تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از آدم بد اخلاق توبه نمى‏پذيرد. عرض شد: اى رسول خدا، چرا؟ فرمودند: چون ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815007101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدافع استرالیایی دیگر در تیم برانکو جایی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری مهر: آنتونی گولچ مدافع استرالیایی تیم فوتبال پرسپولیس پس از آنکه برای مرخصی سه روزه به کشورش سفر کرد دیگر به ایران بازنگشت.

پرسپولیس پس از آن  در جام حذفی به میدان رفت که برابر تیم دسته دومی قشقایی شیراز حذف شد. یکی از دلایل اصلی شکست سرخپوشان در این بازی عدم وجود یک مدافع میانی تخصصی در تیم برانکو بود.

غیبت های گولچ ادامه دار شد و در حال حاضر حدود یک ماه است که کسی از این بازیکن حرفه ای که قرارداد حرفه ای هم با سرخپوشان بسته خبری ندارد. سرمربی پرسپولیس که در این میان غیبت این مدافع استرالیایی برایش به یک علامت سوال بزرگ تبدیل شده بود به نظر می‌رسد که رفته رفته از حضور این بازیکن در تیمش قطع امید کرده و در صورت بازگشت احتمالی هم دیگر این مدافع را نمی‌خواهد.

برانکو ایوانکویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران در هفته هشتم لیگ برتر در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه با توجه به غیبت های گولچ آیا فکری برای جایگزین وی کرده اید یا خیر تصریح کرد:  «در حال حاضر بازیکن مناسبی در این پست پیدا نمی شود که جذب کنیم. متاسفانه الکسی پلی یانسکی هم مصدوم شد ولی در تعطیلات نیم فصل آنرا بررسی می کنیم. برای این مشکل هم راه حل داریم.»

از صحبت های سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس هم این برداشت را می‌توان کرد که اگر گولچ قصد بازگشت به پرسپولیس را داشته باشد هم دیگر در تیم او جایی ندارد و به فکر جذب جانشین برای وی افتاده است.

آنتونی گولچ اولین بازیکن خارجی بود که ابتدای فصل با سابقه قهرمانی آسیا به جمع سرخپوشان اضافه شد. همان ابتدا باشگاه پرسپولیس ۱۰۰ هزار دلار به باشگاه شریف مولداوی بابت رضایتنامه وی پرداخت کرد و ۶۶۰ میلیون تومان هم قرارداد وی با سرخپوشان بود تا وی با بیش از یک میلیارد گرانترین بازیکن فصل پرسپولیس لقب بگیرد.



۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن