تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820214033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش ایران به ادعای امارات و عربستان درباره حمله موشکی یمنی‌ها به مکه‌مکرمه


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: واکنش ایران به ادعای امارات و عربستان درباره حمله موشکی یمنی‌ها به مکه‌مکرمه
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به ادعاهای وزیر خارجه امارات متحده عربی دربارۀ یمن پاسخ داد و گفت: توصیه ما به مقامات امارات و عربستان آن است که اماکن متبرک و مقدس اسلامی را دستاویز اغراض حقیر سیاسی نکرده و برای جبران ناکامی‌ها و شکست‌های خود به اینگونه جوسازی‌های منافقانه، تفرقه‌افکنانه و خطرناک متوسل نشوند.
آفتاب‌‌نیوز : بهرام قاسمی عصر امروز -جمعه- در واکنش به اظهارات وزیر امور خارجه امارات درخصوص ادعای حمله موشکی یمنی‌ها به سوی مکه مکرمه، اظهار داشت: ادعای حمله موشکی یمنی‌ها به سوی مکه مکرمه از اساس مضحک است. 


به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از اداره کل دیپلماسی رسانه‌ای وزات امور خارجه، قاسمی افزود: توصیه ما به مقامات امارات و عربستان آن است که اماکن متبرک و مقدس اسلامی را دستاویز اغراض حقیر سیاسی نکرده و برای جبران ناکامی‌ها و شکست‌های خود به اینگونه جوسازی‌های منافقانه، تفرقه‌افکنانه و خطرناک متوسل نشوند.



واکنش ایران به ادعای امارات و عربستان درباره حمله موشکی به مکه مکرمه



سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: دینداری و انس و علاقه مردم یمن به اماکن مقدسه اسلامی از وهابیون و سلاطینی که برای حفظ تاج و تخت خود بجای تکیه به امت اسلامی به آمریکا و رژیم صهیونیستی متکی هستند، بیشتر است و حرمت حرمین شرفین را بیش از متجاوزان و قاتلان کودکان نگه می‌دارند.


قاسمی در پایان تاکید کرد: بی‌تردید کسانی که مقاصد جنایتکارانه خویش را بالاتر از حرمت کعبه می دانند، روز به روز بیشتر در بین مسلمانان رسوا خواهند شد.






۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن