تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820319835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حل مشکلات سرمایه گذاران نیازمند باور مشترک مسئولان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قزوین:
حل مشکلات سرمایه گذاران نیازمند باور مشترک مسئولان است

قاسمی قزوین


شناسهٔ خبر: 3804217 - دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
استانها > قزوین

.jwplayer{ display: inline-block; } قزوین- نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قزوین گفت: برای حل اساسی مشکلات سرمایه گذاران ایرانی و خارجی نیازمند عزم جدی و باور مشترک مسئولان برای تسهیل در امور هستیم. به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی قاسمی یکشنبه شب در نشست صمیمی با سرمایه گذاران مشترک ایرانی و خارجی مستقر در استان قزوین که در اداه کل امور اقتصادی و دارایی استان برگزار شد اظهارداشت: آنچه مدیران واحدهای صنعتی استان در خصوص مشکلات می گویند کاملا مبتنی بر واقعیت است و باید بپذیریم تولید در این شرایط بسیار سخت و دشوار است. وی افزود: با تشکیل جلسات مختلف و حمایت کامل استاندار و مسئولان اجرایی توانستیم بسیاری از موانع را برطرف کنیم اما همچنان مشکلات باقی است و تنها با یک باور و عزم جدی برای همراهی با سرمایه گذاران می توان در این مسیر موفق شد.

نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قزوین اضافه کرد: به نظر می رسد چون هنوز به طرف مقابل و بخش خصوصی و سرمایه گذار اعتماد نداریم سخت گیری می کنیم  در حالی که باید به جای این که قاون را بررسی کنیم تا مانعی ایجاد کنیم باید دنبال حل مشکلات باشیم تا تولید و اشتغال شکل بگیرد. قاسمی اظهارداشت: افرادی که با مشارکت سرمایه گذاران خارجی در کشورمان به تولید مشغول هستند می توانستند براحتی سرامایه های خود را خارج کنند و سودهای بیشتری ببرند اما به دلیل عشق و علاقه به کشور حاضر شده اند اینهمه سختی را متحمل شوند و سکوت کنند. مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین بیان کرد: در حال حاضر کمبود نقدینگی و سرمایه درگردش، کمبود زمین، مشکلات مالیاتی و بیمه ای و گمرک، طولانی بدن مسیر رسیدگی به مشکلات، و فرایند صدور مجوز، بی ثباتی قوانین و مقررات و ابهام در سرمایه گذاری واحدهای تولیدی از مهمترین مشکلات این بخش است. حل مشکلات سرمایه گذاری نیازمند باور مشترک است قاسمی گفت: باید از هر مسیری که می توانیم برای حل مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه گذاران ایرانی و خارجی استفاده کنیم و اگر باور مشترک داشته باشیم با همین قوانین می توان کارهای زیادی کرد.

وی بیان کرد: مرکز خدمات سرمایه گذاری استان این ظرفیت را دارد که روند حل مشکلات را تسریع کند و با آمادگی کامل از سرمایه گذاران ایرانی و خارجی درخواست می کنیم مشکلات را به منتقل کنند و مطمئن باشند برای حل آنها تلاش می کنیم. نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قزوین اضافه کرد: با همه توان و امکانات خود در خدمت تولیدکنندگان و کارآفرینان هستیم. قاسمی اظهار داشت: این همه امکانات دولتی در اختیار ما مسئولان قرار گرفته که در خدمت تولید باشیم و فرصت را غنیمت بشماریم و اگر کوتاهی کنیم مردم ما را نخواهند بخشید. وی گفت: استان قزوین ظرفیت بسیار بالایی در حوزه صنعت دارد اما باید ابتدا وضع موجود را حفظ کرده و مشکلات را حل کنیم و سپس به فکر ایجاد ظرفیت های جدید باشیم.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن