تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813019362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلب رضایت اولیای دم با پرداخت ديه و واگذاري زمين


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: جلب رضایت اولیای دم با پرداخت ديه و واگذاري زمين
مردي كه به اتهام قتل پسري جوان به قصاص محكوم شده بود با پرداخت ديه و يك قطعه زمين موفق به جلب رضايت اولياي دم شد. متهم روز گذشته از جنبه عمومي جرم محاكمه شد.


به گزارش خبرنگار ما، چهارم خردادماه سال 89 بود كه مأموران پليس تهران از قتل پسر جواني در يك ساختمان نيمه‌كاره در جاده ساوه با خبر و در محل حاضر شدند. جسد متعلق به رضا 20 ساله، يكي از كارگران ساختمان بود كه با اصابت جسم سخت به سرش فوت شده بود. بعد از انتقال جسد به پزشكي قانوني، تحقيقات ميداني در اين باره به جريان افتاد و مشخص شد مقتول از مدتي قبل با صاحبكارش كه مردي 52 ساله به نام داوود بود، اختلاف داشته است.

اين مرد وقتي بازداشت شد به جرمش اعتراف كرد و در شرح ماجرا گفت: مدتي قبل به خاطر مشكل مالي با رضا اختلاف پيدا كردم. روز حادثه وقتي او را به دنبال كاري فرستادم، طفره رفت و سر اين موضوع مشاجره كرديم به طوري كه عصباني شدم و با چوب ضربه‌اي به سرش زدم كه كنترل خودش را از دست داد و سرش به ستون آهني برخورد كرد و روي زمين افتاد. با فرياد رضا بود كه كارگران متوجه ماجرا شدند و من هم از ترس فرار كردم.

بعد از اعتراف متهم و كامل شدن تحقيقات، ‌بازپرس داوود را به اتهام قتل عمد مجرم شناخت و كيفرخواست عليه او صادر شد و پرونده براي رسيدگي روي ميز هيئت قضايي شعبه 10 دادگاه كيفري استان تهران قرار گرفت. داوود در جلسه رسيدگي بار ديگر حادثه را شرح داد. هيئت قضايي بعد از شور او را به قصاص محكوم کرد‌. رأي دادگاه بعد از تأييد در ديوان عالي كشور در آستانه اجرا قرار گرفت تا اينكه متهم با پرداخت دیه و يك قطعه زمين از چوبه دار فاصله گرفت، بنابراين متهم اين بار از جنبه عمومي جرم محاكمه شد. جلسه رسيدگي روز گذشته در شعبه رسيدگي‌كننده برگزار شد. متهم گفت: از كاري كه كرده‌ام، پشيمان هستم. شش سال است كه وضعيت دشواري را در زندان سپري مي‌كنم و درخواست گذشت دارم. هيئت قضات بعد از شنيدن آخرين دفاع متهم وارد شور شد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن