تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819929999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خودروسازی پروتون شاسی بلند می سازد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وب سایت پدال - امیر دهقان: شرکت مالزیایی پروتون که به‌تازگی با عرضهٔ محصولات جدید بر بازارهای آسیایی تمرکز کرده است قصد ساخت یک SUV را بر اساس سوزوکی ویتارا دارد. یکی از مقامات عالی‌رتبهٔ پروتون به سایت مالزیایی «PaulTan» گفته است که این شرکت در حال ‌توسعهٔ یک SUV است.
 
 
پروتون قصد ساخت یک SUV را بر اساس سوزوکی ویتارا دارد




 
هرچند هیچ جزئیات رسمی در مورد این خودرو منتشر نشده است اما گفته شده که احتمالاً بر اساس سوزوکی ویتارا ساخته خواهد شد زیرا دو شرکت پروتون و سوزوکی در حال حاضر با یکدیگر همکاری دارند به‌گونه‌ای که پروتون یک نسخهٔ ری‌بج شده (تغییر برند داده شده) از MPV سوزوکی Ertiga را تولید می‌کند. ازاین‌رو این احتمال تا حد زیادی وجود دارد که پروتون از همکاری با سوزوکی جهت ساخت یک SUV بهترین استفاده را به عمل آورَد.

 
پروتون قصد ساخت یک SUV را بر اساس سوزوکی ویتارا دارد



اگر پروتون SUV خود را بر اساس ویتارا تولید کند می‌توان انتظار داشت که از همان طیف موتورهای ویتارا برای آن استفاده شود. این بدان معناست که SUV پروتون به‌صورت استاندارد با پیشرانهٔ 1.6 لیتری بنزینی تنفس طبیعی ارائه خواهد شد که 120 اسب بخار قدرت و 156 نیوتن متر گشتاور دارد. نیروی این موتور نیز توسط یک گیربکس 6 سرعتهٔ اتوماتیک انتقال پیدا می‌کند.
 
 
پروتون قصد ساخت یک SUV را بر اساس سوزوکی ویتارا دارد




 
البته پروتون می‌تواند پیشرانهٔ 1.4 لیتری توربوی مدل ویتارا S را هم به عاریه گیرد. موتوری که 140 اسب بخار قدرت و 220 نیوتن متر گشتاور دارد. همانند دیگر محصولات کنونی پروتون، این SUV جدید هم عمدتاً در بازار خانگی شرکت یعنی در مالزی عرضه می‌شود اما این احتمال وجود دارد که شاید راه خود را به جنوب آمریکا، انگلستان و استرالیا هم باز کند.





۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن