تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819658499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت خارجه ایران: تکذیب نقش ایران در حمله موشکی به ناو آمریکایی


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



وزارت خارجه ایران: تکذیب نقش ایران در حمله موشکی به ناو آمریکایی
بهتر آن است نظامیان آمریکایی به جای فرافکنی، مانع جنایات و خونریزی های بیشتر شده و به کشتار مردم بی دفاع و مظلوم یمن توسط همپیمانان خود خاتمه دهند.
روز نو :
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اظهارات منتسب به یک ژنرال نظامی آمریکایی در خصوص نقش احتمالی ایران در حمله موشکی به سمت ناوهای آمریکایی در دریای سرخ را داستانی تخیلی و خیال پردازانه، مشکوک و بی اساس خواند و آن را به شدت رد کرد.

به گزارش روز نو، در اطلاعیه وزارت خارجه ایران آمده است: بهرام قاسمی گفته است که اظهارات ضد و نقیض و نامفهوم  مقامات آمریکایی در روزهای گذشته، اظهاراتی خلاف،  توام با سوء ظن و نابجاست که حاکی از سردرگمی آنان است.




وی یادآور شد:  همانگونه که پیش‌تر گفته‌ایم به نظر می‌رسد دولت آمریکا  باید به جد و بیش از آن‌چه تصور می‌کند مراقب اقدامات آنانی باشد که برای مدتی است در یک تجاوز وحشیانه و تحمیلی در  باتلاق جنگ یمن دست و پا می‌زنند و در یک تصور باطل برای نجات خود از ورطه این شکست مفتضحانه می‌خواهند با افزایش تنش و گسترش دامنه جنگ و خشونت،  دیگران را به صحنه جنگ بی حاصل یمن وارد نمایند.

سخنگوی وزارت خارجه ایران در پایان تاکید کرد: بهتر آن است نظامیان آمریکایی که با کمک مستقیم و غیر مستقیم خود به نیروهای ائتلاف در جنایات علیه مردم یمن نقش غیر قابل انکاری دارند به جای فرافکنی، مانع جنایات و خونریزی های بیشتر شده و به کشتار مردم بی دفاع و مظلوم یمن توسط همپیمانان خود خاتمه دهند.


منبع: عصرایران


تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن