخیر از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای واردات رسمی گوشی تلفن همراه آیفون مجاز شناخته شده بودند نسبت به ثبت سفارش واردات اقدام کرده و نخستین محموله رسمی این نوع گوشی هفته آینده(این هفته) وارد کشور خواهد شد. اکنون و با صدور تاییدیه از سوی رگولاتوری روند قانونی واردات این نوع گوشی ها به کشور سامان خواهد گرفت و مصرف کننده نهایی مطمئن خواهد بود گوشی خریداری شده هیچ مشکلی از نظر قانونی بودن ندارد. پیشتر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرده بود گوشی های آیفون شرکت اپل پس از اجرای طرح کددار کردن گوشی های تلفن همراه( رجیستری) در صورت تاسیس نشدن نمایندگی ، از بازار جمع خواهد شد.    

۱۳۹۵/۰۸/۰۸ ۱۲:۵۰:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن