تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814603260




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش اختصاصی «آفتاب‌نیوز» از تغییرات در دولت؛ کدام وزرا می‌روند؟+گزینه‌های جایگزین


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: گزارش اختصاصی «آفتاب‌نیوز» از تغییرات در دولت؛ کدام وزرا می‌روند؟+گزینه‌های جایگزین
آفتاب‌‌نیوز : سرویس سیاسی- در حالی که امروز اخباری مبنی بر استعفای تعدادی از وزرای دولت یازدهم در رسانه‌ها منتشر شده است، برخی از این 
گزارش اختصاصی «آفتاب‌نیوز» از تغییرات در دولت؛ کدام وزرا می‌روند؟+گزینه‌های جایگزین
وزارتخانه‌ها، این استعفا را تائید و برخی دیگر نیز آن را تکذیب کرده‌اند.


به گزارش آفتاب‌نیوز؛ علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در هفته‌های گذشته و بعد از مخالفت‌های برخی جریان‌ها با برگزاری کنسرت‌ها و حواشی آن، خبر استعفایش در رسانه‌ها مطرح شده بود، در پاسخ به این اخبار و شایعه‌ها گفته بود که چند روز صبر کنید تا نتیجه مشخص شود. با این حال اخبار رسیده به خبرنگار آفتاب‌نیوز حاکی از این است که استعفای وی قطعی است.


 همچنین براساس شنیده‌های آفتاب‌نیوز، گزینه جایگزین علی جنتی نیز مشخص شده است. منابع آگاه به به خبرنگار آفتاب‌‌نیوز گفته‌اند که صالحی‌امیری، رئیس فعلی کتابخانه ملی به احتمال زیاد برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مجلس معرفی خواهد شد.


از جمله وزرای دیگر دولت یازدهم که گفته شده استعفا داده‌‌اند، محمود گودرزی، وزیر ورزش، علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش و محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت هستند.


درخصوص وزیر ورزش، با توجه به تائید روابط عمومی این وزارتخانه، رفتن وی قطعی شده است. مازیار ناظمی، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش در همین‌زمینه به خبرگزاری‌‌ گفته است: دکتر محمود گودرزی عصر امروز (سه‌شنبه) 27 مهرماه رسما استعفای خود را از وزارت ورزش و جوانان را به ریاست‌جمهوری تقدیم کرده است.آقای گودرزی پس از تقدیم استعفا در جلسه‌ای با حضور معاونان وزارتخانه، این موضوع را رسما اعلام کرده است.


اما درباره گزینه جایگزین وی، منابع آگاه به خبرنگار آفتاب‌نیوز اعلام کرده‌اند که سلطانی‌فر برای این وزارتخانه به مجلس معرفی خواهد شد.


درخصوص وزیر آموزش و پرورش نیز اخبار ضدونقیضی منتشر شده است. در حالی که منابع آگاه از استعفای وی خبر داده‌اند، با این حال علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرگزاری‌ها گفته است: من قویاً موضوع استعفا را تکذیب می‌کنم؛ هم اکنون از جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌آیم و این روزها خودم را برای موضوع استیضاح آماده می‌کنم تا به واسطه بررسی استیضاح در مجلس گزارشی از کارنامه عملکرد خودم در طول تصدی بر وزارت آموزش و پرورش را به نمایندگان و مردم ارائه کنم. وی ضمن رد مجدد تمام شایعات مربوط به استعفایش به خبرگزاری تسنیم گفت: تصمیم‌گیری در باره استیضاح هم با نمایندگان محترم مجلس است.


با این حال اخبار رسیده به خبرنگار آفتاب‌نیوز حاکی از استعفای وی و همچنین تعیین چهره جایگزین برای معرفی به مجلس است. منابع آگاه به خبرنگار آفتاب‌نیوز گفته‌‌اند که دانش‌آشتیانی برای وزارت آموزش و پرورش به مجلس معرفی خواهد شد.


از سوی دیگر و در حالی که اخباری هم درخصوص استعفای نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت منتشر شده است، اما مرتضی جعفرپوریان معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص استعفای وزیر صنعت معدن و تجارت اظهار کرد: خبری مبنی بر استعفای محمد رضا نعمت زاده از سمت خود از این وزارتخانه مطرح نیست و این موضوع تکذیب می‌شود. وزیر صنعت در حال حاضر به همراه ریاست جمهوری در سفر استانی هرمزگان به سر می برد.


با این حال، اخبار رسیده به خبرنگار آفتاب‌نیوز نیز حاکی از استعفا و تغییر آقای نعمت‌زاده از وزارت صنعت، معدن و تجارت است. گفتنی است که هنوز گزینه جایگزین وی مشخص نشده است.




۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن