تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819662669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«چهل مروارید» به جشنواره فجر می‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
«چهل مروارید» به جشنواره فجر می‌رسد
«چهل مروارید» به جشنواره فجر می‌رسد تهیه‌کننده فیلم سینمایی «چهل مروارید» از نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر سال جاری خبر داد.


به گزارش فرهنگ نیوز، ابراهیم اصغری، تهیه‌کننده سینما درباره فعالیت‌های اخیر خود اظهار کرد: تدوین فیلم سینمایی «چهل مروارید» تا دو هفته دیگر توسط حسین حشمت‌نیا به پایان می‌رسد. کارگردانی این فیلم را هادی حاجتمند و علی سلیمانی بر عهده دارند و قرار است بلافاصله بعد از تدوین، موسیقی و صداگذاری کار آغاز شود. این فیلم برای اولین‌بار در سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد.
 
 وی درباره قصه این فیلم گفت: یونس به عنوان فرمانده گردان غواصان سه شب قبل از عملیات در منطقه عملیاتی مفقودالاثر شده است، حالا پس از سی سال اطلاعاتی به دست می‌آید که نشان می‌دهد احتمالا یونس زنده است و در آن زمان به واسطه منافقان با دشمن همکاری کرده است. در این فیلم بازیگرانی چون برزو ارجمند، ماه‌چهره خلیلی، کاوه سماک‌باشی، رحیم نوروزی، محمد عفراوی، محمد دلگشا، محمدرضا اربابی، مصطفی نصیری، علی عبادی، لویک زاکاریان، هاشم مسعودی و مرضیه شاملو نقش آفرینی می‌کنند.
 
این تهیه کننده درباره فیلم سینمایی «نیمکت» نیز چنین خبر داد: این فیلم سینمایی هم‌اکنون توسط واروژ کریم مسیحی تدوین می‌شود. درضمن فلورا سام کارگردانی این کار را بر عهده دارد. شقایق فراهانی، ماه چهره خلیلی، امین زندگانی، سام نوری، سیاوش طهمورث، امید روحانی، افسر اسدی، شیوا خسرومهر، مریم کاویانی، نرگس محمدی و محمدرضا شریفی‌نیا و… بازیگران این کار سینمایی هستند.
 
تهیه‌کننده «نیمکت» ادامه داد: در این کار علاوه بر من، مجید اوجی به عنوان تهیه‌کننده حضور دارد. «نیمکت» مضمونی اجتماعی دارد و داستان زندگی نویسنده‌ای را روایت می‌کند که در حین نوشتن آخرین رمان خود پرده از حقایق زندگی‌اش برداشته می‌شود. 
 
وی در پایان خبر خود آورد است: هم‌اکنون مقدمات تولید فیلم سینمایی «بهشت از جنوب شرقی» در حال آماده‌سازی است که بلافاصل بعد از تامین بودجه، پیش تولید کار را آغاز خواهیم کرد.
 
 


منبع: ایکنا


95/8/3 - 19:33 - 2016-10-24 19:33:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن