تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815593243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رویانیان: رحمتی کارمان را خراب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: کاپ: محمد رویانیان درباره شکست سیاه جامگان مقابل استقلال اظهار داشت:برد و باخت یک اتفاق است اما باید به اعضای تیم از کادر فنی تا بازیکنان دست مریزاد بگویم.من بعد از بازی زنگ زدم و از کاظمی تشکر کردم.ممکن است که بهترین تیم ها ببرند و ببازند.این بازی بچه های ما خوب و غیراحساسی بود.

وی ادامه داد:کمترین حق تیم سیاه جامگان مساوی بود.ضمن اینکه می توانست برنده باشد.مهم این بود که هواداران سیاه جامگان راضی بودند و فکر می کنم جامعه فوتبال هم یک بازی خوب را تماشا کردند.واقعا رحمتی کار ما را خراب کرد.اگر او نبود ما برنده بازی دیروز بودیم.

رییس هیات مدیره باشگاه سیاه جامگان درباره اعتراض اعضای این تیم به بحث مربوط به صحنه مشکوک به پنالتی گفت:من در آن صحنه  خیلی دلم سوخت.به نظر من آن صحنه پنالتی بود. تیم ما با مشکلات دست و پنجه نرم می کند و چنین تصمیم اشتباهی برای مان مشکل ساز می شود. اگر آن پنالتی را می گرفت حداقل بازی مساوی می شد.انصاف نیست حق کسی را به خاطر اینکه دیوارش کوتاه است بخورند.

وی درباره اینکه مالک سیاه جامگان گفته بود که استقلال چون از حمایت وزارت ورزش برخوردار است در این بازی به ضررش پنالتی گرفته نشد اظهار داشت:من نمی دانم و نمی توانم به این مساله ورود کنم.من یک گوشه ای نشسته ام و چون کار اجرایی در باشگاه ندارم بهتر است در این باره حرف نزنم.با این وجود تاکید می کنم که واقعا پنالتی می توانست وضعیت را عوض کند.در جامعه ما بخش خصوصی اهمیت زیادی دارد.این ها مهم ترین بحث است.اینکه یک باشگاه دولتی را حمایت کنیم اما توجهی به باشگاههای خصوصی نداشته باشیم درست نیست.من نمی گویم وزارت ورزش نقشی در پیروزی استقلال داشت اما معتقدم به سیاه جامگان ظلم شد.

 رویانیان درباره اینکه حسین هدایتی برخلاف وعده اش به سیاه جامگان کمک مالی قبل از بازی استقلال نکرد گفت:اینطور نیست. هدایتی در حال بررسی موضوع است.او بدقولی نکرد و اساسا در ذاتش بدقولی نیست.هدایتی در این مدت درگیر عزاداری بود.این باشگاه می تواند خودش را درست کند.من خودم اگر ورود کنم،مشکلات حل می شود.البته بحث های اقتصادی زمانبر است.مالک باشگاه در تلاش است پول بازیکنان را جور کند.



۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن